juni stoppers deel 6

Hallo Meiden

Wat lekker vele geschreven weer. Gezellig!!!

@Hopje ik ben heel nieuwsgierig meid, hoe is het gegaan?

@Ryanne en Robert gefeliciteerd met je 2 meiden, en hele leuke namen, Hoe gaat het?

@Puk hoe is het meid? Fijn voor je werk na de bevalling super hoor!!!

@liss fijn dat je je beter voelt. Gaat al snel he? Nog maar een paar weken, Leuk leuk

@Eva kan me voostellen dat het vermoeiend wordt. Nog maar 4 weken toch? Leuk hoor! En heel spannend. Je hebt alles comleet?

@ Maake jeetje meid doe het aub rustig aan. Ik heb ook 2 MK gehad. En dat is niet niks. En veel praten thuis hoor. Richt je eerst op je gezondheid nu, daarna kun je kijken of er misschien nog een andere baan ergens voor je is. Is misschin niet een heel slecht idee. En de badkamer wacht wel hoor!!!! RUST nemen.

Hier alles goed hoor. Heb alleen een ontstekng aan de darmen. Veel bloedverlies bij de ontlasting. Maar mag er nu nog niks voor hebben. Afwachten maar weer.
Kleintje beweegt goed. Leuk hoor. Heb alleen de placenta aan de voorkant zitten daardoor voel ik het altijd heel laag en mijn mannetje voelt het nog helemaal niet. Jammer jammer. Verlof is geregeld. 28 augustus mag ik rusten. Maar daarvoor heb ik al 6 weken vakantie gehad. Best lekker dus allemaal. nog 5 weken dan vakantie dan 2 weken dan verlof ...kan slechter.
Ik heb alle grote dingen besteld. Kamertje (de MIAMI) kinderwagen, box, maxi cosi etc. NZu de aankleding nog. Eerst het weekend het kamertje schilderen dan wwachten op het kamertje en dan ga ik pas inrichten. Ik kom alleen veel aan in Kilo's! Tjonge jonge al 8. Gelukkig ziet niemand waar het zit. Maar ik wel.
Over iets minder dan 3 weken de pretecho ook heeeel veel zin in!

Nou ik heb weer een MR vergadering op school. Tot snel x

hey hey,

@ robert,lief van je dat je het even komt vertellen!!! jij ook natuurlijk VAN HARTE!!!!!

@ eva,wie weet...........maar ga er van uit dat jij het word,bevalt de gym nog?

@ rianne,ik heb ook de placenta aan de voorzijde liggen,het duurt idd langer voordat je mannetje het ook goed voelt aan de buitenzijde,maar voor dat je het weet,voelen jullie niks anders als bewegingen!!!

-X-

@Robert: wat leuk dat je een berichtje erop hebt gezet! Dat was wel even schrikken dan, zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig gaat alles goed met Ryanne en met de meiden. Geniet ervan en hoop dat jullie ze snel mee mogen nemen naar huis.

@Rianne: ja, nog maar 4 weken. Spannend is het zeker  Wat leuk dat je ook de Miami hebt besteld, ben benieuwd hoe jij het kamertje gaat aankleden. Die van Janneke en mij (hebben die ook) zijn heel verschillend. Wat minder van die ontsteking, hoop dat het snel over gaat. Heb de foto's gezien op je hyves. Wanneer zijn die genomen? Als dat recente foto's zijn zie je die 8 kilo inderdaad helemaal niet. Lekker veel vrij dus voor je verlof, heerlijk! Over het voelen: mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Ik voelde de kleine pas echt van buitenaf met 24 weken ofzo en mijn man voelde dat kort daarna ook. Hij voelde het toen nog niet vaak, maar na een week ofzo begon de kleine het allemaal in te halen. Dus het komt helemaal goed!

@Liss: ik had vorige week woensdag de laatste keer gym. Nu komen we in augustus pas weer bij elkaar, dan met de baby's erbij. En bevalt jou het nog?
Volgende week de liggingsecho? Leuk! Hoe ligt de kleine nu bij jou?

@Hopje: En? Hoe ging het?

Liefs Eva

Hi Ryanne en Robert,

Van harte met jullie 2 meiden en wat goed om te lezen dat alles goed is gegaan, ondanks de zwangerschapsvergiftiging...
Tess en Lynn, mooie namen! (een collegaatje van me is tijdje terug ook bevallen van een tweeling die Tess en Lynn heten!)
Geniet op die roze wolkjes!

Groetjes Janneke

@ eva,o je gym is al afgelopen dus,gaan jullie de terug kom dag met de babies bij iemand thuis doen of waar jullie gym hadden? en wanneer starten jou 5 lessen erna weet je dat al?
Ik heb zelf nog 2x en a.s woe is de 2e partneravond......
En idd volgende week de groei en liggings echo....spannend!
de laatste keer lag ons kindje(nog steeds met zen koppie beneden) al vanaf 24 weken ofzo,hij draaide eigelijk alleen geregeld zijn ruggetje om.dus dat is denk ik zijn favoriete houding,maar wie weet is hij nu wel gedraaid,maar heb zelf het vermoeden van niet

Kreeg jij trouwens te horen,hoe zwaar ze jullie kindje schatten? en de lengte?

-X-

Ryanne en Robert: Wow wat een mooie namen voor een meisjestweeling. Gefeliciteerd. Heb je na de zwangerschap dan eigenlijk ook nog problemen als je zwangerschapsvergiftiging hebt gehad? Geneit ervan, maar ook veel sterkte want eht zal heel druk zijn!

Voor de rest vna de meiden: fijne dagen, het wordt goed weer.

groetjes,
Wenser

@Liss: ze deden bij ons ook een berekening van hoe groot en hoe zwaar ons mannetje op dat moment was en een schatting van wat hij ongeveer is met 40 weken. Hij was toen (vorige week woensdag) 45 cm en 2561 gram. Het zou geen groot manneke qua lengte worden maar ze schatte dat hij zeker 7 pond gaat wegen.
Hebben jullie 2 partneravonden? wij hadden er maar 1 (wel 1 van 2 uur).  De babymiddag is bij iemand van de groep thuis. Ik heb niet echt een datum waarop de nagym begint gekregen, dat hangt er ook weer vanaf wanneer de laatste is bevallen. Hoop voor je dat de kleine nog steeds met zn koppie beneden zit. Hoe is het verder? Vandaag eindelijk weer wat mooier weer, lekker zo verlof

Terug
Bovenaan