Kerst-baby!

Hoi dames,

Nou ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad, was echt super zenuwachtig!
Was echt bang dat er iets mis was, had geen aanleiding omdat te denken maar er zat iemand naast me in de wachtkamer en die kwam een echo laten maken omdat ze dacht dat ze een miskraam had gehad, ik dus nog zenuwachtiger!

Maar goed echoscopiste heeft een uitwendige echo gemaakt en ze zei wel dat we niet moesten schrikken als ze het niet gelijk kon vinden maar gelukkig sprong ons guppie gelijk in beeld :) En zagen we al gelijk het hartje knipperen (had wel even traantjes in mijn ogen hoor mijn vriend ook) zeker toen ze het hartje ook nog even liet horen. Voor de rest lag het druk te wiebelen met armen en benen. Ik had zelf berekend dat ik 9 weken en 1 dag zwanger zou zijn en zei ze dat de metingen wezen op 8 weken en 6 dagen maar dat dat volgende keer nog kan veranderen.

Mag over 3 weekjes nog een keer vlak voor ik naar mijn vk ga dan ben ik ongeveer 12 weken  kunnen we nog meer zien op de echo.

Groetjes en veel plezier bij jullie echo's ben benieuwd wat jullie er van vonden.

Hoi meiden,

ik ben er even tussenuit geweest, maar ik ben er weer. Gelukkig gaat het met (bijna) allemaal goed. Anouk, sterkte ! Met mij gaat het ook goed gelukkig, we hebben het op moederdag aan de ouders verteld en die vonden het ook geweldig. Ik ben volgende week donderdag aan de beurt voor een echo, maar ik ben nu al zenuwachtig. Maar ik zal toch nog even geduld moeten hebben.

Groetjes
Bibi

Ha bibi ook weer terug zie ik.

Wat een drukte hier he haha. Erg leuk allemaal. Ik ga straks naar de vk voor een echo en ben nu best wel een beetje zenuwachtig. Ik hoop zo dat alles oke is. Ik laat het jullie wel weten.

Groetjes en een fijne dag voor iedereen.

Petra

Hoi Meiden,

Petra ben je al geweest?
Hoe was het?

Anouk wat vervelend, hoop dat je je snel iets beter voelt.

Ik mag volgrnde week voor de intake en de echo naar de verloskundigen.
Ik ben dan volgens mijn eigen berekening 8 weken en 6 dagen!
De tijd schiet echt niet op, kan bijna niet meer wachten.

Woensdag naar de fysio voor mijn Isias (of hoe je dat ook schrijft) daar heb ik last van sinds de zwangerschap!

Liefs
Anita

Hoi meiden,

Alles was vanochtend goed bij de echo. Het kindje trappelde vrolijk en zwaaide wat met zn armpjes. Geweldig hoor.

Nog 2 weken dan ben ik uit de gevarentijd pff. De tijd gaat langzaam wat dat betreft maar dat zullen jullie ook allemaal wel vinden.

Groetjes Petra

Hoi iedereen!!

Leuk om de verhalen te lezen van iedereen. Ben nu 9 weken zwanger en ben na eigen berekening 18 december uitgerekend. Ben zwanger van ons eerste kindje en vind het allemaal erg spannend. De eerste afspraak met de vk hebben we 28 mei en er wordt dan gelijk eenecho gemaakt. Als daar alles goed blijkt durf ik me er echt op te verheugen.. Nu blijft het maar door m'n hoofd gaan dat er nog van alles mis kan gaan. Kan daarna natuurlijk ook ben ik me ook van bewust maar toch...

hallo allemaal,
van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!
Ik ben zwanger van de vijfde en als het allemaal klopt, uitgerekend op 26 december.
Ik ga voor het eerst op contrôle bij de verloskunige op 27 mei.Dan wordt ook een afspraak gemaakt voor een echo.
Ik voel me verder prima,wel erg moe en wat last van mijn banden en bekken. En met vlagen wat misselijk. Mijn broeken zitten nu al niet lekker als ik zitdat belooft wat.Behoorlijk emotioneel vooral bij zielige films.De hormonen doen dus hun werk,toch ben ik  erg onzeker. Zou alles goed zijn? Ik snak naar de bevestiging op de echo,dus nog even geduld hebben maar he?

Allereerst Anouk, heel veel sterkte.
Ik mag Maandag voor de echo en ben echt misselijk van spanning. Net als bij de vorige miskramen, zijn al mijn zwangerschapsverschijnsellen volledig verdwenen en gisterenavond verloor ik een heel klein beetje bloed. Ik was echt compleet in paniek.
Ik moet er echt niet aan denken, voor de 4e keer teleurgesteld te worden.
Ik lees wel overal, dat het niet ongewoon is dat de verschijnsellen komen en gaan, maar het steld mij niet gerust. Was het maar vast Maandagmiddag, dan weet ik in elk geval of alles goed gaat. Iedereen in mijn omgeving, heeft al een vermoede dat ik in verwachting ben, maar ik durf het nog niet te vertellen, tot na de echo.....jeetje, wat duurt zo'n weekeind dan lang.

Terug
Bovenaan