juni mama's

hoi allemaal..

omdat het juni forum er nog niet is begin ik hier maar eens..

ben benieuwd wie er allemaal juni mama's worden..

ik zelf ben greta, 38 jaar en 14 juni uitgerekend van ons 2de kindje

groetjes greta
 
He Greta,

Ik ben Letta. Ik ben 27 jaar en 3 juni uitgerekend van ons 1e kindje. Als het goed is ben nu ongeveer 6 weken en 3 dagen zwanger. Op 9 november heb ik de eerste echo.
Ik ben erg benieuwd. Goed idee om hier al met de juni moeders te starten.Zo kunnen we elkaar alvast op de hoogte houden en helpen met al onze onzekerheden en vragen.

Veel liefs Letta
 
Heej Greta!

Hier ben ik dan:
Femke, 26 jaar, waarschijnlijk vandaag 6 weken zwanger (had een heel onregelmatige cyclus dus de termijnecho zal later uitsluitsel geven) en met deze gedachte uitgerekend op 6 juni 2006 van ons eerste kindje.
Spannend!

Vandaag is er iemand van moeders voor moeders over de vloer geweest. Ze hebben nog een test gedaan en die was hartstikke positief (ik zat me van te voren alweer druk te maken dat hij dan ineens toch negatief zou zijn, hahaha)

Groetjes,
Femke
P.S. Hebben jullie het al aan veel mensen verteld? Ik momenteel alleen nog aan de ouders, maar vind het zo moeilijk om mijn mond te houden!
 
nou ik dacht laten we maar eens beginnen.. want het is nl wel zo leuk om met elkaar over de zwangerschap ( en andere dingen) te hebben..

wat vertellen betreft.. wij hebben het allebei onze moeders verteld.. en mijn broers.. en mijn man zijn broers/zus.. mijn buurvrouw die wist dat ik bezig was weet het ook..
ik kan gewoon mijn mond niet houden.. moet dit met sommige kunnen delen.. en daarbij.. mocht het onverhoopt toch niet goed gaan.. is hun steun toch ook heel welkom lijkt me..

verder houden we het nog lekker stil..

vandaag naar de ha geweest.. bloeddruk gemeten.. en die was heel mooi voor mijn doen.. pfffff heerlijk dat dat goed was.. ik moet zo rond 7 weken de vk bellen en dan zal het weer om en om.. vk en gyn worden.. was vorige keer ook.. dat vond ik trouwens erg prettig. want ik kreeg toch wel meer controle's en ook meer echo's hihi..

nou groetjes maar weer en sterkte met de eerste zw schaps perikkelen..

greta
 
Hallo juni moeders!

Ik ben, 28 jaar en als het goed is ook een juni moeder, uitgerekend 1 juni!! Moet nog wel de termijnecho krijgen, dan zal er wat meer duidelijkheid komen.
We krijgen ons 2e kindje, onze dochter Esmee is nu 2 jaar en 2 maanden. Toch is het wel weer erg spannend allemaal.

Ook wij kunnen ons mond niet houden en bijna iedereen weet het al, behalve op ons werk, daar wachten we nog maar even mee....
28 oktober naar de VK en de week erna echo, spannend!
Wat voor klachtjes hebben jullie, zelf ben ik bijna heel de dag misselijk, niet erg maar wel aanwezig. Best vervelend.

Nou ben benieuwd naar alle verhalen.
Groetjes
 
Hoi meiden,

Ook ik hoop een juni moeder te worden. Ben 32 jaar en we hebben al een zoontje van 9,5 mnd. Had vanochtend wel wat bloedverlies maar nu gaat alles weer goed. Ga donderdag mijn verloskundige bellen want ik slik ook nog medicijnen voor een hoge bloeddruk. Moest bij mijn vorige zwangerschap op een gegeven moment om de week op controle komen. Ik mag het van mijn man nog niet verder vertellen. Dat is voor mij een super moeilijke opgave.

Gezellig om te "kletsen" met andere juni-moeders.

Groeten,
Kirs
 
Hé Greta,

Nu al op zoek naar een nieuw juni-forum?!
Niet genoeg aan ons    . Nee hoor, groot gelijk hoor, dat je nu ook weer met 'lotgenoten' wilt praten hoor en wie weet wordt het wel weer net zo gezellig!!!! Maar eh.... heb je daar wel tijd voor?  Stel je eens voor dat alle juni-mama's zo enorm fanatiek zijn....pfff dan heb je er een dagtaak aan, hihi.

Ben je er al achter wie ik ben????
Laat me maar weten via het forum of de msn .

Groetjes,
'Marije'
 
Hallo Allemaal,

Nou wij hebben het zojuist mijn schoonouders vertelt, die waren heel blij en verbaasd. Mijn eigen ouders hadden het al geraden. Mijn moeder merkte dat er iets met mij was. Natuurlijk heb ik het mijn beste vriendin vertelt en mijn zus. Op 9 november heb ik mijn eerste echo en als alles dan goed is wil ik het echt iedereen vertellen. Waarschijnlijk zal het in de tussentijd al aan meerdere mensen vertelt worden aangezien we toch onze mond niet kunnen houden.
Bij mij is gister ook Moeders voor Moeders geweest en ook ik had een superpositieve test weer. Inderdaad altijd leuk om te zien.

Liefs Letta
 
Terug
Bovenaan