Wat leuk al die goede echo's, zo fijn en speciaal! Vind het echt mega leuk om daarover mee te lezen. Fijn van genieten dames. Ik heb best wel drukke weken, dus overal op reageren is wat hoog gegrepen, maar ik lees zeker mee.
Maar wat CherryBlossom ook al zei, het zal niet altijd rozengeur en manenschijn zijn.. sterkte voor de dames die wat bloedverlies e.d. hebben of slecht nieuws hebben gehad. Dat blijft spannend.. Hopelijk valt het allemaal mee. @HappyH, ik hoop dat jij vandaag heel mooi nieuws zult krijgen!
@Cherry, zo leuk dat je ouders zo reageerden. Ik kijk er ook zó naar uit om het hun te vertellen. Aan beide kanten is het hier het eerste kleinkind, super leuk.
@Ongeduldje, wat goed dat je een kloppend hartje hebt gezien! Hoe ver dacht je zelf dat je was? Fijn in ieder geval dat alles goed is en passend bij de termijn.
Ik ga deze week even niet zo lekker, heb me laten testen op corona maar dat was gelukkig negatief. Wel een sneltest, waardoor ik dan toch een beetje twijfel. Ben al een tijd verkouden, waar ik al eens eerder voor getest ben (negatief). Nu met het niet zo lekker zijn door de zwangerschap is het 'wat is wat' wel lastig.. hebben jullie dat ook of ben ik de enige die spastisch denkt dat ie wellicht corona heeft i.p.v. zwangerschapskwalen..? ? Heb hoofdpijn, moe, moe, moe, gewoon zo'n algeheel niet lekker zijn gevoel. Vandaag 6+1, nog anderhalve week wachten tot de eerste echo. Spannend, maar komt ook wel echt dichterbij nu.