Juni 2021

@Ongeduldje, fijn zo snel weer een echo! Ik mag over twee weken ook weer voor de termijnecho.
@HappyH, wat een goed nieuws!! Ik hoor ook wel echt heel vaak van bloedverlies in die eerste weken, kan zo onschuldig zijn maar ja, je weet het niet. Gelukkig en mooi kloppend hartje ?
Welkom nieuwe mama's!! ?

@HappyH @Ongeduldje wat super fijn!!? ik vind het ook echt leuk om te lezen als er mooie echo's zijn ?  wie is de volgende?? ? sorry ik hou t niet helemaal meer bij! 
Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe dames ?

Nou, ik ben deze zwangerschap echt veel meer misselijk dan bij mijn dochter. Iedere keer denk ik: wanneer ga ik voor het eerst overgeven? Maar ik heb nog niet echt hoeven overgeven. Niet erg prettig dit. Soms helpt pepermunt, soms helpt cola, soms helpt iets eten en soms werkt dat allemaal weer averechts haha. Hopelijk wordt het snel minder!

Jeej @HappyH wat mooi!! Bijzonder is het hè? Ik heb ook toen moeten huilen en lachen tegelijk. 
Ik mag gelukkig (mits we klachtenvrij zijn, lang leve de covid) aanstaande woensdag om 11.30u voor de 2e echo! Wordt onze eerste echo bij de verloskundige en krijgen deze gewoon ter geruststelling. Ik er nu alweer zo naar uit! Voel me nog steeds niet zwanger en kan het nog steeds niet geloven?. Op 10+6 heb ik mijn laatste echo (wordt de termijnecho) in het ziekenhuis en als dat goed is, dan mogen we echt over naar de verloskundige. 

@frutseltje, ik ben de hele dag door misselijk. En t wordt erger bij inspanning dus ik doe zo min mogelijk (arme echtgenoot). Ik begin sochtends na mijn ontbijt met een eerste x overgeven. Door de dag heen kan t soms spontaan gebeuren dat ik weer boven de plee hang. Er komt gelukkig niet super veel uit maar vervelend is het wel. Nu ongeveer 6x per dag overgeven. M'n gynaecoloog was het er wel mee eens dat ik hier iets voor wilde ?

Terug
Bovenaan