karin/wendy

Hoi

Ind laptop is fijn zelfde verhaal wat ik hier lees als wat wij hebben, grappig.

Ik moet donderdag om half 4 bij gyn zijn. Maar ik voel me nu niet ong worden of iets, ik voel me gewoon wel nog steeds rugpijn dikke enkels kan ik aan mn sokken zien, maar voor de rest niets, ik weet het niet , maar ja we zien wel, kan nog ong worden is nog geen dond, dus kan nog alle kanten op.

Ik hoop voor je dat het raak zal zijn, want zon   lange weg is niet leuk en de romatiek wordt er niet echt beter op, hahah.
En voor oons ik hoop het ook, maar zal erg vreemd zijn als het nu raak zou zijn net nu ik de beslissing had genomen om naar gyn te gaan.

Ik zag op forum nod maart dat er best als veel zwanger zijn geworden deze maand, en ook al heel snel.
Voel je je wel al dat je ong gaat worden?

x

hoi
nee niet echt maar ik heb er nooit zon last van ik bedoel geen dagen van te voren..
maar wel een opgeblazen gevoel..ik weet niet wat dat is.
kan nog alle kanten uit op de dag zelf kan het zomaar ineens komen ook als je het niet verwacht,had ik vorigemaand ook..ik was zo vrolijk en ineens ik ging naar de wc en ik zag op mn papier..ja het was zo.jij zal het ook wel kennen en voor jou is het al zon lange weg..ik ben nog maar in ronde 2...dus nog niet zo erg als voor jou..ben je er niet vaak mee bezig?
grt karin

Weet je eerst was ik er niet mee bezig ik had me erop ingesteld dat het ong een half jaar zou duren dat is ong gemiddeld had ik gelezen en zo snel als bij de eerste dat kon toch niet bij de tweede, dus ik was er de eerste maanden niet zo mee bezig, onbewust he, maar stiekem wilde je het toch heel graag. Toen kreeg ik allemaal vage klachten, wat dat precies geweest is weten ze niet, melk uit borsten, heel vaak hoofdpijn, duizelig vaak, extreem veel haaruitval en allemaal van die vage klachten, toen ben ik al paar keer naar gyn geweest, heb toen inw echos gehad en bij 1 was een cyste te zien maar die is gelukkig weggegaan bij de volgende eisprong toen. Toen zeiden ze als je jaar bezig bent kom dan maar terug, laat maar op beloop en dat was het. De klachten zijn wel gelukkig stuk minder geworden. Mijn eigenlijke gyn had zwangerschapsverlof toen dus er was zon ouderwetse man als invaller, die luisterde niet en die zei ja val maar eerst eens af en dan lukt het gemakkelijker. Ik liep al bij dietiste en die zei dat het niet aan mijn gewicht lag, ben lichter als toen ik zwanger was van mijn 1e. Dus toen op zn beloop gelaten en moet wel zeggen vanaf toen ben ik wel erg mee bezig geweest, want je wilt het zo graag, en nu ben ik eingelijk 50/50 ermee bezig, want in mijn hoofd ben ik al bezig bij de gyn erg vreemd, maar ja.

Lang verhaal he.

Bij mij begint ong al meestal tenminste laatste 2 keer een beetje al eerder ook bij het papier kun je dat zien en na paar dagen hevig.

Maar ik denk dat het altijd lang duurt het zwanger worden of je nu bij ronde 1 bent of 20 het duurt altijd te lang, je wilt zwanger worden en dan heb je dat het liefste meteen en niet pas na een maand, tenminste dat idee heb ik.

Tot schrijfs X

Hoi Karin

hier niet zo goed nieuws, net ong geworden nog maar eenbeetje, beetje roze afscheiding. Dus op naar de volgende ronde, ik hoop voor jou dat het wel raak is.
Spreek je snel.

Kus

hoi amber,
wat een lang verhaal ja maar het is fijn dat het van je af kunt schrijven!!knap!
ik ben ook verdrietig ben ook een beetje ong.nu al?2 dagen eerder wat raar.ik weet het niet meer.hoe kan dat nou?ook jammer voor jou..dan sla ik nu wel een ronde over deze maand dus ik wens je heel veel succes meid!!!kuss
karin

Hoihoi

Dus je bent er nu een maand niet, jammer, had je graag op de hoogte gehouden.
Hoop nog wel wat van je te horen hoor???

Kus

jawel ik ben er nog wel..ik ga niet weg op het forum!!!
ik had net wat bruine afscheiding..zegt dit iets?ik had het zo gehoopt..of heb ik nog hoop?help me?
karin

Hoi

ik wil je neit ontmoedigen, maar als ik dat heb, net als normaal dan telt het bij mij aan, ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar je kan nog altijd wachten, maar meestal zijn dat bij mij de voortekenen, nu is dat bruine bij jou deze keer bij mij wat rozig.
succes he, en laat je er niet gek door maken. Komt goed.

Kus

Terug
Bovenaan