[quote quote=10546873]Even ter verduidelijking! Wij weten dat voor het zingen de kerk uit niet de beste methode is, je kan inderdaad in voorvocht wat zaad vinden al is dat niet bij iedereen of veel. Ook weet ik dat hij natuurlijk optijd zou moeten reageren. Ik snap ook dat mensen denken waarom niet een gewone anticonceptie, echter is het zo dat wij de afgelopen 2 jaar heel wat anticonceptie hebben geprobeerd maar alles met hormonen gaf mij lichaam veelste veel bijwerkingen. Door de pil bloede ik wel 2 maanden (4 soorten pillen geprobeerd). Anticonceptie pleister bleef er maar af komen, anticonceptiering verhoogt de kans op trombose nog meer dan de pil! En de anticonceptie injecties kunnen er voor zorgen dat je het eerste jaar na het verwijderen er van niet makkelijk zwanger wordt, de spiraal is zeer onprettig omdat ik een lage baarmoeder heb en hij en ik het kunnen voelen. Dan heb ik nog maar 1 optie en dat is condoom wat wij gek vinden voelen en daardoor hier niet van genieten. Nog een baby zou natuurlijk altijd welkom zijn! Maar we zijn er nog zeker niet mee bezig momenteel. Ik heb vanochtend een test afgenomen en deze was negatief. Dus ik zal daar gewoon vanuit gaan nu. Maar al mijn krampen zijn gestopt en ik heb gewoon afscheiding wat ik normaal niet heb paar dagen voor mijn menstruatie. Dus dat vind ik nog wel gek, maar goed alles kan nog! Dus laten we aub lief voor elkaar zijn vooral als we niet iemands situatie weten, trek geen conclusies en reageer niet op een nare manier. Deze forums zijn overigens om elkaar te helpen/steunen als vrouwen. ?[/quote]
Ik ben ook wat overgevoelig voor hormonen, bij mij was een lichtere pil gelukkig afdoende. Strekte.