Juni 2021

Ach wat naar Pukje ? wat een vervelend nieuws en zo jammer dat je dan weer een week moet wachten. Maar wat je zelf al schrijft, 9 vd 10 keer is het goed dus ga daar vanuit!! ? probeer lekker wat afleiding te zoeken en niet teveel te stressen. Ik ga voor je duimen! ?

O Pukje, wat balen zeg! Goed dat ze het wel zeggen inderdaad maar zeker niet leuk om te horen. Hopelijk is het toch niets ergs! Wordt een spannende week, veel succes. Ik ga ook voor jullie duimen!

Pukje wat een naar nieuws, maar ga heel hard voor je duimen dat het vocht bij de volgende echo gewoon weg is.
hier vandaag intake telefonisch gehad. Niet zoveel spannends. 1 dec staat de termijnecho gepland en hoef pas met 16 weken voor het eerst naar de verloskundige. Gekke Corona maar wel zo rustig. 

Pukje wat een naar nieuws, maar ga heel hard voor je duimen dat het vocht bij de volgende echo gewoon weg is.
hier vandaag intake telefonisch gehad. Niet zoveel spannends. 1 dec staat de termijnecho gepland en hoef pas met 16 weken voor het eerst naar de verloskundige. Gekke Corona maar wel zo rustig. 

Even een vraagje, hebben meer mensen hier al last van bandenpijn? ? 
Ik ben nu 9w4d, gister en vanavond stekende pijn daar beneden. Even gegoogled en ze zeggen dat dit bandenpijn is. Oké, ik ben gerustgesteld. Ook dacht dat ik dat pas veel later in de zwangerschap zou voorkomen, tenminste dan hoor je het vaak en in het begin hoor je er eigenlijk niemand over. Lees ook dat je er eigenlijk weinig tegen kan doen, top ?

@Pukje wat ontzettend naar zeg. Dat was natuurlijk mega schrikken voor jullie. Fijn dat ze jullie gelijk gerust probeerde te stellen en goed dat ze er toch even verder naar willen kijken. Ontzettend spannend, maar zoals de vk al zei, het hoeft niet iets te zijn. Probeer je daar aan vast te houden. Ik ga net als de andere meiden heel hard voor je duimen dat volgende week het vocht weg is en je mag gaan genieten van een mooi klein minimensje in je buik??

@pukje, wat een vervelend nieuwe, we gaan allemaal heel hard voor je duimen dat het volgende week weg is en je een prachtige echo krijgt.
@NMEEUW, ik heb ook echo gehad met 7, 9 en 10 weken en 7 december controle afspraak. 16 december de geslachtsbepaling, dus dat duurt ook nog wel eventjes. gelukkig heeft de VK iedere woensdag hartjes spreekuur waarbij je langs mag komen om naar het hartje te luisteren, wellicht dat ik dat nog wel even ga doen voor 16 december.
@TMAAN, ja hoor ik heb ook bandenpijn, soms wat steken of zeurend gevoel in mijn buik. of als ik te snel draai met mijn buik flinke steken.

@Pukje: wat een onzekerheid, zo naar!
Helaas heb ik vanmorgen ongeveer hetzelfde gehoord en gezien. Veel vocht, nekje en rug. Was heel duidelijk te zien op de echo. De echoscopist was enorm voorzichtig in antwoorden geven, ze kon er niet veel concreets van maken. Maandag heb ik opnieuw een afspraak, bij de gynaecoloog en een nieuwe echo. Hopelijk dan wat zekerheid. Ik kan hier zo weinig mee.. Maar het maakt me wel verdrietig.

Terug
Bovenaan