Kan het zijn dat ik zwanger ben?

Ooh ja hoor, face to face zou ik het ook zeggen als het me gevraagd werd. Want ze vraagt namelijk of ze zwanger kan zijn; ja ze doet het onveilig dus hoezo kan je niet zwanger zijn? Dat begrijpt ze zelf toch ook wel. En de enige die daar antwoord op kon geven was een zwangerschapstest, niet wij. Dit lijkt meer zo’n berichtje in de hitkrant vroeger “kan ik zwanger worden als ik en mijn vriendje met kleren aan droogneuken?” ??Dus ik denk dat dit bericht beter op het viva forum past.
 
[quote quote=10546873]Even ter verduidelijking! Wij weten dat voor het zingen de kerk uit niet de beste methode is, je kan inderdaad in voorvocht wat zaad vinden al is dat niet bij iedereen of veel. Ook weet ik dat hij natuurlijk optijd zou moeten reageren. Ik snap ook dat mensen denken waarom niet een gewone anticonceptie, echter is het zo dat wij de afgelopen 2 jaar heel wat anticonceptie hebben geprobeerd maar alles met hormonen gaf mij lichaam veelste veel bijwerkingen. Door de pil bloede ik wel 2 maanden (4 soorten pillen geprobeerd). Anticonceptie pleister bleef er maar af komen, anticonceptiering verhoogt de kans op trombose nog meer dan de pil! En de anticonceptie injecties kunnen er voor zorgen dat je het eerste jaar na het verwijderen er van niet makkelijk zwanger wordt, de spiraal is zeer onprettig omdat ik een lage baarmoeder heb en hij en ik het kunnen voelen. Dan heb ik nog maar 1 optie en dat is condoom wat wij gek vinden voelen en daardoor hier niet van genieten. Nog een baby zou natuurlijk altijd welkom zijn! Maar we zijn er nog zeker niet mee bezig momenteel. Ik heb vanochtend een test afgenomen en deze was negatief. Dus ik zal daar gewoon vanuit gaan nu. Maar al mijn krampen zijn gestopt en ik heb gewoon afscheiding wat ik normaal niet heb paar dagen voor mijn menstruatie. Dus dat vind ik nog wel gek, maar goed alles kan nog! Dus laten we aub lief voor elkaar zijn vooral als we niet iemands situatie weten, trek geen conclusies en reageer niet op een nare manier. Deze forums zijn overigens om elkaar te helpen/steunen als vrouwen. ?[/quote] 
Ik ben ook wat overgevoelig voor hormonen, bij mij was een lichtere pil gelukkig afdoende. Strekte.
 
Wat een nare reacties onder jouw vraag. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je dit soort vragen mag stellen op dit forum. We zijn allemaal op zoek naar ervaringen van elkaar en het is fijn dit te kunnen delen met elkaar. Uiteraard kunnen we bij elkaar niet oordelen of we zwanger zijn maar ervaringen delen kan al veel helpen!
 
Ik ben inmiddels 6 weken zwanger en ik had tot mijn NOD eigenlijk geen symptomen. Weet je wanneer je NOD is? Anders zou ik er dan gewoon een testje aan wagen. Hoe mooi is het als het wel raak is als het kindje welkom is ?
 
[quote quote=10547114] Ik ben ook wat overgevoelig voor hormonen, bij mij was een lichtere pil gelukkig afdoende. Strekte.[/quote]
Helaas was het juist bij de lichtere vorm bij mij het ergst mijn HA dacht juist om steeds hogere dossering te geven maar dat werkte helaas ook niet! Fijn dat dat bij jouw wel is gelukt! Hierna ga ik even weer bellen om af te wegen wat ik nog meer kan uit proberen. 
Dankjewel voor je reactie ?
 
[quote quote=10547127]Wat een nare reacties onder jouw vraag. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je dit soort vragen mag stellen op dit forum. We zijn allemaal op zoek naar ervaringen van elkaar en het is fijn dit te kunnen delen met elkaar. Uiteraard kunnen we bij elkaar niet oordelen of we zwanger zijn maar ervaringen delen kan al veel helpen! Ik ben inmiddels 6 weken zwanger en ik had tot mijn NOD eigenlijk geen symptomen. Weet je wanneer je NOD is? Anders zou ik er dan gewoon een testje aan wagen. Hoe mooi is het als het wel raak is als het kindje welkom is ?[/quote]
 
Ja vind ik ook! Dankjewel, ik had denk ik gewoon een andere titel moeten gebruiken denk ik want de meeste waren daarop gefocused dan op het bericht en de vragen in het bericht zelf! 
Mijn NOD was op do 7 apr dus alweer 3 dagen terug, vind gewoon gek dat ik wel veel krampen had de dagen ervoor en nu helemaal niets, ik heb gisteren weer een test genomen zo een vroeg voor 5 dagen voor NOD.
Maar bedenk mij net dat ik de eerste week van mijn laatste menstruatie de Evra pleister heb gebruikt voor het eerst deze bleef er maar afkomen dus ik heb het maar eraf gehaald en niet meer gebruikt, zou dat hier effect op hebben? Lijkt mij sterk... maar het kan aangezien de test negatief. 
 
 
Jahoor dat kan zeker dat de Evra pleister invloed heeft, ookal heb je hem zo kort gebruikt!
Ik heb die pleisters ook een tijdje gebruikt, helaas bleven ze er bij mij ook steeds afkomen.. De minimale hoeveelheid aan hormonen was perfect, alleen onhandig met douchen, aan en uitkleden etc. 
 
[quote quote=10547384]Jahoor dat kan zeker dat de Evra pleister invloed heeft, ookal heb je hem zo kort gebruikt! Ik heb die pleisters ook een tijdje gebruikt, helaas bleven ze er bij mij ook steeds afkomen.. De minimale hoeveelheid aan hormonen was perfect, alleen onhandig met douchen, aan en uitkleden etc.[/quote]
 Het was echt niet te doen inderdaad met aan kleden en uit kleden dan zag ik dat er stof omheen zat. En het is de bedoeling dat die echt blijft zitten onlangs douchen en kleden. Ik morgen nog 1 laatste test doen en dan laat ik het rusten dan zal het vast en zeker de pleister zijn. Jammer dat die mijn hormonen en cyclus nu weer overhoop haalt!
 
Terug
Bovenaan