Juni 2021

Hi meiden,
Wat een goede berichten. Lijkt me erg spannend wanneer er bloedverlies in het spel is. Dit hele eerste trimester is al zo spannend en dan maakt dat er bij je extra onzeker. Gelukkig hoeft het niet altijd te betekenen. Helaas is geen bloedverlies ook geen garantie dat het goed gaat weet ik uit ervaring. 

ik heb op 9 november pas mijn eerste echo bij 8+5 (misschien al wel 9 weken)z Ik weet niet of ik het zo lang volhou en misschien eerder probeer wat te plannen. Uiteindelijk maakt het voor de uitkomst niet uit, maar wat eerder spieken geeft in ieder geval voor dat moment duidelijkheid.  We zullen zien.

Hoi meiden,

Heb even niks meer gezegd hier maar wel alles meegelezen. Ik heb gister de eerste echo gehad en was 7 weken, dus uitgerekend op 10 juni.

Gefeliciteerd voor alle nieuwkomers en geweldig om te lezen dat er al zoveel kloppende hartjes zijn? denk telkens aan mijn garnaaltje en kan niet geloven dat het erin zit, ookal is dit de 2e keer. Andere zwangerschap anders mee bezig geweest denk ik.

Ik voel mij sommige dagen echt belabberd met duizeligheid, misselijk, hoofdpijn en zooo moe en soms zijn er dagen/momenten dat ik nergens last van heb. Wel kan ik de hele dag door eten? wordt misselijk van het eten, maar ook als ik al 10 min niks op heb bijv. En maakt niet uit wat, brood, snoep, chips, fruit alles mag erin op het moment!

Ik ben benieuwd naar alle komende echo's van iedereen hier. Ik ben niet zo'n actieve spreker en altijd druk maar probeer zoveel mogelijk mee te lezen.

Succes voor alle dames die de eerste echo nog moeten?

O ik kan het overzichtje met alle namen en datums niet kopiëren op de telefoon.

Maar hier mijn gegevens:
Uitgerekend 10 juni, 29 jaar, 2e kindje.

He dames, Ik had idd contact gehad met de vlk gehad en die maakte zich geen zorgen over t bloed verlies. Was licht roze dus geen zorgen, voor de zekerheid blaasontsteking laten testen maar wat was t niet. T was gelukkig ook bij 1 x gebleven. Dus ben nu weer wat gerust gesteld. Vandaag 1e slechte dag gehad. Heel de dag lam en misselijk. Dus idd zoals andere beschreven weinig gedaan. Arme hubby haha  De echo is wel vervroegd naar 4 nov. Dus nog 1.5 week afwachtten.  En gister kwam een vriendin helemaal hyper en happy binnen vallen om te vertellen dat zij ook zwanger is? van de 3e. Onze kids zijn al ouder dus wel heel leuk dat we beide een 3e krijgen. Hebben ze al een vriendje/vriendinnetje. We schelen 2 weken. Dus kunnen deze samen door lopen?

Oh mutske wat leuk zeg! Dat zijn echt de betere verrassingen :) 
Ja die mannen van ons hebben t ook pittig hoor. Hier moet m'n man heel veel extra doen in huis. En nu moet hij ook nog de boodschappen doen omdat ik met de emesafene eerst niet mag rijden. Arme ziel haha. Al vind ik dat ik het zwaarder heb ?

Hahaha zo herkenbaar, mijn vriend zei gisteravond: ik had niet in de gaten hoeveel jij deed eigenlijk haha
ik kan al 2 weken eigenlijk niks door de vermoeidheid en misselijkheid, en hij dacht altijd dat het huishouden eerlijk verdeeld was hahaha ik heb altijd geroepen dat hij al geluk had maar toen hij het gisteren zei was wel een overwinning ?

Ik heb net de huisarts gebeld en verteld dat ik zwanger ben en erg misselijk ben. De assistente zei meteen oh daar schrijf ik je wel wat voor uit. Dus nu heb ik ook emesafene gekregen. Ben benieuwd hoe dat bevalt. 

Heej allemaal, 
Ik meld mij ook graag aan voor dit forum :)
Ben Annemiek, 32 en nu 4+5 zwanger van onze 2e. Heb al dochtertje van nu dik 2,5 jaar.
Vind het allemaal nog heel onwerkelijk, maar als ik de groeipijn in m'n borsten en de extreme vermoeidheid voel, kan het ook niet anders ?
We zijn, met eerste berekening, uitgerekend op 26 juni :) 

Terug
Bovenaan