juni mama's

Hoi allemaal,

Ben voor het eerst op deze site. Ben 32 jaar en ook zwanger van  ons tweede kindje. Ben nu 6 weken en 5 dagen en ben 17 juni 2006 uitgerekend. Mijn dochtertje is 5,5 en we hebben het haar nog niet verteld. Ik wacht heel even de echo af die zal plaatsvinden op 2 november. Ik vertel het haar rond 30 november want dan moet ik naar de verloskundige. Ik wil haar dan meenemen zodat ze ook het hartje  kan horen. Ik ben zo benieuwd hoe haar reactie zal zijn!

Ik zag dat er meer vrouwen zijn die ongeveer 6 a 7 weken zijn maar zij zijn allemaal begin juni uitgerekend? Mij is verteld dat ik moest rekenen vanaf de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid (9 september jl) je krijgt er zeg maar 2 weken cadeau bij (je eisprong  is 2 weken later 23 september jl.) Enfin ik ben dus uitgerekend op mijn schoonmoeders verjaardag jippie! Wel lekker hoor in de zomer heerlijk wandelen met de kinderwagen baby heerlijk in een rompertje onder het parasolletje heb er helemaal zin in. Hebben jullie nou ook (degene die het al mee hebben gemaakt) niet dat je ineens veel sneller "uitzet" bij zo'n tweede. Met de 1e kon ik met 3 maanden nog gewoon mijn spijkerbroek dicht doen en zag je niks. Nu lukt het me wel om me broek dicht te doen (tegenwoordig van die heerlijke heupbroeken) maar je ziet al echt een klein buikje hoor. Op mijn werk heb ik het nog niet verteld maar volgens mij zullen die ook wel denken "die mag wel eens gaan lijnen" Nee ik wacht tot ik 3 maanden ver ben. Alleen mijn ouders en schoonouders weten het.

Ik zit er aan te denken om zo'n prenetale onderzoek te doen (nekplooimeting  gecombineerd met een  bloedtest) wat is jullie ervaring hiermee?

Nou volgens mij tik ik nu veel te veel. Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb ik zal het nu iedere dag in de gaten houden.

Groetjes
Flowergirl
 
Hallo allemaal

Zal mezelf ook ff voorstellen. Ik ben 28 jaar en zwanger van een tweeling met hulp van een pesa/icsi behandeling. Een soort ivf maar dan wat ingewikkelder.
Ik ben nu 8 weken en 6 dagen Zwanger. Ben misselijk vaker moe maar dat hoort er allemaal bij he!!
Dit worden moet ik nu zeggen onze eerste kindjes dus.. Na ongeveer 5 jaar is eindelijk ons droom uitgekomen.. Nu maar snel kijken voor spulletjes alles moet 2x
Wat leuk om te lezen allemaal hier, oja ik ben op 1 juni uitgerekend als alles natuurlijk volgens boekje gaat.
14 november hebben we de 2e echo.

Groetjes Gaby
 
hallo Juni-moeders!

Ik ben Go, 24 jaar. Ik  hoop op 28 juni mijn eerste kindje te krijgen. Lijkt me erg leuk om hier de zwangerschappen van elkaar te volgen!!
Groetjes!
Go
 
heey aanstaande moeders!

als eerst gefeliciteerd!!
ik verwacht ook een kleine in juni, zo rond de 6e of 7e   ik hoop dat 6e zou wel leuk zijn dan is het 06-06-06, ik zal me eerste even voorstellen, ik ben Daniellen ben 19 jaar oud, heb ruim 5 jaar een relatie, in februari mogen we in ons huisje dus alles gaat goed, ik ben nu 9 weken zwanger en had 3 weken geleden mn 1e echo, k zag alleen een wit stipje, wel jammer. we waren erg geschrokken toen we zagen dat ik zwager was, we zijn best jong ik ben 19 hij 23 hadden nog geen huis, niet veel geld, wel vaste baan ect.,maar alles is nu geregeld en krijgen veel hulp van onze ouders, gelukkig! we hebben nu egt zo iets van we gaan ervoor en alles gaat ons lukken!!

ik hoop dat we elkaar veel kunnen steunen de 7maanden die nog komen en dat we wat aan de verhalen, ervaringen en gebeurtenissen hebben van elkaar!
spreek jullie snel

groetjes Danielle
 
Terug
Bovenaan