Juni 2021

@alittlebite ik had deze week dus precies hetzelfde! Ik had een positief geteste collega en voelde me zelf ook niet fit. Gelukkig negatief getest maar voel me inderdaad ook heeeel erg moe, pijntjes hier en daar, last van mijn darmen, maar zal wel zwangerschap zijn dan.
Ik dacht zelf dat ik 6 weken en 5 dagen was maar ben dus 3 dagen terug gezet. Kan best hoor. Het is met mijn dochter ook meerdere keren aangepast omdat ze het gewoon niet super nauwkeurig kunnen meten ;)

@M'tje jaaa echt mini. Lijkt een hoofd te hebben maar dat was volgens de echoscopiste een dooierzak hahaha! Maar alles zag er goed uit dus ik ben wel gerustgesteld! 4 november echo bij mijn eigen verloskundige. Kijken hoe het er dan uit ziet :)

Dames, we hebben een kloppend hartje gezien! Ik heb echt gehuild, zo opgelucht was ik! Het is echt ieniemini maar het groeit goed volgens de termijn dus de gynaecoloog was heel tevreden! Ze kan niet zeggen wat de oorzaak is van het bloedverlies dus dat wordt nog even afwachten hoe t nu verder gaat. En ik krijg emesafene voor de misselijkheid, ook blij mee :) 

Oh wat fijn @HappyH! Hoe ver ben jij? Fijn dat je wat kreeg tegen misselijkheid. Hopelijk helpt dat goed. Geniet van dit mooie nieuws!

Ben nu 6 weken 4 dagen volgens de lengte van t vruchtje. Dacht zelf 6.6 dus zit er goed vlakbij :) maar rond de 12 weken kijken ze goed naar de termijn, is nu grove schatting

@CherryBlossem dankjewel!
@Ongeduldje wat fijn! 4 november is ook alweer bijna ?
@HappyH jaaaa! Super fijn ? Ben benieuwd of de emesefane helpt, ik ben zelf de hele dag misselijk, zodra ik me inspan, maar het blijft bij mij zo'n weeïg gevoel.. moet je echt constant naar de wc rennen? 

Terug
Bovenaan