Juni 2021

Wat een hoop berichten weer en zag dat er gevraagd werd hoe het met mij is zo lief  ik moet morgen nog 1 keer terug gister dus iets gezien in m'n baarmoeder dus lijkt op hele vroege zwangerschap nu nog maar 3 mm en moet richting de 1 cm zijn morgen dan wordt het toch nog een goede zwangerschap mar de test van 10-10 is waarschijnlijk wel een miskraam geweest en dan gelijk daarna wel weer zwanger geworden het was wel spannend het leek dus wel zo dat het in eileider zat ik zal het nog even laten weten :) 

@Minni wat snel, bij mij zeggen ze 10 tot 15 werkdagen dus dat zou 2 tot 3 weken betekenen. Hoop dat je snel uitslag hebt. Wij doen met nevenbevindingen, ga morgen bellen voor een afspraak voor bloedprikken. 

@Gebruiker, dat klinkt positief. Spannende dag morgen! Ik ga weer voor je duimen!?
Ik ben vandaag 8 buisjes bloed lichter?. En ik ben al zo'n held! Als het goed is krijg ik binnen 10 dgn de uitslag van de NIPT. Ik hoop stiekem dat het eerder komt, maar begreep dat ze het mega druk hebben op dit moment. Een behoorlijke babyboom deze periode!
Ik heb er trouwens voor gekozen om de NIPT zonder nevenbevindingen te doen. 

Wat spannend dat jullie al zitten te wachten op de NIPT! Ben heeel benieuwd en duim met iedereen mee voor goede uitslagen. 

@Gebruiker dat klinkt zeker positief! ? 

Wij gaan ook voor de NIPT maar ik moet daarnaast sowieso nog bloedprikken van de verloskundige. Zij wil dat ik dit in een keer ga doen, maar ik hoor van iedereen dat het best veel buisjes zijn dat ze afnemen. Hebben jullie dit ook tegelijk gedaan of apart? 

Mijn verloskundige zei ook dat alles in een keer kon. Heb ik vorige zwangerschap ook gedaan, is niet dusdanig veel dat je het merkt hoor. Het is nog altijd veel minder dan bijvoorbeeld bloed doneren en je hebt nu veel meer bloed in je lichaam dan normaal ;)

@gebruiker Ohhh, ik blijf nog even voor je duimen?
Wij gaan volgende week vrijdag na de termijnecho van volgende week donderdag bloed laten prikken voor de nipt en de verloskundige.
Maandag komt de kraamverzorgster langs voor een intake gesprek. Ze vroeg om vragen op te schrijven, maar ik heb echt geen idee wat we kunnen vragen. Hebben jullie een idee? Het is onze eerste zwangerschap, dus alles is nieuw. Ik weet ook niet zo goed wat ik bij een intake kan verwachten met de kraamverzorgster.

Dat is vroeg, bij ons komt de kraamzorg ongeveer rond de 30 weken op intake. Ze gaan vooral vragen wat voor personen jullie zijn, wat voor bevalling je wil, wat je van hen verwacht en wat vooral niet. Ze proberen jullie dan te matchen met een kraamverzorgster die bij jullie past :)

@CherryBlossom ja in 1 keer, vandaar die 8 buisjes. Had daar even niet zo snel op gerekend ?.
Mijn verloskundige belt ook in het weekend de uitslag door. Schijnt dat in het weekend ook uitslagen binnen komen. Ben dus benieuwd hoe snel of hoe lang het daadwerkelijk gaat duren.
@NekoKim ik zou dat eigenlijk ook niet weten, wat je zou moeten vragen... Ik ben daar dus ook wel benieuwd naar. Wij hebben bijvoorbeeld net een gesprek gehad met een gastouder en zaten daar ook een beetje van, tja wat moeten we nou allemaal precies aan haar vragen. Gelukkig vertelde ze zelf heel veel?

Terug
Bovenaan