@Mex : GEFELICITEERD!!! En veel plezier vandaag bij Sanadome! Ik wil in het ziekenhuis bevallen, heb daar toch een wat fijner gevoel bij. Maar ja, het kan ook zijn dat als ik eenmaal bezig ben liever thuis wil blijven. En jij? Ik ben er ook erg blij mee dat mn man 3 weken thuis is, heerlijk!
@Liss: ik wil ook in het antonius bevallen. Ik had nog een ponsplaatje dus ben net gelijk gaan kijken, daar staan mn oude gegevens nog op. Maar ik neem aan dat je daar nog een ponsplaatje kan laten maken, ook al is het na de bevalling. Ik heb toch mijn ziekenfondspasje standaard bij me en neem mn paspoort dan ook mee. Anders bel je voor de zekerheid even het antonius zelf?
@Hopje en Shanna: veel plezier met jullie echo's!!
@Wenser: Wat vervelend he als mensen zich daar mee bemoeien. Gelukkig maakte je tante die opmerking en snapten ze de hint. Ik hoop dat jij ook snel als die voorbereidingen kan doen, misschien dat het "loslaten" helpt. Even een maandje "rust".
Er zijn meerdere meiden die het vroegen dus reageer even algemeen: Ik begin er nu wel een beetje klaar mee te zijn. Ik slaap steeds minder vast (elk uur plassen, buik die in de weg gaat zitten). Slaap nu elke dag overdag nog een keer en dat scheelt een hoop! Ik geniet nog steeds van de bewegingen van ons mannetje, alleen vind ie helaas steeds vaker op een dag mn ribben. Au! Ik heb elke dag wel krampjes onderin en mjn buik is flink aan het zakken dus denk dat de kleine nu goed aan het indalen is. Zijn koppie lag al in mijn bekken. Vanmiddag weer controle, ben benieuwd wat de vk zegt.
En wat het bij mij het meeste is: Ik ben gewoon zo benieuwd naar ons mannetje! Mijn man zegt ook vaak tegen mijn buik van: kom er nou eens uit?! haha! En alles is ook klaar thuis, dus laat maar komen. Helaas kan dit nog wel 4 weken duren..
Liefs Eva
37 weken en 6 dagen zwanger