Hoi lieve meiden!
@Luxx en Janien, van harte GEFELICITEERD!! Wat geweldig zeg na al die rondes nu eindelijk voor jullie ook het geluk! Fantastisch! Geniet er lekker van, maar dat komt vast helemaal goed dacht ik zo!
@Hopje, meid, ik kan wel van alles schrijven nu om je op te beuren, maar het is gewoon kl#te. Daar verandert niets wat aan. Vind het zo rot voor jullie en kan me voorstellen dat de moed je ondertussen in de schoenen zakt. Dat alle meiden die hier van begin af aan meeschrijven nu zwanger zijn, maakt het zeker niet makkelijker! Geef de moed niet op meis. Ook jullie gaat het lukken, dat moet gewoon! En ik hoop zo snel mogelijk!
En nu komt het, ik moet jullie iets vertellen waar ik erg tegenop zie. Ik stop met schrijven hier.... Vind het erg moeilijk, omdat ik het gevoel heb met jullie echt een band opgebouwd te hebben de afgelopen 9 maanden. Ben zo blij dat ik jullie ontmoet heb! Het was super om hier altijd al m'n verhalen kwijt te kunnen en ik vond/vind het ook geweldig om jullie verhalen te lezen en erop te reageren. Vaak heel leuk bericht, maar geregeld ook slecht nieuws. Fantastisch dat je er zo voor elkaar kunt zijn, zonder elkaar in real life te kennen.
Maar het is me echt teveel... Ik ben iemand die als ik hier kom schrijven, op iedereen wil reageren. Dan neem ik me voor geregeld langs te komen, zodat het niet iedere keer zoveel bijlezen is en zoveel tijd kost. Maar ik heb er gewoon de tijd niet voor. En ik geef eerlijk toe dat ik het fijn vind om 's avonds ook lekker niets te doen. Zit voor m'n werk al zo vaak achter de computer... Ik hoop dat jullie het begrijpen en niet zullen denken: "oh die is nu zwanger en nu heeft ze ons niet meer nodig". Want dat zou ik heel erg vinden. Ook nu ik zwanger ben, heb ik heel veel aan jullie gehad!
Ik ga jullie missen en denk dat ik het toch niet kan laten om af en toe eens bij te lezen hier. Ik wil iedereen heel veel geluk wensen voor de toekomst: alle zwangeren, maar ook de nog-niet zwangeren. Dat het geluk maar heel gauw voor jullie weggelegd is! Nog speciaal voor Janneke: heel veel succes met de bevalling en geniet samen!!
Het ga jullie allemaal goed.
Liefs en een hele dikke kus, Ikke