karin/wendy

hoi
bij mij is het nu bijna afgelopen...ik vloei ook altijd lang van vrijdag tot woensdag.
maar dat maakt toch eigenlijk niks uit dat heb ik ergens gelezen.maar voor je zelf is het erg vervelend he! I know!!!ik ga dadelijk evengoed even naar buiten het lijkt me wel ff goed!hier achterom waait het toch bijna niks..zit tussen in met ons huis.wel lekker rustig hier.we wonen niet precies in maastricht maar in de buurt.dan weet je in ieder geval een beetje waar ik woon.ga maar lekker die klant ff helpen en dan spreek ik je straks weer..en wat eten we vanavond???wij eten tomatensoep en aardap.met brocollie en roomschijven en lekker een heerlijk toetje..vla flip.vind fenna erg lekker!!!
ga nu weer ff rusten en dan spreken we elkaar straks wel weer he meid!!!

werk ze..kus karinetje

Zo klaar ik dacht nog effe kijken of je iets terug had geschreven en dat had je.

ik ben toch weer een beetje aan het sonja bakkeren, dus mag niet veel eten, ik doe alleen niet precies het menu wat ze schrijft met het avondeten, wij eten vanavond nasi en voor amber als ze wil en mn man nog yoghurt. Ik mag dat niet. Maar ja er moet toch effe wat af alweer.

Amber slaapt nu gelukkig nog ik zit lekker in onze erker lekker van de zon te genieten met een kopje cappuccino.

Spreek je straks wel weer, moet dalijk eten koken en dan snel eten en om 18.00u weer ergens zijn want dan heb ik weer 2 klantjes.

Net een drukke week met dat mooie weer.

Doeiidoeii Kus

Hoi
ik moet ook opletten met eten..ik let zo wat op, dat sonja bakker hou ik toch niet vol.ik weet dat ik het van het snuiken heb.ik zit nu lekker in de veranda daar is het nu zon 24 graden heerlijk.fenna zit nu in de zandbak en ik heb vanaf hier toezicht..!we hebben niet zon grote tuin dus uit het zicht is ze niet.dus je hebt het nog druk vanaaf!ik ga vanaaf lekker bankhangen met mn man.verder niet veel daar staat mn hoofd nu niet naar.ben nog erg gammel.maar dat heb je als je een griepje onder de leden hebt.
mijn ong.is bijna over gelukkig.dan kunnen we weer aan de slag..hihi
verder heb ik niet zoveel te melden dus..
ik laat het hier bij!!dikke kuz karin

Ha

Heb niet zoveel meer te melden, ben lekker op de bank tv aan het kijken ik ben een ugly betty fan. Dus dat lekker aan het kijken en dalijk lekker naar mn bedje.
Morgenvroeg een klantje en dan blijd ik de hele dag bij mn ouders.
Ik ga stoppen ugly betty is weer begonnen spreek je morgen.

Slaap lekker en nog veel beterschap.

x

Ha wendy
wat gezellig bij je ouders.ik heb ook heel goed contact met mn ouders ik kom er iedere dag bijna.wonen die van jou iets verder weg dan?
o ja betty is leuk,Lotte was toen ook zon leuke serie maar dan in het nederlands!verder precies het zelfde!ik ga vandaag lekker naar buiten  en ff genieten van de zon dat is goed voor mn griepje,ik ben alleen nog erg moe en een beetje hoofdpijn dus ik ben weer op aan het knappen.ik spreek je nog en ik wens je een fijnedag bij je ouders vandaag!
kus karin

Ha wendy
wat gezellig bij je ouders.ik heb ook heel goed contact met mn ouders ik kom er iedere dag bijna.wonen die van jou iets verder weg dan?
o ja betty is leuk,Lotte was toen ook zon leuke serie maar dan in het nederlands!verder precies het zelfde!ik ga vandaag lekker naar buiten  en ff genieten van de zon dat is goed voor mn griepje,ik ben alleen nog erg moe en een beetje hoofdpijn dus ik ben weer op aan het knappen.ik spreek je nog en ik wens je een fijnedag bij je ouders vandaag!
kus karin

Ha

Ik kom elke woensdag bij mijn ouders, maar hang zowat elke dag met mn moeder aan tel, het is een kwartiertje rijden van ons uit naar mn ouders toe, maar heb daar ook nog klantjes zitten en dat combineer ik dan ook meteen is wel gemakkelijk kunnen ze meteen amber zien en oppassen als ik effe weg ben, en ik heb effe rust, want dat scheelt als je er bent dan hoef je niets te doen, want ouders zorgen toch nog voor je.

Dus jij hebt lekker in zonnetje gezeten vandaag? En al wat opgeknapt?

Vanavond ga ik lekker bankhangen heb gefietst een stuk en heb beetje spierpijn, maar weet echt niet wat erop komt, ben altijd wel van de leuk vrouwenseries, maar weet neit wat erop komt.

Spreek je straks nog wel.

Kus

hoi,
ik weet niet wat er vanavond opkomt.maar maakt me niet zoveel uit..mn man moet nog thuis komen en eten en dan in de douche en dan komt gtst!
daarna maakt me niet zoveel uit.volgens mij begint single ook weer bijna of kijk jij daar nooit naar?of ben je meer van house enz.en friends?dat vind ik niks aan..mn vriend houd daar ook van ik kan er niet met lachen met die van friends..hihi
ik heb vanmiddag nog bankgehangen want ik ben nog steeds erg moe..ben je nog ong?ik niet meer wel lekker dat ik daar nu vanaf ben hopelijk voor een lange tijd hihi.
ik spreek je nog.kus karin

Terug
Bovenaan