karin/wendy

He ik wist neit dat we 2keer zo laag stonden, hoe is het verder?
Hier net terug van verjaardag van mn vader, onze auto is gisteren kapot gegaan dus dat is wel balen we zijn net dus met de bus van mn mans werk naar huis gekomen. Maar ja we zien wel weer.
Voor de rest neit veel te melden begint wel weer een beetje spannend te worden voor volgende week ook al had ik de hoop al opgeheven.

Spreek je snel.

Kuzzz

Hoi
Balen ja dat je auto kapot is...nooit leuk nee!!!
Ja het wordt weer een hele zware week.mn tepels beginnen nu weer gevoelig te worden en ik reken er ook niet op!heb vandaag weer maandverband ingeslagen en een hoop tampons.haha dat heb ik denk ik wel weer nodig!we gaan er vanavond een gezellig avond van maken..maar ik heb telkens zon hoofdpijn..ik weet niet wat dat is.morgen gaan we rommel op de zolder opruimen.dan ben ik weer gerust dat alles netjes is.hihi nou ik zie zo weer tegen die week op he!we proberen er weer wat van te maken.hoe gaat het met amber?met fenna gaat het goed ze heeft vandaag heerlijk gespeeld..ik ga stoppen en ik spreek je morgen!
kuzz karin

Hoihoi

Ik moet zeggen dat ik nog nergens last van heb, wel van zuur en buikpijn ik luste selfs mn eten niet helemaal en dat komt nooit voor, maar ja kan ook iets verkeerds gegeten hebben, morgen gaan we lekker zwemmen in centreparcs met familie van mij en dan lekker eten, en zondag komen vrienden van ons eten, dus weekendje weer vol, is wel fijn en heb het maandag en dinsdag ook druk, dus allemaal wel fijn. Jouw nod is toch de 21e he?
Met amber gaat alles goed, maar niet met dr eten, nu heeft ze vandaag toch redelijk gegeten dus dat hebben we weer meegenomen.
Vandaag ziekenhuis opgebeld de 27e afspraak met narcotiseur, jakkes, maar ja.

ik spreek je misschien morgen en anders zondagmorgen.

Kuzzz en fijn weekend he, ruim ze....

ha pff wat een dagje..ben helemaal moe.
ja puin geruimd hihi wel fijn als alles weer weg...ik voel me vandaag ook super.
en de 21e is mijn nod ja.bah zie er weer tegen op maar niet aan denken maar ja is moeielijk he.eet ze morgen en leuk gezwommen?
grt karin

Hoihoi

We zijn nog even wezen zwemmen, we wilde eerder weggaan de auto was weer gemaakt, maar we waren kwartiertje onderweg en toen ging de auto weer raardoen dus maar weer omgedraaid en mn vader opgebeld of die ons wilde brengen hij meost er toch ehen, maar eignelijk later ivm het eten daar. Dus maar 2 uurtjes gezwommen, amber vind het heerlijk in het water, alleen jammer dat het water voor haar zo koud is, ze krijgt na half uur echt blauwe lipjes, maar toen zat de hele familie in bubbelbad dus zijn we er bij gaan zitten en daar is het lekker warm.

Eten was ook erg lekker maar wel weer iets teveel gegeten.

dadelijk al gaan voorbereiden voor het eten als vrienden komen anders sta ik heel de tijd in de keuken dat is ook neit leuk.

Ga jij nog wat leuks doen vandaag?

Kuzzz

Hoi
Vandaag lekkrrr naar intratuin geweest en wat bloemetjes gekocht.en nog wat geverfd maar dat vind ik ook niet erg dan ziet het er weer mooi uit,maar we zijn nog lang niet klaar met de keuken.rustig aan dan lever je mooi werk.en dan kan ik hopelijk weinig denken aan donderdag he!en wanneer ook alweer bij jou?ook donderdag?ik vind het wel spannend op het moment nog nergens last van als wat moe maar dat kan ook van het schilderen komen en erg warm heb ik het de hele tijd ja dat had ik bij Fenna toen ook maar ja laten we het hopen he dat het daar voor is!dus je bent nog wat lekker wezen poedellen!(zwemmen)ik ben nog nooit met mn meisie in het zwembad geweest tja ik moet me schamen maar toen ze klein was had ze erge eczeem tot etteren toe nen dan ga je niet met zon meisie in het zwembad met zon open wonden he!ze heeft het voornamelijk op haar buik en rug en nu gaat het wel wat beterder de laatste tyd ze heeft nog last van een paar plekjes..maar geen wondjes meer gelukkig en dan gaan we richting de zomer en dan kunnen we in de vakantie lekker gaan zwemmen..ja een heel verhaal he!dus jij bent nu lekker eten aan het maken of je bent al klaar dat kan ook..ik moet morgen weer de heledag werken dan spreek ik je pas laat!dan weet je dat wah!
ik ga nu me ff lekker douchen en dan heerlijk op de bank hangen!
doei kuzz karin

Mijn klantje voor vandaag had afgebeld komt volgende week, had ik mooi de tijd om een keer goed te dweilen alles aan de kant, dan is dat ook weer een keertje gebeurd.

Nu dalijk lekker kopje cappuccino pakken en dan effe tv kijken of zo of misschien gooise meiden van gisteren heb ik niet gezien we hebben de davinci code gekeken is mooie film heb je die ook gezien??

Voor de rest wienig nieuws te vertellen mn nod is als het goed is en volgens de 28dgn regel woensdag. We zien het allemaal wel.

Tot spreeks

Kuzzie

hoi
ja die film hebben we gister oook gekeken.
ik zie het weer somber in ik heb zon opgeblazen gevoel ik denk dat de ong.er weer aankomt.ja we wachten dan maar af he!ik weet het ook niet..
ik ga zo lekker na mn bedje morgen weer een hele drukke dag voor de boeg!
ik spreek je morgen he meis!!!
doei kuzz karin

Terug
Bovenaan