Juni 2021

Hi allemaal! Wat een berichten weer :)gezellig. Ik heb me nog nergens voor aangemeld omdat t in deze regio gelukkig nog niet zo gek is met wachtlijsten en drukte enzo. Zal een dezer weken eens wat werk ervan maken.
Verder heb ik afgelopen vrijdag weer controle gehad incl echo. Baby gaat goed, groeit zoals t hoort. Uitgerekende datum is nu 15 juni maar termijnecho volgt over 2,5 week. En we hebben gisteren het onze ouders en broers/zussen verteld. Was ook erg leuk, iedereen helemaal enthousiast. M'n vader had wel wat in de gaten, die had de blauwe flessen een x zien staan haha. 
Heb me ook aangemeld voor de app groep. FB heb ik niet dus dat gaat hem niet worden voor mij 

@Nici en @Mivdw fijn dat jullie goede echo's hebben gehad! ☺️

@Happyjune welkom en gefeliciteerd!

ik heb mij ook aangemeld voor de groepsapp/facebook. Lijkt me zoveel fijner om bij te houden! Ik vind dat hier echt lastig, terwijl ik het supergezellig en fijn vindt om met jullie lekker te kletsen, mijn ei kwijt te kunnen en jullie ook allemaal te volgen ☺️

Ik had zondag en inschrijf formulier ingevuld voor dezelfde kraamhulp als bij mijn dochter met de vraag of ik precies dezelfde vrouw zou kunnen krijgen. Gisteravond kreeg ik van haar een appje dat ze het zo leuk vond en mijn nummer had bewaard. Ze zei dat ze in juni klaar zal staan voor ons, hoe leuk! ??

Ik heb me ook aangemeld! Ik doe m'n best om hier steeds te reageren maar het is soms zo veel haha! Wel heel leuk natuurlijk ? 

Sorry heb een tijdje niet gereageerd.
Gisteren de termijnecho gehad. Niet helemaal waar we op gehoopt hadden.
Ze hebben vocht gezien in de nekplooi wat er wel mag zijn nu maar niet zoveel als ze gezien hebben. Ik ben nog niet ver genoeg zwanger om t te mogen beoordelen (vanaf 12w mag t beoordeeld worden) en kan goed dat als ik er over 2 dagen was er niks te zien was. Maar voor nu was de nek op de grens van wat t mocht zijn en dus teveel. ze liepen ontzettend uit voor mij al en door mij ook. Dit is iets wat veel
Voorkomt en 9 van de 10 keer is er niks aan de hand. Maar dit heeft ze gezien dus moet echt goed nagekeken worden want kan wel iets ergs zijn. Maar was dus niet ver genoeg zwanger om t te mogen beoordelen. Ben van 10.5 naar 11.0 gezet. Ik moet volgende week naar de gynaecoloog voor een uitgebreide echo. Heel vaaak zien ze dat ze te vroeg waren en er eind vd week niks te zien is. Er mag daar vocht zitten dat zit er ook altijd maar zoveel niet. Dat is een ophoping van afvalstoffen. T kindje lag ook heel ongelukkig op de buik en opgetrokken hoofd dus t zag er ook ongelukkig uit. Maar t zat er wel dus ze moest t zeggen. Maargoed dus niet waar we op gehoopt hadden. Kindje draaide erna nog wel, was erg druk. En toen t erna op de rug lag zag je t al minder. Maar t zat er wel echt. Verder zag t hartje er goed uit, groei was goed, hersenstructuur zag er voor zover ze kon zien goed uit, t bewoog goed. Alles zat erop en eraan. Ze zei je hoort nu een ding dus niet meteen je zo druk maken maar dat doe je toch als je zon nieuws krijgt. Tis nu gewoon kut en afwachten tot volgende week. Krijg vandaag datum van de gynaecoloog te horen

Heeft iemand dit ooit gehoord of meegemaakt?

Een tijdje niet meer geschreven, druk druk!
Vorige week hebben wij een goede termijnecho gehad met 10+1. Vrijdag of maandag ga ik prikken voor de NIPT. Even kijken wat beter uitkomt.
Volgende controle is 7 december. Zo lang wachten! Heb nu een echo gehad met 7, 9 en en 10 weken. Dan is wachten tot 14+4 heeeel lang. Dat vind ik wel spannend.
20 weken echo is gepland. Dat wordt een medische echo, begin januari. Eind december ook een echo gepland voor het geslacht. Zin in!

@Pukje oh no! Ook al is de kans dus groter dat het goed is dan fout, toch is dit niet wat je wilt horen. Ik heb het helaas niet zelf ooit gehoord of meegemaakt dus kan je verder niet helpen met ervaringen. Maar veel sterkte komende week met wachten en hopelijk volgende week gewoon goed nieuws en opgelucht ademhalen!

@NMeeuw fijn dat jouw termijnecho goed is gegaan! Heb je dan met 14+4 weken ook weer een echo of gewoon hartje luisteren? 

@Pukje, wat naar!! Ook dat ze dan alvast iets moeten zeggen, begrijpelijk maar toch lastig. Dit is misschien het nadeel van een vroege termijnecho. Ik heb het hier op het forum wel eens voorbij zien komen, maar daarbij was het twee weken later ofzo inderdaad verdwenen. Wordt vast een heel lange week.. Hopelijk kun je een beetje afleiding vinden. ❤️
@NMeeuw, gefeliciteerd!! 

Terug
Bovenaan