juni stoppers deel 6

Hi allemaal,

Een heerlijk weekend gehad. Lekker rustig aan gedaan en in en om het huis gerommeld. Wat heb ik daarvan genoten zeg, dat moet ik vaker doen. We zijn nog een beetje met de tuin bezig geweest en hebben een supermooie grote zweef parasol gekocht, dus we hebben met veel plezier in de tuin gezeten en zelfs 2 x ge-BBQ-t.

@Luxx: nee ik heb het niet iedere keer, ik heb ook cycli van 28 dagen. Maar ik weet niet of de 2e helft dan wel langer is. Ik heb al wel eens met ovutesten gemerkt dat mijn ei wat verder naar achter lag en een keer met temperaturen. Normaal zou je eerste helft moeten varieren en de 2e helft zo rond de 14 dagen moeten liggen. Maar dat gaat bij mij dus niet helemaal op. Ik hoop niet dat dat kwalijk is, de afgelopen keer was het in ieder geval acht te kort (8 a 9 dagen), dat kon ik nu goed weten omdat de gyn mijn eisprong had vastgesteld.

Wb. mijn vloer; het is redelijk goed opgedroogd. Wel kraakt de vloer aan alle kanten en staan er een aantal randjes (aan het einde van een plank)   wat omhoog. Maar ik denk niet genoeg om ze te gaan vervangen, want dan krijg je een enorm kleurverschil. We wachten dus even af hoe het de komende twee weken gaat, want hout werkt lang na.  

Nou ik ga aan mijn week beginnen. Die dus ook maar weer 4 dagen duurt, dankzij pinksteren. Lekker zeg.  

groetjes

Wenser

hey meiden!

lekker weekend gehad allemaal?

@ luxX,wat leuk zeg dat jullie met zen 3tjes zwanger zijn,als je de foto gemaakt heb zet je hem dan op hyves?

@ wenser,oei dat word dus nog even afwachten met je vloer.......

@ de rest hoe is het met iedereen?

Ik zit hier een beetje in een open huis zeg maar...... ze zouden hier de buitenkant van het huis(kozijnen) gaan verven begin mei
Nou zijn ze afgelopen vrijdag pas begonnen  alles open enzo,maargoed ben blij als het er weer op zit!

-X-

Hallo meiden, ben hier alweer een hele tijd niet geweest. Maar allereerst:

Ryanne en Robert, van harte gefeliciteerd met jullie meisjes. Wat geweldig dat alles zo goed gaat en ik hoop van harte dat jullie snel met zn 4tjes thuis zijn.

Ik voelde me de afgelopen tijd helemaal niet lekker. Afgelopen woensdag veel pijn en benauwd dus werd doorgestuurd naar het zh omdat mn vk dacht dat ik zwangerschapsvergiftiging had. Dat was het gelukkig niet maar ik moest wel blijven. Ik kreeg een infuus en werd vervolgens helemaal binnenste buiten gekeerd. Ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ze bloed hebben afgenomen. Spuiten in mn pols en been, kateter, echo's ctg's, ct-scan, longfoto's, hartfilmpjes. Noem maar op. Uiteindelijk wisten ze het nog steeds niet en dachten ze aan een zware, virale infectie. Ik voelde me wel al wat beter dus na aandringen mocht ik gelukkig gisteren weer naar huis en lig ik nu in mn eigen bedje. Alle tijd om hier bij te lezen dus ik zal snel op jullie reageren en hier hopelijk weer wat vaker verschijnen. Spanned, Eva.......jij bent de volgende en dan Liss en dan ik......ahhhhhh. Heb nog zoveel te doen. Heb helemaal geen tijd om hier te liggen. Tot snel....liefs, Maggie.

@Luxx: je hebt denk ik wel de foto's van ons kamertje gezien. Wij hebben een kinderwagen van Mutsy, de Mutsy 4Rider single spoke. De kleur is college green. Weten jullie al een beetje wat jullie willen? Wat leuk dat jij en je buurvrouwen tegelijk zwanger zijn! Dat hebben wij hier ook. De buren  van de andere kant van de poort hebben een zoontje die nu 7 weken is en de buren van 3 huizen verder op hebben een meisje van nu 3 weken oud. Erg leuk wat kids in de buurt die van dezelfde leeftijd zijn  als onze kleine. Leuk dat je buikje groeit!

@Liss: gymen werd bij mij op het laatst ook moeilijker, je hoeft gelukkig nog maar eventjes. Balen zeg van je heupen, wat lief dat je mannetje je af en toe er op wijst om te draaien. Nog maar 5 weken meis tot de uitgerekende datum! Hoop voor je dat ze een beetje snel klaar zijn met de kozijnen.

@Mex: Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging! Maar je weet nu nog niet echt wat het is? Heb je wel iets van medicijnen gekregen? Wel fijn dat je weer naar huis kon! Doe rustig aan meis.

Zondagmiddag hadden we een housewarming van vrienden. Opeens pakt mijn man m'n hand. "Kom we gaan", zei hij met een grote grijns. We gaan? O...k.... Thuis aangekomen deed hij de deur open en daar zaten een aantal vriendinnen, mn moeder en mn schoonzus in de tuin. Die was versiert met slingers en blauwe ballonnen. Binnen allemaal hapjes op tafel... Ik kreeg een babyshower!! Leuk
Eerst even wat gegeten, er stond echt van alles. Daarna kreeg ik een blinddoek om. Ik moest babyhapjes proeven. Eerst wortels, daarna bloemkool met aardappels. Blegh, dat kinderen dat lekker vinden haha! Als toetje een fruithapje, das wel lekker! Eerst nog even wat babbelen en toen kreeg ik babyfoto's voor me. Ik moest raden wie er op de foto stond en kreeg van diegene  dan een cadeautje. Met als resultaat: een zwembroekje, een zwemring, een strandsetje met een boot, schepje enz.. een knisperboekje en een voorleesboekje, een shirtje en een romper en nog een lekker bad/douche pakket voor mezelf. Dus weer goed verwend!

Morgen weer naar de vk voor controle.
Liefs Eva (36 weken en 6 dagen zwanger!)

Hoi meiden

Allemaal weer aan het werk of aan het genieten van verlof? Wij hebben zaterdag babyspullen besteld. Eerst naar Babypark geweest voor proefritjes. Wel een aanrader hoor. Je hebt veel ruimte om te rijden zonder lastig gevallen te worden door verkopers. En ze hebben de wagens in alle kleuren staan, dus dat is ook leuk om te zien. We wilden allebei nog steeds graag de Stokke wagen. De prijs was ook nog eens ruim 10% lager dan de standaardprijs en daarbij zouden we nog eens 10% korting op alles krijgen als we minimaal 1500 euro zouden besteden. We wilden de winkel in Zeeland waar we vorige week zo goed advies hadden gekregen ook een kans geven om ons de spullen te verkopen. Dus zijn we daar heen gereden en hebben goed onderhandeld! Onze bestelling: olijfgroene Stokke kinderwagen, rode TripTrap stoel, campingbedjje Baby Bjorn en een Maxicosi. Wat doen jullie trouwens met het matrasje? Wij kregen het advies in de winkel om die van Aerosleep te nemen, maar van vrienden hoorden we dat het onzin is om zo'n duur matrasje te nemen. Zij hebben er een van Ikea en anderen van Prenatal.
Verder hebben we het lekker gehad in Zeeland: dagje strand en dagje tuin. Goed uitgerust dus. Vanavond begint voor mij de gym.

@Ryanne: Leuk om je bevallingsverhaal te lezen! Fijn dat het goed gaat met de meiden. Hopelijk mogen ze snel naar huis. Ik zal straks eens naar de foto's op Hyves kijken.

@Eva: Leuk dat je een babyshower als verrassing gehad hebt! Had je man het georganiseerd? Het wordt nu echt steeds spannender voor jou!

@Mex: Hopelijk voel je je snel weer beter!

X Puk

@Puk: zo, goed geslaagd dus! Lekker! Wij hebben zelf wel gekozen voor het aerosleep matrasje. Ik vind het een fijn idee dat het een wat luchtiger matrasje is en dus wat meer ademt, ook  als het warmer is. Dan krijgt de kleine ook geen "zweetnekje". En daarnaast hoef je er ook geen zeiltje in te leggen, want de toplaag lekt niet door.  Ook handig als het spuugt. Ok.. je betaald er inderdaad wat meer voor, ook omdat je op zo'n matras ook beter een aerosleep onderlakentje kan leggen, maar ik vind het het geld waard. Mn ma en zus hadden het geregeld en een vriendin heeft mn man instructies gegeven hoe laat wij weg moesten en terug konden komen. Dus die wist alles al haha.

he meiden

hoe is het met iedereen??

@luxx leuk dat je een buikje begint te krijgen..

@eva een baby shower wat gaaf en erg leuk dat ze dat voor je geregeld hebben/

@ryanne geniet lekker van je meiden en ik ben benieuwd wat ze van dat   tandvlees zeggen is het een beetje open ofzo??

@liss ohh gelukkig is het mooi weer dat alles open is anders had je met een deken op de bank gemoeten haha.. hoe voel je je verder komt ook dichtbij nu voor je he..

@jannie ik las dat jip alweer 61cm is jeetje wat gaat dat snel zeg..

nou hier gaat het zijn gangetje wel erg moe en wat maagzuur wat vaker komt maar mag verder niet klagen..
morgen hebben we de 4d echo in utrecht ben zo benieuwd hoe ons mannetje eruit ziet..

nou ik ga even plat ben erg moe en net ff het huis gedaan en de ramen gezeemt.
ik laat het wel weten als de echo geweest is

xxbion (26weken en2dagen zwanger)

Hoi meiden,

Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, maar we zijn net pas terug uit Barcelona. We hebben echt een geweldig weekend gehad. In Barcelona was het 30 graden, dus we hebben volop genoten van het mooie weer en alles wat Barcelona te bieden heeft.

Maar goed, nu de echo. Die was goed! Wow wat een ongelooflijk gevoel zeg!! De verloskundige zag meteen al goede hartactiviteit!! En ze had het over een goed genestelde zwangerschap! Echt onwerkelijk als je ineens daar op de bank ligt en naar die monitor kijkt. Ik besefte totaal niet, dat wat ik zag zich in mijn buik afspeelt. Mijn man was er ook helemaal van onderste boven! In Barcelona hebben we dus dubbel en dwars genoten van dit geweldig goede nieuws!

Ik lees morgen even terug, want ben nu echt bekaf.

Fijne avond meiden.

X hopje
(8 wkn + 2 dgn)

Terug
Bovenaan