juni stoppers deel 6

hey meiden!

Allereerst janien: meis toch wat verschrikkelijk! de tranen sprongen in mijn ogen toen ik je verhaal las.....na zo lange tijd eerst een boel vreugde en op de ene na andere dag een hoop verdriet.er zijn gewoon geen woorden voor.
heel veel sterkte en denk aan je! dikke knuffel van mij.

@ eva,ik heb het nu ook gehoord van die 36 weken echo,ik zal hem zo rond de 35 wkn krijgen,bij de VK ging alles goed,bloed is geprikt en heb de spuit anti D gekregen voor mijn resusfactor.bloeddruk was weer gezakt(95/51) schrok er een beetje van maar het kon geen kwaad en beter te laag als te hoog toch.Verder lag ons knulletje goed,met zijn hoofdje al behoorlijk beneden
leuk hoor a.s woensdag die partneravond! wij hebben hem niet a.s maar de week daarop
moeten de partners dan ook in makkelijke kleding weet jij dat?
hoest verder met je? al geslaagd voor geboortekaartjes?

@ sylvia,gefeliciteerd,lekker gevoel lijkt mij het om van die dubbele lasten af te zijn!

@ janneke, alles goed met jullie? ben eigelijk nog ssteeds nieuwschierig naar je bevallingsverhaal! of hou je dat liever prive?

-X- lis

@Janien: jeetje meis, weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte voor jullie allebei. Denk aan jullie.

@Liss: Jeetje, dat is wel laag! Maar idd beter te laag dan te hoog. Ben je daar nu niet wat flauwig van? Mooi dat jullie mannetje al met het hoofdje naar benden ligt. De kans is nu klein dat ie nog terug draait. Ik denk niet dat de mannen dan in gemakkelijke kleding hoeven, ach.. een spijkerbroek en shirt zit toch nog wel prima toch? Ben wel erg benieuwd wat we gaan doen, laat na woensdag wel even weten hoe het geweest is. Wij zijn geslaagd voor de kaartjes, wachten nu op de proefdruk, leuk!! En jullie al iets leuks gezien? Of ben je er al helemaal uit? Met mij gaat het verder goed. Ik heb vandaag last van  nesteldrang, het huis is nu helemaal schoon en een groot deel van de babykleertjes is gewassen haha. Ons mannetje  doet het ook goed.  Ik zie hem nu erg duidelijk bewegen, heel mijn buik gaat dan op en neer. Er steekt regelmatig wat uit mijn buik, kan alleen nog niet echt onderscheid maken. En hoe is het met jou? Houd je het nog een beetje vol allemaal? Nog plannen met koninginnedag?

Hi Janien,

wat vreselijk voor je meid, ik weet hoe je je voelt! Neem de tijd dit te verwerken maar dat ga je ook doen zo te lezen. Miskraam heeft enorm veel impact, laat alle tranen lopen en doe waar jij je goed bij voelt. Het is logisch dat het nu al als jullie kindje voelde, dat is het vanaf moment 1 bij de positieve test.
Veel sterkte, denk aan je!

Groetjes Janneke

Lieve Janien,

huilend heb ik je verhaal gelezen. het was alsof ik mijn eigen verhaal las. jeetje. ik kan zo goed voelen wat jij nu voelt en dat is niet niks.

wat ontzettend fijn he meis dat je ouders schoonouders en vooral je man er zo voor je zijn. dat heb je op zo'n moment echt nodig.

ook ik heb alle gekregen spulletjes in een doos gedaan en weggezet. ik hoop echt voor je dat je het goed een plekje kunt geven en doe geen overhaaste dingen.

mocht je trouwens van de vk gelijk weer zwanger worden? bij mij hebben ze dat toen afgeraden omdat dat voor je lichaam om te herstellen even beter zou zijn en ook voor een toekomstig kindje beter zou zijn. niet dat ik je wil ontmoedigen helemaal niet maar probeer er wel even de tijd voor te nemen want wat je nu gebeurt is niet zomaar iets.

ook het lege gevoel en het bloedverlies kan ik zo goed voelen. ik wens jou en je man heel veel sterkte hiermee. blijf praten samen en dan komt het zeker goed.
ik denk aan je meis.

liefs Christy

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Amber07
30
22april???
15
2

Wenser
30
6 mei
15
1

Hopje
28
15 mei
9
1

Shanna        
27
18 mei
7
1

Christy
26
21 mei
1 (na MK)
1

Janien
21

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
5  dec 2009

Maaike
29
14
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
13 mei
controle vk
32 wkn
14.30

Bionda
2 juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
7 mei
controle vk
19  weken en 2 dagen
16:30 uur

Eva

7 mei

Controle vk

33  wkn 1 dag
10:20 uur

Sylvia                
15 april
20-weken echo
21 wkn5dgn
15:30 uur

Luxx
7 mei
1e keer VK (intake)
9 weken
9.00 uur

Rianne31
29 april

12 mei

17 juni
intake VK       eerst gyn

20 weken echo

pretecho
18 weken en 4 dagen
20 weken en 3 dagen
25 weken en 4 dagen
13.00 uur

17.00 uur

13.15 uur

Bevallen!!  

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

janneke
050409
jip

@ eva, veel plezier vanavond met de partneravond!
      met mij gaat het redelijk hoor,alleen lastig dat mijn bloeddruk zo laag is,ben snel moe weer en flauw,en ik slaap op het moment erg veel.....
kleertjes zijn gewassen en gestreken en kamer is helemaal af
voor de kaartjes kunnen wij nog niet echt slagen.....telkens denk ik op internet iets leuks te zien en vraag ik een proef aan en dan vind ik het toch weer niks.

en wat konigingendag betreft,denk dat we even de markt over gaan verder niks bijzonders jullie?

-X-

Hoi Meiden,

hier nog alles hetzelfde, wat eerder moe. en een beetje misselijk, maar niet echt meer dan de afgelopen maanden.

Nu maar 5 uur vandaag en dan lang weekend.

De klinkers eruit halen donderdag en vrijdag even uitloop van donderdag en utirusten en dan zaterdag om 7 uur klinkers vaan leggen gelukkig komt er dan iemand helpen. En zondag nog wat uitloop van zaterdag. Ik zie het even niet zitten. maar als het maar droog is.

Verder weinig nieuws hier,

Fijne dagen allemaal.

gr. Maaike

Hallo allemaal....

Janien: Meid, ook ik zat met tranen in mijn ogen achter de pc toen ik je verhaal las. Het was je zo gegund! Sterkte met je verlies. Neem je tijd om alles een plekje te geven. Gelukkig kun je er goed over praten, dat scheelt.

Eva: Nog maar 2 weekjes werken, jij ook he? Heerlijk vooruitzicht. Ben er ook wel aan toe. Het slapen wordt wat minder en probeer als het kan overdag toch wel eens een uurtje extra te slapen.....
De kaartjes hebben wij al wel uitgezocht en klaar. De proefdruk was binnen en ik vond het kaartje helemaal super. Nog even de laatste veranderingetjes doorgeven. Verder alles helemaal klaar. Alles is gewassen en gestreken en de kast wordt steeds meer gevuld.... al de leuke kleine kleertjes!

Liss: Dus jij ook al helemaal klaar ervoor! Goed zo. Ons kaartje komt van kaartmix.nl misschien dat je daar nog wat leuks tussen vind????

Maaike: dus je hebt een druk weekend voor de boeg, met alles stenen? Succes!

Luxx: Hoe is het?

Rest: hoe is het?

Nou, hier alles wel goed. Ik kijk uit naar mijn verlof en naar de dag waarop ik de meisjes in mijn armen kan houden... en de dag waarop ik weer rustig kan slapen en lekker kan draaien in mijn slaap :)

FIjne dag allemaal!

Liefs xxx

Terug
Bovenaan