karin/wendy

hoi
ja ik ga zo kijken.
ja we gaan weer klussen!
ik vind het ook raar heb ik anders nooit!!!we wachten af he meid!
en wat het dieten betreft ik ben ook een jaar bij een afslank club geweest en nu dat ik daar weg ben voel ik me veel beter!en mn man vind me mooi zo!!en dat is het belangrijkste he?tot gauw kus karin

Hoi

ik had toch nog voor de zekerheid getest, maar ben niet zwanger, dan weet ik het ook zeker, op naar de gyn.

Spreek je later.

Hoe is het met jou wel/niet ong???

X

ha amber,
ik hoop dat je me al iets kunt vertellen van de gyn...ben erg benieuwd meis!!!
ik weet het niet hoor..een klein beetje verlies..het is zo minimaal.. weer een beetje met afvegen niks in het verbandje.ik weet niet wat ik er van moet denken..dit heb ik nog nooit gehad.normaal heel hevig gelijk..mn lichaam speelt volgens mij met me een spelletje hoor??
innestelling is wel laat en de test van 2 dagen geleden was negatief.ik geef het op hoor ik denk dat het vandaag of morgen echt doorzet anders wordt ik gek ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken hoor?
grt karin

Hoi Karin

Naar gyn geweest volgende week vrijdag moet ik er weer naartoe voor een inw echo, en dan gaa thet beginnen dan wordt ook t zaad van mn man nagekeken, maar zij verwacht er neits raar bij te vinden ivm dat we al een kindje hebben. Ze gaat nu kijken of ze iets kan vinden tijdens de eisprong of dat allemaal goed werkt en of mijn eicellen goed zijn. Dus we wachten maar weer af. MAar ik had gevraagd van dat lichte beetje bloedverlies wat ik had en zij zei dat dat toch gewoon ong was en dat je vanaf die dag moest tellen.

Dus allemaal spannend weer. Er viel ook een hoop spanning van me af daar, zij begreep gelukkig alles heel goed, vond ik wel fijn. Ze zei wel als ze neits kunnen vinden we het nog een half jaar zo moeten proberen en als het dan neit gelukt is we het met hormonen mogen gaan doen of iets met spuiten, maar dat is nog neit aan de orde. We doen eht eerst maar eens mbv inw echos.

Hoe is het met jou???

Kus Wendy

hoi
ik heb de heledag gekeken of je al wat terug gescreven had en nu zie ik het.
dan ben ik benieuwd wat er allemaal uitkomt.!ik hoop dat het bij jullie de aankomende maand meer geluk is hoor!!!
bij mij is nog steeds niks te bekennen wat dat gisteren en vanmorgen was weet ik nog steeds niet want normaal heb ik dit dus echt nooit!nu niks meer gewoon witte afscheiding..ikwacht af tot morgen en dan weet ik het zeker he?ik ga nu gezellig met wat meiden koffie drinken..en als ik terug kom kijk ik ff op het forum om je weer een bericht achter te laten oke?
kuss karin

He wat is dat nu en gtst missen, dat kan toch neit, hahaha. Is misschien wel goed voor je wat afleiding. ik hoop voor je dat het raak is, ik hoor het vaneigens wel. Maar wat voor gevoel heb je er zelf bij??

Geniet van je koffieavondje.

Kus Wendy

hoi wendy,
ik ben vanmorgen ong geworden en we gaan gewoon weer verder met de volgende ronde!
dan kunnen we weer gaan klussen!!
kusje karin

Hoi

He jammer, maar je had het wel al een beetje verwacht he?

De gyn zei 1 keer in de 2 a 3 dgn klussen is het beste voor het zaad van de man. Wij moeten het nu wel op bepaalde dagen doen, erg romatisch he, hahahha. Maar alles voor een heel heel heel goed doeletje.

Ga je nog wat spannends doen van eht weekend?

Kus

Terug
Bovenaan