Juni 2021

Hoi allemaal!

Van harte gefeliciteerd allemaal!!

Mag ik nog deelnemen aan deze groep? ?
Ik ben nu 10 a 11 weken in verwachting van ons 2e kindje. We hebben al een dochter van 3.
Ik ben 33 jaar en woon in Tilburg. Nog meer mensen uit die omgeving?

Ik zal eens proberen bij te lezen ?
Ik zat eerder op een ander forum maar daar haak ik een beetje af.

Groetjes!

Wat fijn Mivdw een mooie echo, ik mag morgen. Kraamzorg vond ik vorige keer ook niet zo prettig dus ga ook het minimale aanvragen. En ik vraag onze schoonmaakster wel of ze wat vaker kan komen.
Ik doe zelf niets meer met fb maar vind het prima om mee te doen met fb of appgroep.

Zo ik ben zwaar verliefd??! Vanmorgen de termijnecho gehad en het hartje horen kloppen, zo bijzonder! Ik blijf op 31 mei staan en ben vandaag dus exact 11 weken. De kleine wilde niet bewegen helaas. Lag wel super schattig met de handjes bij het hoofd. Voel me nu toch echt wel op en top zwanger?!
@Midvw jij dus ook vandaag een mooie termijnecho gehad, wat fijn! En goed idee een groepsapp. Zat ik ook al aan te denken. Ik denk dat het dan veel makkelijker is. Dus, ik ben voor?! 
Ik heb trouwens me wel vast aangemeld bij kraamzorg. Ik ben normaliter altijd te laat met aanmelden etc?
Welkom trouwens @Happyjune!

Ik lees nog steeds elke dag mee! Merk wel dat ik t zelf lastig vind om op iedereen te reageren.
Fijn dat er al zoveel mooi echo's zijn geweest! Hier inmiddels ook en wat is t bijzonder?
Kraamzorg hier al met 6/7 weken gedaan omdat t erg snel vol zit! Kinderopvang denk ik over 2 weken ofzo, hoop dat er plek is op dezelfde waar onze zoon al is.
Zelf zou ik een fb ook wel fijn vinden. Van dezelfde leeftijd als onze zoon is er ook 1 en das wel fijn.
Hopelijk wordt de misselijkheid snel minder, lijkt me erg vervelend! Hier nog erg moe, maar denk dat dat ook komt omdat er een peuter rond rent.
Leuk om jullie te volgen!

Spannend Esmee, maar heel fijn dat het morgen al is :) Ja zo denk ik er dus ook over, lijkt me ook echt niet prettig.
Fijn Nici! Ik heb helaas t hartje niet gehoord, maar wel heel mooi kunnen zien. Het voelt nu zoveel echter he!
Heb even een mail aangemaakt. Als je wilt kun je hier je nr naartoe mailen, dan maak ik wel even een groepsapp aan (en eventueel daarna ook een fb voor de dames die dat fijn vinden) babyjuni2021@hotmail.com

@Nici: Wauw, wat gaaf! Zo tof om te zien hoe snel het zich ontwikkeld hè ? Fijn dat alles goed was!

@Gebruiker: Super naar!! Wat een onzekerheid dan.. Hoe is de echo vandaag gegaan?
Ik heb begin dit jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, locatie hebben ze nooit gevonden. Als je iets wil weten dan mag je me dat altijd vragen!

Vandaag heb ik het 9 maanden dagboek van Maan Amsterdam binnen gekregen. Aanrader! Ik had al een ander boek gekocht maar dat vond ik helemaal niet leuk ? Steeds per 3 weken en steeds dezelfde vragen.

Voor de vrouwen die ontzettend misselijk zijn en veel spugen; ik gebruik nu zo'n 4 weken Amesafene zetpillen op recept van de huisarts. Dat werkt goed! Maar ik merkte het verschil wel pas na een week ofzo.
Bij mijn dochter was ik ook misselijk en spugen, maar dit is wel next level ?

Groepsapp lijkt me leuk, heb een berichtje gestuurd. Maar ik blijf ook hier meelezen en schrijven hoor ?
@Nici, wauw ook gelijk het hartje horen, mooi hoor! Dat vond ik zelf bij de vorige eigenlijk nog "echter" dan het echobeeld. Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij de kraamzorg ;)
@Mivdw, ik ben heel graag op mezelf, dus stond er een beetje hetzelfde in als jij. Maar eerlijk gezegd was ik zo druk bezig met die kleine dat ik de aanwezigheid van de kraamzorg niet echt merkte. Ze was aan- en afwezig tegelijk ☺️ Ik kreeg ook "maar" 5 uur per dag omdat er onvoldoende capaciteit was. Dat betekende ongeveer van 8:00-13:00 en dan waren we de rest van de dag alleen. Ik vond het achteraf erg fijn! Meer uren was ook niet nodig geweest.
Nu laat ik het even afhangen van hoe ik uit de bevalling kom hoeveel uren het nodig is ? 
@Happyjune, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! ? Wat apart dat bij jou de bbz niet gevonden is! Ik wist helemaal niet dat dat ook een mogelijkheid was. Gelukkig nu wel op de goede plek ☺️

Terug
Bovenaan