juni stoppers deel 6

he meiden

ben ik weer eens:D ik heb niet altijd tijd om te reageren maar lees het wel hoor!!!
aller eerst

@janien en luxx GEFELICITEERD      meiden wat geweldig eindelijk na zoveel klussen is het jullie ook gegunt geniet lekker van het nieuws en die ongi krampjes zijn heel normaal zei de vk want je baarmoeder begint nu ineens te groeien dus geen zorgen maken...

@jannie ik hou hyves strak in de gaten hoor haha ik denk steeds even kijken zal ze het al achter de rug hebben maar nog niet ik wens je wel alvast veel sterkte en geniet zo lekker als je je mannetje in je armen hebt!!!

@liss ohh vervelend zeg die tandarts bezoekjes.. heb je nu je zwanger bent ook meer last van je tanden??

@syl hoe is het met jou??

@missx wat jammer dat je ons gaat verlaten maar ik snap het ook wel ook ik heb niet altijd tijd om te reageren op iedereen of op het moment zelf als ik reageer ben ik de helft weer vergeten wat ik ook alweer wilde zeggen tegen wie haha maar geniet lekker van je zwangerschap en kom gewoon wanneer je weer eens zin hebt of blijf lekker mee lezen ik hou je via hyves wel in de gaten:D

hoe is het met de andere dames??

hier verder alles wel prima hoor ik heb mezelf voor genomen 's avonds wat rustiger aan te doen en deze week is me dat wel aardig gelukt haha
verder heb ik een mooie zwangerschaps bh gehad van me moeder van het merk anita en ik moet zeggen hij zit echt super..
ik heb van mezelf niet echt kleine cup D/E   en nu dus 75G niet normaal he maarja me gewone BH'S zaten echt niet meer en had rug pijn en ik voelde het met die bh gewoon weg trekken dus ik ben er erg blij mee..

morgen ben ik lekker een dagje vrij dus ga een beetje rommelen en genieten van het weer..

nou fijne avond meiden..

xxbion

Hey dames!!
Ben ik EINDELIJK weer!! sorry... maar heb er gewoon geen puf voor gehad, ik ben echt moe, maar het hoort er bij he? vind het ook niet erg, maar zo komt het er dus niet echt van om met jullie mee/ bij te kletsen!!
Reden dat ik hier even langs kwam was om te kijken/lezen hoe het is met Jannie, Janien en Hopje, en de rest natuurlijk, maar voor deze dames zit/zat er een deadline aan te komen!

@ Janien: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! Jeej, jij ook zwanger deze ronde!! haha, waarschijnlijk net zo stuiter als dat ik ben haha. ik slaap ook niet zo goed omdat mijn hoofd echt tolt van vragen, ideetjes etc.  besef het nog niet helemaal geloof ik haha
Hebben het inmiddels ook aan de ouders verteld, die leven zo met ons mee, en zoals ik al eerder aangaf weten ze van onze wens, door alles wat er in 2008 heeft afgespeeld. Was daarom ook wel heel emotioneel, maar ze zijn dolgelukkig!!! alle 4!! Broers en aanhang wachten we nog heel even mee, maar is moeilijk om je mond te houden!! WAT GAAF!! Lopen we aardig gelijk op! al kwaaltjes verder?? Die krampjes herken ik wel eigenlijk, net of je ongi wordt eigenlijk, tenminste bij mij wel. Gister heel erg last van m'n buik, echt krampen!! maar dat was denk ik gewoon lucht wat verkeerd zag  

@ Janneke; meid hou je allemaal nog een beetje vol?? Oh en inderdaad al die vragen.... sorry!! Volgen hyves nauwlettend hihi

@ Eva; fijn dat je mannetje er weer is!! En de kamer is er!! Gaaf!!

@ Hopje; ik heb nu misschien wat makkelijker praten, maar ik kan me de frustratie echt zo goed voorstellen.... en vooral nu het lijstje weer korter en korter wordt van niet-zwangeren... maar houd moed meid!! Wij zijn wel het bewijs dat het na x-rondes nog wel kán! En qua tijd zitten we gelijk inderdaad, maar aantal rondes niet, dus wie weet. Als je er echt geen vertrouwen hebt kan je misschien inderdaad een keer informatie in gaan winnen met je HA, kan me voorstellen dat je dan in ieder het gevoel hebt dat je IETS doet! dat wachten maakt machteloos....
Je vroeg of ik kwaaltjes of iets had van te voren. Mja, het echte bewijs moet toch de test zijn denk ik, in ieder geval in mijn geval. Ik had al weer eerder 'kwaaltjes' en werd dan toch ongi... maar ik had het een paar weken geleden met een vriendin over haar schoonzus die het wist omdat ze last had van een kies of tand. Vond ik zo'n raar verhaal, dat was beide keren zo geweest en daardoor wist zij het zeker. Toen had ik 15 maart, dus echt net na m'n eisprong ineens allemaal vage kwaaltjes, ontstoken oorbel, beetje ontsteken in mijn navelpiercing, wat ik al in geen járen meer had gehad, heb ik ook met m'n man over gehad, van joh zou dat een tekentje zijn??? Wie weet, kan toeval zijn natuurlijk!! En de koffie smaakte mij ook anderhalve week geleden al niet meer, net iets voor mijn NOD. Maar dit is voor iedereen denk ik zoooo anders.... en je lichaam kan je zo makkelijk misleiden!!! Dat weet je zelf in middels ook wel denk ik. Ben je al begonnen met temperaturen? ik zou dat denk ik eens gaan proberen, gaf mij meer inzicht dat de ovu-testen, die ik er overigens wel naast heb gebruikt. Misschien een idee, maar ik weet het ook niet meid, wat wijsheid is... ik blijf in ieder geval onwijs voor je duimen, want het is jou ook zo gegund, je leeft altijd zo mee met iedereen hier!!!   DUIM DUIM DUIM!!!

Nou nog een best lang verhaal geworden... hoop dat ik morgen nog weer verder kan lezen en reageren... ga nu echt slapen!! m'n mannetjes is zelfs alvast gaan slapen volgens mij...
Tot snel!

Liefs Luxx

Dag allemaal,

Ik word af en toe ook gek van de kwaaltjes die helemala tot niks leiden. Heb je de ene maand pijnlijke borsten en de volgende maand niet, dan denk je dat dat misschien juist een goed teken is. Of de befaamde krampen; is dat nu een goed of een slecht teken? Deze maand zoals gezegd al helemaal warrig: mijn temp. zakte zo langzaam en stijgt nu weer zo langzaam en mijn ovutesten werden wel steeds iets meer gekleurd, maar een echte 'positief' kon ik niet vinden.

GEK word ik ervan. En dan weet ik nog niet eens hoeveel dagen ik nog moet wachten. Ik hou maar 10 aan tot mijn NOD, dan zit ik wel goed denk ik, ongeveer 2 dagen langer dan mijn kalender aangeeft. Ik zie nu al weer op tegen de dag dat ik toch ongesteld wordt: hoe sla ik me daar nu weer doorheen. Hoewel ik op dit moment gelukkig wel wat positiever ben en niet iedere keer denk in huilen uit te barsten. Ik probeer mij vooral maar te focussen op mijn eerste afspraak bij de gyn op 14 april. Heb ik in ieder geval het gevoel dat er 'iets'   gaat gebeuren.

Dus hopje, ik herken alles. Ben al in ronde 14 met een gemidddelde cyclus van 28 dagen, dus ook al heel lang bezig. Sterkte!

Wenser

hoi allemaal,

heb al een tijd niets van me laten horen maar heb wel af en toe even op de site gekeken!
was steeds wel benieuwd of er nieuwe zwangere bij zijn gekomen! en ja hoor!!!!

Als allereerste JANIEN van harte meid, het is je gegunt!!!!!! iedere keer hoopte ik al iets positiefs  over je te    lezen!!!!!    en dan nu eindelijk!!!!!
GEFELICITEERD, hoe voel je je???? hoe ver ben je nu ongeveer!!!
nou meid geniet van je zwangerschap!!!!

met mij gaat alles goed! ben nu alweer 15 weken!!!! het gaat echt snel!!!
heb zelfs de baby al gevoeld bij 14 weken!!!!!!!
echt weer erg gezellig in mijn buik!!!

voor iedereen die nog meer zwanger is! heel erg gefeliciteerd!!!
voor diegenen die nog druk bezig zijn met klussen!!!!!!! succes

groetjes jolanda

Hoi meiden

Ben wat eerder thuis van m'n werk, want we gaan straks voor het eerst naar het hartje luisteren! Ik ben erg benieuwd.
Vanavond misschien de stad in om zwangerschapsbroeken. Sinds het weekend voel ik m'n broeken in m'n buik prikken. Het is nog wel te doen, maar ik heb gehoord dat het ook heel snel kan gaan met groeien.

@Hopje: De moed niet opgeven hoor! Je ziet dat er nog steeds meiden van onze vaste club zwanger worden. Maar ik snap dat het elke keer weer een teleurstelling is en het moeilijk is om er nog in te geloven. Ik heb trouwens weleens gelezen, volgens mij in een foldertje van de apotheek, dat je juist met overgewicht eerder dan pas na een jaar naar de huisarts kunt stappen als zwanger worden niet lukt. Ik zou echt een afspraak maken als ik jou was. Je gaat echt niet gelijk de MM in. Het stel waarmee wij bevriend zijn en waarbij zwanger worden niet lukt, is in september naar de HA gegaan en ze beginnen pas deze maand met de behandeling. Kan dus echt lang duren allemaal.

@Miss X: Wat lees ik nu? Erg jammer hoor, dat je gaat stoppen. Ik begrijp het wel. Heb 's avonds na werk ook geen zin meer om achter de computer te zitten. Ik probeer daarom in ieder geval 2 keer per week te lezen en reageren, anders moet je inderdaad teveel lezen. Maar goed, als je echt wilt stoppen moet je het natuurlijk doen. Blijf je wel lid van onze Hyves? Het lijkt me nog steeds erg leuk om met de Hyversclub een keer af te spreken. We schrijven al zo lang met elkaar.
Nou, mocht ik je niet meer spreken: Een fijne zwangerschap! Laat je het wel weten als je bevallen bent?

Liefs Puk

Hallo Allemaal

WOW Janien en gefeliciteerd. Echt supergaaf meid. Ik was in het begin (en somns nu nog) ook superonzker. Maar ik heb nu nog de buikpijnen die je beschrijft!!!! De gyn zegt dat het komt door het groeien van de baarmoeder.. EN heb je veel buikspieren? Dan kun je extra last hebben!!! Maar ik ben bijna 15 weken en heb het nog!!!
Maar meid probeer echt te genieten hoor!

Hopje ik heb echt wel een beetje met je te doen. Ik begrijp je gevoel. Je wilt zelf ook zo graag. Ik snap dat de sta naar de HA groot is, Maar misschien kun je alleen al je verhaal kwijt en dan misschien na Bali verder gaan? Maar deze ronde is nog niet voorbij he? Het kan nog steeds... Ik hoop dat je nog een beetje moed kan houden, maar ik snap dat dat heeeeeel moeilijk wordt! Meid houd nog even hoop, ik ga extra veel voor je duimen, echt!!!!

Puk hoe was het hartje????? Ik heb ook net voor het eerst geluisterd bij de gyn.... Echt super leuk! En ik mag naar de VK!!!!!!!!!!! Ben best blij. Toch een teken dat het wel goed gaat toch? Nu heb ik 29 april intake bij de verloskundige!!!! Hoe voel je jje verder? Ik heb van de week ook een spijkerrokje gekocht en een broek. Ga zaterdag  nog even een witte broek kopen!

Miss jammer jammer. Je kunt er ook voor kiezen om minder vaak te komen toch? Maar het is je eigen keus! Suc6 verder!

Mex mooie buik heb je! En een leuk idee zo'n gipsafdruk super!!!

Nou meiden ga even wat doen!!!

Hopje ik duim voor je

Hoi meiden.

@Amber: gezellig dat je mee komt kletsen. Jeetje, ronde 15 al. Veel succes morgen!

@Puk: kamertje is erg mooi geworden, foto's volgens nog op hyves, eerst nog planken ophangen enzo. Ik ben inderdaad in Amersfoort geweest, afgelopen zondag. Leuk he, al die Lief! spulletjes! Mooi hoor de Stokke wagen! En hoe was het hartje luisteren?

@Janien: leuk om te horen he van je man, "even bij jullie liggen". Ik krijg nou ook elke keer smsjes van mn man met "dikke kus voor jullie" of "ik hou van jullie". *Smelt*
Ik had de eerste echo met 8 weken en wij konden toen wel het hartje horen (gewoon een echo op de buik...)... Leuk he, zo'n dagboek!

@Missx: jammer dat je ons gaat "verlaten". Ik snap je keuze wel hoor. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en als je een keer wat kwijt wil zijn we er hier altijd voor je!

Het kamertje staat, yes! Dinsdag, toen de kledingkast stond, meteen wat kleertjes ingeruimd en vandaag ook een groot deel. Van het weekend gaan we de wandplank boven de commode ophangen en 2 planken voor aan de muur en dan zet ik wat foto's op mijn hyves. De wagen staat inmiddels ook klaar. We hadden wel een probleem met de box, de bodemplaat is te klein.. nu word er over 2 weken een nieuwe plank geleverd, nou ja.. tis niet anders.
De pretecho was leuk alleen werkte ons mannetje niet echt mee. Hij speelde verstoppertje en hield vaak zijn handen voor zn gezichtje, draaide met zn rug naar ons toe of stopte zn gezicht in de placenta. We hebben hem gelukkig wel een paar keer gezien en een paar mooie foto's gekregen, vier 3d en zes 2d foto's. En we hebben ook een half uur beeld van ons mannetje op dvd en daar is veel meer op te zien. En het is nog steeds een mannetje
Vanmiddag rustig aan gedaan en dat heb ik gemerkt. De kleine werd opeens erg druk en ik zag hem vanaf de buitenkant heen en weer gaan in mijn buik. Echt een super gevoel/gezicht.
Van de week een hele leuke vraag gekregen op mijn werk van een jongen van de peutergroep. Hij vroegt eerst van "Heb jij een baby in je buik?". Dus ik: "Ja, ik heb een baby in mijn buik". Er kwamen nog meer peuters op mij af en die wouden de baby zien. Dus ik verteld dat ze dan nog wel even moeten wachten. Waarop dat jongetje zei  : "Maar hoe komt  de baby  dan eruit? Scheurt de baby dan zo uit je buik?". Hahaha, kinderen, heerlijk!
Liefs Eva

@Rianne: wat fijn dat je naar de verloskundige mag, inderdaad een goed teken. Mooi geluid he, dat hartje  Wanneer ga je naar de verloskundige?

@Hopje: meis, ik hoop zo dat het niet doorzet en je deze week een positieve test in handen hebt. Ik duik voor je!

Terug
Bovenaan