HOi Meiden,
even een berichtje an mij. Ik heb geprobeerd alles te lezen maar er is veel geschreven de laatste dagen.
Hopje en Shanna alletwee de echo vandaag, ik duim voor jullie.
En Eva weer op controle bij de vk hopelijk is alles goed, zwangerschapsuikte en zwangerschapvergifting zo op het eind. Gelukkig is de temperatuur weer wat gezakt anders is het helemaal zwaar denk ik.
Liss; zo te horen genoten in sanadome, ik heb ook gekeken p internet, ziet er goed uit. Heb meteen een idee voor een kado. Dank je.
Ryanne: alle vier thuis las ik op hyves, dat is goed nieuws. Maar wel druk denk ik zo met de twee meiden. succes er mee.
Mex: gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk he je een leuk dag.
Janien: alles goed gegaan toen je man weg was.
Wenser en Christy; ik begrijp jullie volkomen. Ik heb nu even en beetje afstand genomen. Eerst alles in mijn lichaam tot rust laten komen. tegen mij hadden ze 6 weken gezegd dat ik niet moest proberen zwanger te worden. Verder ben ik ook bang. Vrijen doe erg pijn, heeft het altijd wel gedaan, maar nu meer. Ik heb last van vaginsme. Gelukkig gaat het wel wat beterder maar nu de mk is wel een terugval er nu. Ik ben als de dood dat het pijn doet en en doet het ook.
Verder gaat het met mij met ups en downs. Ik neem daarom een beetje afstand, verder wel vrijdagavodn lekker gelopen, 9 km in 49 min.. ik was blij toen ik de finich bereikt had. zaterdag de douchebak plaat gehaald en op de dag van de bouw gaan kijken naar een groot bouwwerk. Wij hebben dat niet gedaan, maar nu kun je mooi eens kijken hoe de concurrent iets doet. En ons overbuurjongentje van 5 mee genomen. Hij mocht er hameren en metselen en met de bouwlift naar de 12 verdieping ( dat alleen met ons) en met de bouwhelm op lopen. Helmaal geweldig dus. 's middag lekker van de sauna en schoonheidsbehandeling gehad.
zondag huis houden gedaan en het vruchtzakje en zo begraven dat deed mij goed. Ik zag er een hoofdje en rompje en 2 armptje en beentjes in en het navelstrengeltje. alles bij elkaar 3 cm groot. Marc heeft wou er eerst niet naar kijken maar laten wel. Dus in een bakje in een kistje gedaan en begraven bij de notenboom in de tuin. Voor mijn gevoel heb ik het nu een beetje afgesloten.
Verder is het geod druk op kantoor, dan kan ik mijn gedachten verzetten. En we hebben goed gepraat van het weekend. Alles bij elkaar dus een goed weekend en het heeft ons dichter bijelkaar gebracht.
Maar ik geeft toch soms ik het leuk soms niet om samen te werken, en dan zeker de verhouding baas/werknemer. Maar bedank voor jullie steun en meningen.
Ik heb mij voor genomen om ongeveer 1 keer per week te reageren. hopelijk begrijpen jullie dat. Even een beetje afstand nu.
Gr. Maaike
nog 38 dagen werken voor wij naar lapland gaan.