juni mama's

Marielle, ook ik ben supermisselijk, het wordt met de dag erger. Wat me bij de vorige zwangerschap goed heeft geholpen is Nux Vomica van VSM (sterkte D6). Die ben ik toen gaan slikken met 16 weken omdat ik het echt niet meer trok. Nu heb ik ze sinds een paar dagen weer in huis en ben er vandaag mee begonnen. Het gaat al een stuk beter, dus misschien helpt het jou ook. Het is homeopatisch, dus het kan geen kwaad voor je kindje. Veel succes en gewoon veel droge crackertjes e.d. eten, dan is het vol te houden.....groetjes Cato
 
quote: Cato reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2005 13:17:36'));

Marielle, ook ik ben supermisselijk, het wordt met de dag erger. Wat me bij de vorige zwangerschap goed heeft geholpen is Nux Vomica van VSM (sterkte D6). Die ben ik toen gaan slikken met 16 weken omdat ik het echt niet meer trok. Nu heb ik ze sinds een paar dagen weer in huis en ben er vandaag mee begonnen. Het gaat al een stuk beter, dus misschien helpt het jou ook. Het is homeopatisch, dus het kan geen kwaad voor je kindje. Veel succes en gewoon veel droge crackertjes e.d. eten, dan is het vol te houden.....groetjes Cato

HOI Cato,

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die nu al misselijk is. Ik heb zelfs al een klein buikje(dat is toch wel erg vroeg?). Ik heb van mij zelf een strakke buik maar nu heb ik al een kleine bolling (schaam me dood bij aerobic vanmorgen..).

Verder heb ook last van lichte hoofdpijn. Heb jij dat ook?
Ik heb vanmorgen voordat ik opstond een kopje thee gedronken en een cracker genomen. Heeft echt geholpen. Op mijn werk en thuis heb ik een heel pak crackers neergelegd. En zolang ik regelmatig eet is het vol te houden. Ik hoop dat het niet erger wordt. Tot 16 weken misselijk is wel erggg lang, dat hoop ik toch niet...

Leuk dat we precies even ver zijn en op dezelfde dag uitgerekend zijn!
gr
Marielle
 
Hoi Cato en Marielle,

Hebben jullie de misselijkheid ook heel de dag door? Het is niet dat ik de hele tijd moet overgeven, maar het misselijkheidsgevoel is aanwezig van sochtends tot savonds.

Kennen jullie dit? Ga in ieder geval de Nux Vomica halen van VSM bedankt voor de tip!!

Jullie sterkte!
 
hoi chantalle,

Jahoor, ik heb het de hele dag door!! Gisteravond moest ik eerst een soepje eten voordat ik kon koken en lag vroeg in bed omdat ik me echt niet lekker voelde.

gr
Marielle
 
hallo allemaal!

Leuk dat er al een juni-thread is!! Nou ik heb net vanmorgen mijn Clearblue testje gedaan en ja hoor, POSITIEF!!!! Kon het niet geloven!!! Ik heb begin dit jaar en 2 jaar geleden een miskraam gehad dus ik ben wel superblij, maar ook een beetje bang.....
Als het goed is, ben ik dus uitgerekend op 14 juni 2006.

Tot nu toe (nog) geen misselijkheid, wel een heel vol gevoel in mijn onderbuik en ook rugpijn...grrrr.....

Hoop dat alle dames gauw over de misselijkheid heen komen, lijkt me geen pretje..
liefs
Zus
 
Ik had tot gisteren nog helemaal geen last van misselijkheid, tot gistermiddag. Toen begon het, tot 's avonds in bed. Vandaag weer precies zo, vanmorgen nog geen last en rond de middag begon het weer met alle hevigheid. Voel me nu zo ziek, maar mag helaas niks laten merken op mijn werk. (ik werk bij mijn ouders en die weten het nog niet). Kan wel janken nu
 
Hallo allemaal,

Ja vreselijk he dat misselijk zijn. Ik heb het ook de hele dag door (zelfs op dit moment). Maar het is allemaal voor een goed doel . Ik ben trouwens wel blij dat ik misselijk ben, want dan weet ik tenminste dat ik zwanger ben. Ik ben nu in de 7e week, maar ik heb nog niets tastbaars. 9 november heb ik pas mijn 1e echo. Ik vind het wachten zo lang. Ik wil gewoon weten of alles goed is. Maar waarschijnlijk hebben jullie dat ook.
Hebben jullie trouwens ook zo'n opgeblazen gevoel. Ik kan gewoon mijn buik niet echt meer inhouden. Niet dat ik dik ben, maar het valt wel op, van een redelijk platte buik, naar een behoorlijk bolle buik. Ik kan niet wachten tot iedereen het weet, dan hoef ik   mijn buik niet meer in te houden en kan ik hem trots laten zien.
Nou suc6 met de misselijkheid allemaal.

Liefs Letta
 
Hallo allemaal

Nou ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Nathalie 24 jaar en als het goed is en goed blijft gaan ben ik nu 4 weken zwanger.
Ik weet het namelijk niet precies.
Ik ben ook als het goed is 23 juni uitgerekend.
Ik ben nog niet misselijk of zo, ja heel erg licht, maar dat kan ook wel kloppen, want ik heb gisteren, dus 1 a 2 dagen voor me nod getest.
De test was ook nog heel erg vaag, maar zoals iedereen zegt een streepje is een streepje.
Nou ik hoop ook dat er inderdaad snel een juni forum zal komen.
Allemaal heel veel succes en ga lekker genieten.
Groetjes.

Nathalie 24 jaar 3e ronde 2e kindje en als het goed is 4 weken zwanger
 
Terug
Bovenaan