juni mama's

hoi allemaal...

wat leuk zeg.. en wat zijn er al lekker veel juni mama's.. gezellig... en ik lees wel dat de meeste misselijk zijn.. hier ook hoor.. bijna elke ochtend de hele ochtend.. en koffie..?? brrrrrrrrrrrrr.. soms 1 bakje.. terwijl ik normaal sloten drink..

ook is mijn neus nogal scherp.. ik ruik vanalles.. stond gister zelfs de koren bij mijn "gewassen" was..

verder alles goed.. de gebruikelijke beginners kwaaltjes.. maar die horen er dus maar weer bij..
ik heb nog geen afspraak met de vk.. die ga ik over 2 weken zo'n beetje bellen..
als ik daar dan kom zal ik net als vorige keer wel een echo krijgen..

groetjes greta.. en allemaal succes met de kwaaltjes..

 
hi Greta,

Ik lus ook geen koffie meer en ik drink al van mijn 12e jaar trouw elke dag koffie. Ik snap er niets van! in het begin probeerder ik het nog maar ik vind het gewoon niet lekker. ik word daar nog misselijker van. De afgelopen 2 dagen vallen mijn misselijkheid wel mee, alleen een beetje s'ochtend. Vreemd hoor. Wat eten en drinken voordat je opstaat helpt enorm!

gr
Marielle
 
hoi marielle,


ik wordt idd ook misselijk als ik koffie drink.. ook heb ik er echt geen trek meer in en smaakt het me niet..
lekker dat je de laatste dagen niet zo misselijk bent. .. idd wat eten voordat je uit bed komt.. vorige keer had ik bisquitjes bij bed staan.. moet ze toch eens meenemen..

groetjes greta
 
Hoi Marielle,

Ik heb de Nux Vomica van A. Vogel gekocht, maar helaas ik gebruik het nu 2 dagen en ik merk nog helemaal niets (het is trouwens ook nog eens smerig zeg!).

Koffie kan ik ook niet meer verdragen, maar als ik geen koffie drink, krijg ik hoofdpijn (afkickverschijnselen), dus drink ik koffie verkeerd, dat gaat nog net. Verder wordt ik helemaal niet goed bij het koken van eten en eet ik zelf alleen nog maar crackers en drink ik bouillon. Mijn man moet maar zoveel mogelijk voor hem en mijn dochtertje koken .

BEn het wel al zat, die misselijkheid en vind er op het moment helemaal niets aan.....

Jij en alle andere misselijken onder ons, veel succes!!!
 
Hallo iedereen, ik kom van het juni 2005 forum want ik ben toen bevallen van mijn jongste dochter Fay. Ik heb nog een dochter, Anouk en zij is geboren in juni 2003. Nu ben ik waarschijnlijk zwanger van de 3e en als ik goed heb gerekend komt de baby in juni 2006. Ik heb nog geen test gedaan maar ik voel me wel zwanger. Ik ben steeds misselijk en ik vind alles stinken. Mijn borsten zijn gevoelig. Eigenlijk zouden we wachten met de 3e maar nu het waarschijnlijk eerder komt dan gepland ben ik er toch nog heel  blij mee als het zo zou zijn.  Ik heb nog geen test gedaan dus ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik wist het bij mijn 2 meiden ook dat ik zwanger was toen ik nog geen test had gedaan, ik wacht nog even af.
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jolanda en ik ben 27 jaar. Ik ben zwanger voor de 1e en ben volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 8 juni! Ik vind het allemaal super spannend en ik wil het liefst van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben. We hebben er echter voor gekozen om onze mond nog even te houden.

Nu is het zo dat mijn ouders in mei naar een warm land willen gaan, en hebben gevraagd aan ons en mijn zusjes om alvast vrij te nemen.  Dat gaat het in ieder geval voor mij niet worden. We  willen  (vanwege die vakantie) het toch volgende week aan onze ouders  vertellen....

Nou ik wens jullie veel succes met alle kwaaltjes en tot snel!!! Groetjes
 
hoi allemaal;
Ik ben sinds gisteren te vinden op dit forum.
Ik ben Finduilas, 27 jaar en ik heb vorige week ontdekt dat ik ook zwanger ben!!
Eindelijk na 1,5 jaar...Als alles goed gaat krijg ik ook een juni-baby. Zo rond 15 juni. Spannend. A.s. donderdag naar de gynealcoloog, deze afspraak stond al voor ik overtijd was....dus nu ga ik eigenlijk met heel ander nieuws!! Kan ik gelijk van alles vragen, want dit is mijn eerste zwangerschap. Ik vind het erg spannend allemaal en ik hoop dat alles goed gaat. Ben nog niet misselijk, wel erg moe en last van bandenpijn. Volgens de huisarts komt dit omdat mijn baarmoeder zich aan het oprekken is...Voor de rest voel ik me echt prima.

groetjes Finduilas
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Nynah en sinds een dikke week weten mijn man en ik dat we rond 14 juni gezinsuitbreiding krijgen. Het wordt onze eerste als alles goed gaat en ik vind het behoorlijk spannend. Behalve buikpijn en vreselijk moe krijg ik opeens weer allemaal pukkels, maar ik ben gelukkig tot nu toe nog niet misselijk! Soms twijfel ik er zelfs aan of ik wel zwanger bén...

Groetjes, Nynah
 
Terug
Bovenaan