Kan het zijn dat ik zwanger ben?

Dit vind ik nou een goed idee, "hierna ga ik bellen om af te wegen wat ik dan kan gebruiken." Dat is nou verantwoordelijkheid. Zeker als je straks geen kinderwens meer hebt. ?
 
[quote quote=10547622]Dit vind ik nou een goed idee, “hierna ga ik bellen om af te wegen wat ik dan kan gebruiken.” Dat is nou verantwoordelijkheid. Zeker als je straks geen kinderwens meer hebt. ?[/quote]
Jij moet echt een baan vinden dat thuis zitten doet je niet goed ?
Het feit dat je terug blijft komen op dit forum en specifiek op mijn pagina... wel echt geobsedeerd he. 
"Zeker als je geen kinderwens meer hebt" heb jij dat ergens gelezen? Zoek een leven zeg.
Wees jij nou maar "verantwoordelijk" in je leven en maak je minder zorgen om mij en mijn leven schat.
Nogmaals ik hoop oprecht voor je dat je snel zwanger mag worden, hopelijk ben je dan wat meer te genieten. 
Nog een dankjewel voor de rest van de dames! ?
 
Waar is de knop om hufterig gedrag te blokkeren. We zijn idd allemaal op het forum om elkaar te helpen en steunen. Dat is hier ver te zoeken.
@topic starter, succes verder! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Die onzekerheid kan slopend zijn ?
 
Terug
Bovenaan