Juni 2021

@happyjune, nou wat naar! Ik hoop echt dat jij en Pukje volgende week een goede echo krijgen! ik ga heel hard duimen voor jullie.
Snap echt dat je er mega onzeker van wordt, heel veel succes de komende dagen.

@HappyJune @Pukje Dat zijn niet de berichten waar je dan op hoopt? Ik duim voor jullie dat alles toch goed is? Weet iemand hoe het met Gebruiker is? 

@TMAAM Heel erg herkenbaar! Heb het niet altijd, maar soms als ik te snel op sta schiet het er gewoon in. Vanochtend kon ik niet normaal mn neus snuiten zonder pijn haha? 
vanmiddag had ik mijn telefonische intake bij de verloskundige en dat was best verhelderend! Wel veel informatie, maar ik vond het best nuttig. Over vier weken mag ik op controle komen en dan kan ik het hartje weer horen! Hopelijk hoor ik die ook al volgende week donderdag bij de termijnecho. Ik werk dat ik steeds meer en meer begin te genieten, nu ik op 10,5 week zit. De dichtstbijzijnde familieleden weten het ook en het voelt zo fijn om meer te delen met iedereen! Mijn zwager en schoonzus hebben ook nog spulletjes voor ons over wat erg leuk en lief is?

@Happyjune ach nee voor jou ook al zo'n stress.. hoop echt op goed bericht volgende week ❤️

Ik heb ook al bandenpijn! Met niezen, of soms met snel opstaan o.i.d. Doet echt zeer. Alsof je lijf alvast wil laten wennen aan pijn ?

Happyjune: jij ook al zo'n kutnieuws. hoeveel weken ben je bij de echo geweest? Hoe groot was de nekplooi bij jullie baby?

ik mag vrijdag al naar de gynaecoloog! Vandaag de nipt laten prikken incl nevenbevindingen 

Ach nee @Happyjune......wat rot dit.... Ik ga ook voor jou duimen dat het maandag toch goed lijkt?
Vind het echt zo rot voor jullie @Pukje en @Happyjune.....
@Pukje, wel ontzettend fijn dat ze vrijdag weer gaan kijken. 

Befankt voor jullie reacties ?

@Pukje; Heel veel succes vrijdag. Ik ga aan je denken! ? Hou je ons op de hoogte? Hoe veel was het bij jou? Hebben ze daar iets over gezegd?
Bij de echo hebben ze me op 10 + 2 gezet. Iets terug (mijn eigen berekening was precies 11).Ze hebben geen mm. genoemd maar het is wel flink. Ik heb een hele duidelijk echo foto, maar als ik die vergelijk met andere afwijkende echo’s word ik niet gerustgesteld.. Maar ik moet natuurlijk ook niet vergelijken nu ?. Het loopt van de nek tot aan de stuit ongeveer.
Ze hebben mijn afspraak verzet naar donderdag de 19e, dan ben ik 11 + 4 en dan kunnen ze met meer zekerheid de echo duiden. Maandag zou nog net te vroeg kunnen zijn met het risico dat het alsnog een nietszeggende conclusie wordt. Dus ik snap het wel, maar wel balen zo lang in onzekerheid.

Happyjune: dit is mijn echo. 3.0 a 3.1 was de nekplooi. Hier lag t kindje omhoog gewipt en met een omgetrokken nek. Op andere echo foto's kun je t bijna niet zien. 

Terug
Bovenaan