karin/wendy

Ha dat ben ik al aan het doen..de tranen rollen over mn wangen..we hebben zo ons best gedaan..ik val jou hiermee lastig terwijl ik maar net in ronde 2 zit.ik snap het niet hoe kan dat toch ik doe het toch wel goed?
kussie karin

Tuurlijk doe je het goed, je kan toch niet iets verkeerd doen aan klussen, je hebt het in de juiste periode gedaan dus daar ligt het niet aan.
Maar weet je wat het is wij willen het veels te graag he, en jij hebt net als ik de eerste keer geluk gehad dat het zo snel had mogen zijn, maar je bent nog maar net bezig, komt goed, geloof me, misschien niet in 1 ronde, maar misschien nu in 3 rondes, niet te snel opgeven hoor.

en maakt niet uit hoor elke ronde is erg of het nu de 1e is of de 14e, echt dat maakt niets uit. Het is allemaal erg, we willen allemaal maar 1 ding en dat is zsm zwanger worden.

Kus

hoi amber.
maar ik bedoelde het ook niet voor jou he?
maar ik hou nog hoop ik heb verder niks meer gezien met afvegen...ik wacht ff af!
ik hoop dat we hier nog heel veel contact houden!!!kus karin

Weet je wat ik ook af en toe denk en dit geld voor mij hoor, omda tik al een tijdje bezig ben om zwanger te worden, misschien is het de bedoeling dat ik maar 1 kind heb, maar 1 kind voelt neit compleet, ik mis gewoon iets,mijn eerste hele zwangerschap was geen feestje en ik wil dat gewoon een keertje overdoen en er juist wel van genieten van elk moment dat ik zwanger ben. Raar he.

Heb jij ook dat ze zeggen, ik weet niet of je dat kent, misschien van anderen, maar je hebt er toch al 1! Dat zeggen ze ook. tenminste tegen ons wel. En dat we juist daarmee blij moeten zijn, maar wat denken ze wel, dat we niet blij zijn met ons kind. Maar twee makkt het compleet, ken je dat gevoel dat je nog een kindje mist in je gezinnetje??

Hou je taai.

Kus

hoi amber,ik voel me al een stuk beter mn man is thuis en we hebben erover gepraat.
nee dat zeggen ze nooit tegen me want ze weten niet dat we weer bezig zijn voor een 2e dat is ons geheim!
ik vertel het niet meteen ik wil het nog ff spannend houden snap je?ik vind het alleen moeilijk of ik als het deze maand niet raak is of ik dan de volgende maand niet moet stoppen en er gewoon voor gaan maar ik ben dan weer rond de zelfde datum uitgerekend 1 dag eerder als de vorige keer.ik weet het niet.wat vind jij er gewoon weer voor gaan dan???ik heb geen bloedverlies meer gehad..kan het ook wat anders zijn?
grt karin

Hoihoi

Ik zou er voor gaan, maar dat is mijn keus, want hoe groot is de kans dat je op de dag bevalt dat je uitgerekend bent erg klein. het kan eerder zijn en ook later.
ik was een maand eerder bevallen. Dus dat kan jou ook proberen of een 2 weken later, alles kan. Maar jij meot doen waar jij je bij thuis voelt en het fijnst voelt.

Bij mij zet het ook nog niet echt door, maar ik heb me erbij neergelegd dat ik ong ben, je kan ook testen, dan weet je het zeker en hoef je die paar dagen neit meer in onzekerheid te zitten, maar dat moet je maar kijken. Wat jij wilt.

ik hoor van je. Fijne avond en tot spreeks.

Kus

hoi
we gaan er gewoon voor!!we hebben het er straks over gehad je kunt niks erover zeggen het komt of niet he?voor ronde3!
en wat die ong betreft  ik zie wel of het doorzet..nu nog niksalleen straks met afvegen heel iniemienie beetje bruin met afvegen..  maar het is ook nog geen vrijdag.maar ik denk dat ik morgen of zo echt ongesteld wordt!dus zitten we weer in het zelfde schuitje dan kunnen we weer gaan klusse.hihi
ik ben erg benieuwd wat ze morgen met je gaan bespreken.gaan ze verder ook wat onderzoekjes morgen bij jou doen?laat je het me wel ff weten?en je had het straks over dieten?ik lijn ook alheel mn leven ik ben 10 kg te zwaar en het is moeilijk om het eraf te krijgen.ik heb al vanalles gedaan en jij?toen ik zwanger werdt van onze dochter was ik ook zwaarder als nu dus daar kan het zeker ook niet aan liggen!daar had je het straks over he?je voelt je lekker als jij vind dat je er goed uit ziet zeggen ze me vaker ik ben ook erg lang.maar ik spreek je straks nog?i hope!!!
tot straks
kus karin

Dit is echt raar heb straks ook maar paar keer beetje bij afvegen gehad, en nu ook weer niets, maar zo begint het meestal, kan ik morgen meteen vragen hoe dat komt, is wel fijn om te weten en zeker voor het tellen vanaf wanneer je dan moet tellen.

Ik ben ook al vanaf mn hele leven aan het dieten, ik ben niet dik hoor, dat kan ik wel zeggen, gewoon hollandse meid, er kan ook wel 10kilo vanaf, maar jeetje dat gaat moelijk, ik was op de goeie weg, maar omdat het zolang duurt met zwanger worden heb ik veel stress, en veel mensnen vallen af door stress, ik kom er juist van aan. ik mag van mijn dietiste ook niets meer lijnen nu, effe eerst afwachten. Maar gelukkig ben ik ook redelijk lang.

Goed van je dat je er toch voor gaat, is zonde als je het niet doet, maar je moet het zelf willen ik kan dat wel zeggen, maar julie moeten het doen. Dus weer rond dezelfde tijd klussen, wordt weer spannende maand voor ons.

Je zal al wel voor de tv zitten voor je soap, gtst.

Spreek je snel, en ik vertel je wat er morgen allemaal gebeurd is. Ik denk dat we morgen eerst intake hebben en alles gaan uitleggen en wat ze voor ons kunnen doen. Ben benieuwd.

Maar 1 ding als het bij jullie ook meer dan een half jaar gaat duren, zou ik toch al eerder naar huisarts gaan, wie weet heeft hij dan tips, maar we gaan ervan uit dat je eerder zwanger bent dan dat half jaar.

Kus

Terug
Bovenaan