Kan het zijn dat ik zwanger ben?

Ooh ik heb een heel gelukkig leven hoor! Heb een lieve man en een lieve zoon, ben huismoeder, we hebben genoeg geld. Ik heb alles wat mijn hartje begeert. ?
Maar ik vind het gewoon erg egoistisch. Zoals ik zei: als een 2e kind welkom is door dit onverantwoordelijke gedrag, dan is het niet erg. Maar als je dit zo je hele leven gaat doen zonder anticonceptie dan heb je dadelijk 10 kinderen die niet gewenst zijn. Lijkt me oneerlijk voor de kinderen. Ik hoop toch dat als ik ooit een dochter krijg, ze verantwoordelijker omgaat wat betreft anticonceptie.
 
Maar doe gewoon een test!
Je man geeft aan niet te denken dat ik zwanger ben. ? ooh dan ben je zeker niet zwanger hoor, je man zal het wel weten!
Doe een test en neem je verantwoordelijkheid. Op basis van symptomen kan niemand zeggen of je zwanger bent of niet. Ik had helemaal geen symptomen toen ik zwanger was.
 
Nou fijn om te horen dat je gelukkig bent! Ik wens het niemand om ongelukkig te zijn. Echter komt je reactie heel onnodig en heel naar over omdat jij niet nog maals iemands situatie kent of een anders leven leidt. 
Vooral als ik benadruk dat wij vrouwen elkaar moeten helpen en wat minder rot tegen elkaar moeten doen.
Heb je ooit gehoord van: als je niets goed te zeggen hebt zeg dan niets? Helpt echt hoor.
Nogmaals als je mijn twee lange berichten leest in de forum, het kindje zou zeker welkom zijn dus daar hoef jij je geloof mij echt geen zorgen over te maken. 
En al gebruik ik mijn hele leven geen anticonceptie (door wat voor reden dan ook) en heb ik 10 kinderen dan heb jij daar geen last van denk ik toch? Misschien wil ik wel een heel groot gezin weet jij veel. 
 
Het is echt jammer dat ik dingen moet herhalen voor jouw. Ik heb al een test gedaan... hij is negatief en zoals ik in eerdere bericht zei dat ga ik voor nu zo laten. Mocht het nog niet komen test ik over een paar daagjes weer.
Het lijkt erop dat je gewoon reageert om te reageren... 
Mijn oorsprokkelijke vraag was ook, hoe hebben meiden dit ervaren die eerder zwanger zijn geweest, als in is dit herkenbaar. 
Ik zal deze topic dan ook proberen te sluiten want krijgt echt zo een negatieve energy van jouw! 
Ik wens jouw oprecht het beste verder en dat je snel zwanger mag worden!
Kan mij voorstellen dat dat misschien ook is wat jouw zo triggert. 
 
Mijn bericht is ook niet gemeen bedoeld. Maar ik wil alleen zeggen; ga opzoek naar iets dat wel bij je past qua anticonceptiemiddel. Dit kan je toch niet je hele leven op deze manier doen?
 
Misschien moet je jezelf aanmelden op het viva forum, daar mag je over alles heen plassen en je mening geven. Dit forum is meer bedoeld voor vragen en tips en herkenning tussen moeders. 
Ik vind het oprecht jammer dat je jezelf zo'n held vind. Zou je jezelf ook zo gedragen als je face to face een gesprek voert? Ik hoop het niet. 
 
Terug
Bovenaan