juni mama's

Hoi meiden,

Ik ben 30 jaar en zwanger geworden dmv ivf. Het wordt onze 1e kindje.
Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger. Ik ben uitgerekend op 2 juni.

Sinds maandag heb ik last van misselijkheid en het wordt met de dag erger. Hebben jullie hier ook al last van???

Ik hoop dat het juniforum er snel is!!! (heb al een mail gestuurd)

gr
Marielle
 
Ik ben Monique, 24 jaar en zwanger van onze eerste beebje!!
Ik ben 3 juni uitgerekend, maar omdat ik gelijk na het stoppen met de pil zwanger ben geraakt weet ik het niet zeker.

27 oktober hebben we onze eerste echo bij de gyn. Ik ben zo benieuwd, maar ook zo bang... ik heb namelijk haast geen zwangerschapsverschijnselen, daarom kan ik zo moeilijk geloven dat ik echt zwanger ben. Wie van jullie heeft dit ook?
Ik hoop echt dat alles goed is met ons kindje...

We hebben het nieuws nog aan niemand verteld, de ouders van mijn vriend komen namelijk pas begin november weer naar nederland, en we willen het onze ouders graag tegelijk vertellen. Dus ik moet nog even geduld hebben.. en dat is voor mij heel moeilijk!! Ik kan het al weken met moeite inhouden..
 
Hallo allemaal,

Ik ben 23 jaar en 7 weken zwanger van ons eerst kindje.
15 november ga ik voor het eerst naar de verloskundige en ga ik eindelijk het hardje horen.

Heb momemteel heel erg last van misselijkheid en ik hoop echt dat dat niet heel mijn zwangerschap zo blijft.

groetjes mustie
 
Hoi!
Ik ben in eerste instantie uitgerekend op 6 juni, maar ik denk dat na de termijnecho zal blijken dat het wat later wordt.
Nu dus 6 weken of minder zwanger van ons tweede kindje.
Vorige week woensdag getest en nog aan niemand verteld.
We willen graag de bevallingen in onze naaste omgeving even afwachten voordat we met het nieuws komen.
 
Hallo juni mama's,

Heel vorrzichtig wil ik mijzelf voorstellen..
Issabel 30 jaar zwanger van derde kindje (meisje van 4 en zoontje van 2).
Ik heb gisteren een test gedaan. Tot mijn stomme verbazing dus 2 strepe. Heb nog veel moeite het te geloven.
Ik heb in mei en eind juli een miskraan gehad, 2 x achter elkaar in een korte tijd en nu dus weer zwanger..heel spannend..zal het deze keer wel goed gaan.
Ik denk dat ik nu 5 weken ben en 15 juni ben uitgerekend. Maar het zou zo kunnen zijn dat ik pas 4 weken ben uitgaande dat mijn cyclus nog onregelmatig was na de laatste miskraam.
Ik mocht de gyn. meteen bellen voor een echo maar heb bewust de afspraak pas op 9 nov. gezet. Dan zou ik 8 of 9 weken zijn. In ieder geval moet er dan in beide gevallen een hartje te zien zijn.
Als ik volgende week al zou gaan zou ik 5 of 6 of een week daarna 6 of 7 weken zijn dat vind ik te griezelig..veel meer kans dat je niets ziet..dat kan ik echt niet nog een keer aan..
Nu dus..dagen afstrepen tot 9 nov.
Issabel

 
Hallo juni-mama's! Ik ben Cato, ben 29 jaar en bijna 7 weken zwanger van ons tweede kindje. Als alles goed gaat ben ik op 2 juni 2006 uitgerekend. 26 oktober moet ik voor het eerst naar de VK, dan hoor ik ook wanneer de eerste echo volgt. Ons oudste kindje is net 1 geworden vorige week, dus het zal lekker druk worden volgend jaar!
En net als bij de eerste ben ik ontzettend misselijk en moe. Ik hoop dus dat de komende maand een beetje snel voorbij is. Bij mijn vorige zwangerschap duurde de misselijkheid 16 weken.......grrrr. Maar goed, je moet er wat voor over hebben! Tot snel op het juni forum en veel succes allemaal, Groetjes Cato
 
Terug
Bovenaan