juni stoppers deel 6

Hoi meiden,

Even een vraagje. Ik heb het idee dat de kwaaltjes een beetje afnemen. Kan dat nu al? De misselijkheid lijkt iets minder, ook hoef ik minder vaak naar de wc 's nachts (2 keer i.p.v. 3 keer). De moeheid is nog duidelijk aanwezig. Maar verder heb ik nergens last van. Geen krampjes, geen buikpijn, geen rugpijn meer. Is dit wel  een goed teken?

Hopelijk is de echo goed vanavond. Stiekem maak ik mij een beetje zorgen.

X hopje  

Hoi Hopje

Hier komt het gedichtje:
Je kunt me nog niet horen.
Je kunt me nog niet zien.
In ....... word ik geboren.
Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Bij mij namen de beginnenrskwaaltjes af bij 10 weken. Niet teveel zorgen maken hoor. Bij iedereen loopt het anders en waarschijnlijk ga je nu een fijne tijd tegemoet met weinig klachten.

Groetjes Puk

hey meiden!!

@ hopje,sluit mij bij puk aan,zou me geen zorgen maken,want bij iedereen is het weer anders......ik had alleen rond de 6 en 7e week flinke krampen in mijn buik,maar wel tot mijn 20ste week exstreme moeheid
veel plezier vanavond! laat je nog even weten hoe het was?

@ cris,ik was in sanadome geweest is in nijmegen(www.sanadome.nl)

@ mex,nogmaals gefeliciteerd! hoop dat je een heerlijke dag hebt!

Ik had vanmiddag plotseling een vriendin voor de deur,zei is ooit gestopt met de pil toen ze 22 was(is nu 29) na bijna niet zwanger raken begon ze met ifv helaas zonder resultaat,ze konden bij haar in die 3 jaar dat ze daar mee bezig was ook geen oorzaak vinden.......na een lang verhaal kort te maken,zijn ze na die 3 jaar gestopt en eigelijk opgegeven,ze kwam erg in de knel met haar zelf en haar relatie deed het ook niet al te best meer........
nu vandaag stond ze met tranen in haar ogen voor me deur,ze is zwanger heel pril nog 5 weekjes,gewoon spontaan,terwijl ze er al ong al anderhalf jaar niet meer mee bezig was....ze mag volgende week al naar de gyn voor een echo

wou graag even dit verhaal met jullie delen!

@ eva, hoe was het bij de Vk?

-X-

Hai meiden,

Maaike; ik heb het gesprek met mijn ouders nog niet gehad, alleen met mijn zusje. Ik ben weer gaan twijfelen en daarna is het er niet meer van gekomen. Misschien een ander moment ;-(

En Liss (denk ik, of was t iemand anders die dit schreef?): wat een goed verhaal van die vriendin die ineens toch zwanger bleek. Heb je het net een plekje gegeven, gebeurt het toch, wat een wonder moet dat zijn! Ook wel weer hoopgevend, dat er dus blijkbaar al die keren nog geen 'ultieme' omstandigheden waren geweest en nu ineens wel... Kun je nagaan hoeveel omstandigheden invloed hebben op of het lukt...

Echt een superverhaal!

gr.
Wenser

Goedemorgen meiden,

De 2e echo was goed! Oh wat een geruststelling zeg! Volgens de verloskundige zag het er allemaal goed uit. Fantastisch! Met vaderdag gaan we het grote nieuws aan onze ouders vertellen!

Mijn man en ik hebben ook  besloten om een combinatietest te laten doen. Mijn man vind dat wel een geruststellend idee, ook al is  het natuurlijk een  kansberekening. Heeft iemand van jullie ook zo'n test laten  doen?  

Ik ben precies 9 weken en 3 dagen en dus 10-01-2010 uitgerekend!!

Fijne dag meiden!

X hopje  

Hallo Allemaal

Alweer lekker veel gesschreven. Ik ben behoorlijk druk de komende weken met het werken naar de zomervakantie toe, altijd de drukste tijd van het jaar, dat ik komende weken iets minder kan reageren maar probeer in ieder geval mee te lezen.

@Hopje geweldig meid! Lekker genieten nu!!!

@Wenser   ik vind je ook heel positief! Dat kan alleen maar voodelen hebben denk ik Maar ook met andere dingen kun je hier natuurlijk terecht!

@Puk leuk he die spulletjes kopen! Bij mij wordt het 22 juni bezorgd. Ik ben heel nieuwgierig! Ik zet wle een foto als het er staat!

@Eva en Liss ik denk aan jullie, lijkt me zo spannend om er zo dichtbij te zitten! Ook erg nieuwgierig naar het bevallingsverhaal en naar de namen!

Hier gaat alles goed. Ik heb alleen een vraag en waarschijnlijk maak ik me druk om niks. Maar ik voel de baby alleen maar onderin mijn buik. Onder riem hoogte zeg maar. Moet dat niet een keer omhoog gaan? Of kan dat komen dat ik de andere trappen niet voelen door mijn placenta die ervoor ligt? Vind het zo raar.
 Volgende week de pretecho, erg zin in!

Tot snel!

x

NOD     :

Naam:                              
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
21 juni
17
1

Janien

1 (na MK)
1

Christy
13 juni
1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Eva
4e
1
24 juni 2009

Liss
5e
1
9  juli 2009

Mex
5e
2
1  aug. 2009

Salsa
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
..e
2
21 aug 2009

Bionda
1e na mk
1
6    sep   2009

Rianne 31
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
7e
1
29 sept 2009

Luxx
10
1
4  dec 2009

Hopje
9
1
10  jan 2010

Shanna
7
1
jan 2010

Geslacht  beeb:

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
JONGEN

Ryanne
ja
2 MEISJES

Eva
ja
JONGEN

Liss
ja
JONGEN

Mex
ja
MEISJE

Salsa
nee
??

Sylvia
ja
MEISJE

Bionda
ja
JONGEN

Puk
kan niet
??

Rianne31
nee
??

Luxx
kan niet
??

Hopje
nee
??

Echo's:

Naam:
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
controle
37 wkn
13.40

Puk
controle vk
27  weken en 2 dagen
16:45 uur

Eva

Controle vk

37  wkn en 6 dagen
17:00 uur

Rianne31
controle

pretecho
26 weken 2 dagen

25 weken en 4 dagen
08.40 uur

13.15 uur

Hopje
echo
9   weken + 2 dagen
20.00 uur

Shanna        
echo
+/- 7,5 wk
14:10 uur

Bevallen!    

Naam
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
Jip

Ryanne
tess en lynn

Ik heb even wat aangepast en mwat mensen verwijderd als je het er niet mee eens bent dan kunnen ze er wel weer in!

Terug
Bovenaan