Dit is echt raar heb straks ook maar paar keer beetje bij afvegen gehad, en nu ook weer niets, maar zo begint het meestal, kan ik morgen meteen vragen hoe dat komt, is wel fijn om te weten en zeker voor het tellen vanaf wanneer je dan moet tellen.
Ik ben ook al vanaf mn hele leven aan het dieten, ik ben niet dik hoor, dat kan ik wel zeggen, gewoon hollandse meid, er kan ook wel 10kilo vanaf, maar jeetje dat gaat moelijk, ik was op de goeie weg, maar omdat het zolang duurt met zwanger worden heb ik veel stress, en veel mensnen vallen af door stress, ik kom er juist van aan. ik mag van mijn dietiste ook niets meer lijnen nu, effe eerst afwachten. Maar gelukkig ben ik ook redelijk lang.
Goed van je dat je er toch voor gaat, is zonde als je het niet doet, maar je moet het zelf willen ik kan dat wel zeggen, maar julie moeten het doen. Dus weer rond dezelfde tijd klussen, wordt weer spannende maand voor ons.
Je zal al wel voor de tv zitten voor je soap, gtst.
Spreek je snel, en ik vertel je wat er morgen allemaal gebeurd is. Ik denk dat we morgen eerst intake hebben en alles gaan uitleggen en wat ze voor ons kunnen doen. Ben benieuwd.
Maar 1 ding als het bij jullie ook meer dan een half jaar gaat duren, zou ik toch al eerder naar huisarts gaan, wie weet heeft hij dan tips, maar we gaan ervan uit dat je eerder zwanger bent dan dat half jaar.
Kus