juni stoppers deel 6

Hallo meiden

Ooh wat heb ik slecht geslapen vannacht. Haha.
Elke keer wanneer ik wakker werd, dacht ik: IK BEN ZWANGER!!
Haha
Mn mannetje draaide zich vannacht ineens om en zei, zo even lekker bij jullie liggen. Lief niet!
Zo fijn gevoel, je bent gewoon nooit meer alleen!
Heb me aangemeld voor Mvm, en heb vanochtend de verloskundige praktijk gebeld.
5 mei moeten we voor het eerst heen, inwendig onderzoek. Iemand een idee of je dan alleen naar het hartje gaat luisteren, of dat je dan ook een echo krijgt?

Verder nog niet echt ergens last van, behalve zo nu en dan krampjes.
Heb vanochtend ook maar direct een zwangerschapsdagboek gekocht. Zo leuk!

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna

27
4 april ( na Provera)

6

1

Hopje
28
5 april
8
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wenser
30
10 april?
14
1

Amber07

Christy
30

26
22april???

24 april
15

1 (na MK)
2

1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Janien
21
9
1
2 dec 2009

Luxx
27
10
1
????????

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
???
???
??

Janien
Ja
Ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
11 april
22 april
3/4 D(pret) echo
controle vk
 27wkn en  2dgn
28 wkn en 6 dgn

14:15  uur

13.00

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Rianne31
2 april
gesprek gyn

14 weken
en  5 dagen
13.00 uur

Puk
2 april
controle vk
14  weken en 2 dagen
17:00 uur

Eva

31 maart

16 april

3/4 D pretecho

Controle vk

27 wkn 6 dagen
30  wkn 1 dag

19:30 uur

14:10 uur

Sylvia                
15 april
20-weken echo
21 wkn5dgn
15:30 uur

Janien
5 mei
1e keer Vk        
10 weken
16:10

Bevallen!!  

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

liefs Janien en ooh de glitters voor de nog niet zwangeren
****************************************** *************************************************
************************************ *********************************** *********************

Hoi Janien

Leuk he, zwanger zijn! Hopelijk krijg je niet teveel last van kwaaltjes. Bij mij begonnen die in de zesde week.
Je bent al goed aan het regelen geweest! Volgens mij kunnen ze bij 10 weken het hartje nog niet horen, pas vanaf 12 weken. Ik denk dat je een inwendige echo krijgt ipv een inwendig onderzoek. Maar bij elke vk is dat misschien weer anders. Vaak staat op de website van de vk wel iets over de werkwijze.

Liefs, Puk

Haha ja Puk dat klopt een inwendige echo, heb het allemaal al even op de site opgezocht.
Leek me wel zo makkelijk.
We zullen wel zien hoe het met de kwaaltjes staat, hoort er allemaal bij!

groetjes!

Ben nog steeds zwanger dames! Helaas....

Janien: hartje luisteren kan pas in de 11e/12e week dus zal een inwendige echo zijn. Spannend hoor allemaal en je bent idd al goed bezig geweest! Als ik je dan nog een tip mag geven: geef je beeb ook alvast op voor een kinderdagverblijf indien nodig. En kraamzorg, dan heb je dat allebei geregeld. Dan hoef je voorlopig niks meer te doen! ;-)

Groetjes, Janneke
40 weken en 2 dagen - wanneer komt ie nou????????????????

Even snel jullie berichtjes gelezen.
Jannie en Luxx echt super van harte gefeliciteerd! Ben echt heeeeeeel erg blij voor jullie maar ik neem aan jullie zelf ook! Geniet ervan.
Liefs Amber

Goedemorgen meiden,

Ik vrees dat het weer niet gelukt is deze ronde. Ik zag net op de wc  dat mijn afscheiding al weer wat gekleurd is. Zo begon het de vorige paar rondes ook.

Ik begin de moed een klein beetje te verliezen. Alle meiden die al vanaf het allereerste begin meeschrijven zijn zwanger behalve ik.  
Ik gun het jullie van harte, begrijp me niet verkeerd, maar het wordt echt steeds moeilijker voor  mij (en voor mijn mannetje natuurlijk).

Fijne dag allemaal.

X hopje

hey Hopje,

ik las net je berichtje en dacht even reageren. ik begrijp heel goed je verdriet. ook ik zie op dit moment om me heen alleen maar zwangere echt niet normaal meer.
en natuurlijk heb ik makkelijk praten omdat ik inmiddels weet dat het bij ons wel kan.

probeer echt de moed niet te laten hangen meis, bij Janien en Luxx heeft het ook een hele poos geduurt. zelfs nog langer dan dat jij nu bezig bent. probeer daar naar te kijken en mocht het inderdaad zo zijn dat het iets medisch is dan wil dat natuurlijk niet zeggen dat je nooit kinderen zult krijgen.

meestal is het iets kleins wat ze tegenwoordig zo kunnen oplossen. ze zijn al zover. probeer jezelf voor te houden dat er voor jou ook een wondertje is weggelegt.

ik snap dat het nu super moeilijk word en dat de moed steeds verder zakt, maar ik hoop dat je   er toch een klein beetje positief naar kunt kijken. en anders stap je toch naar de huisarts om te kijken of die iets voor jullie kan betekenen.

ik zou willen dat ik iets voor je kan doen. snap je echt heel goed. ben zelf namelijk soms ook best jaloers op de vrouwen waar het allemaal super goed gaat. terwijl ik het iedereen gun hoor. dat is het absoluut niet, maar je gunt het jezelf ook zo.
en dan is het helemaal moeilijk om hier steeds mee te lezen omdat je er dan nog harder mee geconfronteerd word.

kop op Hopje. ik leef met je mee. ook al heb je misschien niets aan deze woorden, ik hoop toch dat je de moed weer terug vind.

liefs Christy

Terug
Bovenaan