Juni 2021

@Nici: wat vervelend zeg! Veel beterschap en hopelijk knap je snel op! 
@Mutske fijn een kloppend hartje ❤ wel even spannend nog dus voor jullie! Hier zit het trouwens wel in de familie (mijn kant ?). 
@CherryBlossom @HappyH bijna goed! A.s. donderdag hebben we de eerste echo om 12:45 ? ben zo benieuwd, het komt nu zo dichtbij! Stiekem ook ontzettend opgelucht dat er morgen nog geen strengere maatregelen komen. Onze eerste echo is bij een pretecho bureau en had al angst dat die dicht zouden moeten ofzo ?

Wat leuk al zoveel mooie echo"s en kloppende hartjes. Ik post zelf niet
zoveel maar lees wel alles mee. 
Ik moet nog een weekje wachten. Volgende week dinsdagavond de echo en ben dan 7+3
Vanavond een telefonische intake gehad van Moeders voor moeders. Vrijdag komen ze alle benodigdheden brengen en kan ik starten. Fijn idee dat je zo kan klaarstaan voor je medemens. 
Doen er ook al andere dames mee ?

@Skye, leuk! Dus wie weet, bij jou straks 2 kloppende hartjes ?
@BabySH ik doe mee, nu een weekje. Vind t op zich prima maar die flessen stinken zo

@HappyH haha ik ga er niet vanuit hoor ? maar je weet het nooit! Zou in ieder geval net zo welkom zijn!
Ik heb me (nog) niet aangemeld bij moeders voor moeders. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat gelijk gedaan omdat ik het echt wilde doen. Vrouw was langs geweest, had echt een knaltest en een paar dagen later ging het mis. Ik vond t erg confronterend om toen op te moeten bellen dat ik een miskraam had gehad. Misschien dat ik het na de eerste echo wel 'aandurf'. Ben er nog niet helemaal over uit ?

Ik lees ook veel mee, maar reageer niet zoveel. Fijn om over de positieve echo's te lezen. Ik mag vrijdag, ben dan 8 weken, helaas mag mijn vriend niet mee (is in ziekenhuis). Ik kan niet wachten :) 

He meiden, wat een leuke updates allemaal weer!
@Nici, ik hoop dat je je snel beter voelt. Wat een ellende hè, die corona. Ik heb het zelf nog niet gehad, maar wel al twee keer getest ook.. het is hier best wel 'booming' in de regio op het moment. Vind het ook wel spannend merk ik. Maar inderdaad, wat anderen ook zeiden; volgens mij kan het voor je kindje geen kwaad als je geen mega koorts o.i.d. hebt. Veel beterschap!!
@Skye, spannend!! Ik hoop dat je een hele mooie echo hebt over een paar dagen. Fijn dat het wat dichterbij komt hè.
@Mutske, wow, haha! Wat een cliffhanger inderdaad. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. Fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. 
@BabySH, ik doe nu sinds twee weken mee met Moeders voor Moeders. Ik vond het in het begin meevallen, maar heb op dit moment echt mega last van de lucht van die flessen. Voor het goede doel zullen we maar zeggen. 
Ik voel me sinds een kleine week wat minder fit dan daarvoor. Ben snel vermoeid en helaas neemt de misselijkheid ook toe. Maar al met al is het nog goed te doen en kan ik mijn dagelijkse dingen er wel om doen. Nog een klein weekje wachten tot de echo; aanstaande maandag mogen we (gelukkig nog samen). Dan hebben we volgende week vrijdag telefonisch de intake. Alle controles moet ik verder alleen naartoe, de echo's zijn wel samen tot nu toe. Gek dat het inderdaad zo wisselend wordt gehanteerd. Misschien ook wel afhankelijk van hoe erg corona speelt in de regio? 

Terug
Bovenaan