Kerst-baby!

Ha Edith en andere medezwangeren!

Fijn dat het  bij jullie allemaal goed gaat tot nu toe! Hopelijk dat het allemaal zo mag blijven gaan tot december! Maak je vooral niet te druk, je hebt alles wel in de buik, maar niet in de hand!

Test gedaan en inderdaad: ZEER zwanger!!!
Uitgerekende datum is 24 december!

We zijn heel blij, maar wat voel ik me beroerd! Al 2 dagen op bed en vrijwel niets gegeten (wat er niet uitkwam) en weinig gedronken. Ik verdraag erg weinig, normaal ben ik juist heel makkelijk. Herkennen jullie dit???

Volgens mij heeft iedereen inmiddels wel door dat ik zwanger ben...
Net getrouwd en "ziek"... 1 + 1 = 2...
We vertellen het pas officieel als we bij de verloskundige zijn geweest, 22 mei.

Mijn man is helemaal in de wolken, maar snapt niet hoe beroerd ik me voel!

Groetjes!

Gelukkig heb ik (nog) nergens last van,
ben wel steeds erg moe, op de avonden dat ik niets gepland heb,
lig ik vroeg op de bank of in bed tv te kijken,
en ook heb ik ineens een middagdipje aan het eind van de middag.
oja, en koffie viel vorige week ook zo verkeerd dat ik sindsdien geen koffie meer gehad heb.
Of mijn conditie minder is door een fikse buikgriep van een aantal weken geleden of door de zwangerschap weet ik nog niet. Heb een aantal trainingen gemist daardoor, dus niet zo vreemd dat ik moeite had de training door te komen.

BORDER='0'>

Hoi Anita,

Gelukkig heeft je collega nu een gezonde zoon!
Helaas is mijn schoonzus nog niet weer zwanger, wel een miskraam gehad ondertussen. Ook een ander schoonzus en nicht proberen al jaren zwanger te worden, dus de kans dat ze alle 3 zwanger zijn op moment dat ik het vertel zal klein zijn.

Het was inderdaad heel speciaal om mijn moeder te vertellen,
ze was ook zeer blij dat haar enige dochter wel op natuurlijke manier zwanger is geworden. Hopelijk gaat alles goed, er is binnen de familie wel genoeg ellende op dit gebied geweest.
Vind je het niet moeilijk dat je moeder in het buitenland zit? In welk land woont ze?

Kan me voorstellen dat je het druk met de trouwerij hebt, hoe dichter het bij komt, hoe minder je waarschijnlijk kan!
Ben je niet bang dat het kindje te vroeg komt?

Succes met al het plannen!

Hoi Femke,

Heb mijn moeder net gebelt.
We konden echt niet langer wachten.
Ze woont in canada.
Ze was super blij.
En haar man was ook super blij.
Hij zei zo mooi nu wordt ik een echte nep Opa (hij is niet mijn vader, die leeft niet meer).
Waarop ik zei dat hij een echte opa werdt!
Die kleine heeft dadelijk gewoon 3 opa's mijn vader kent de kleine alleen jammergenoeg niet.
Hij was zo trots, hij ging meteen een kleine hengel kopen om te gaan vissen zei hij hi hi hi!
Dus wij zeiden en als het nu een meisje wordt!
Zegt ie meisjes kunnen toch ook vissen!

Echt grappig!

Liefs
Anita

Hi Anita,

Gelukkig, ben ik niet de enige die het niet zo lang voor me kon houden!
Wel ver weg zeg, Canada daar ga je inderdaad niet even heen voor een paar dagen.
Toevallig is mijn vader  overleden toen ik nog erg klein was
merk wel dat ik nu wel nieuwsgieriger ben naar zijn achtergrond ed.
De vriend van mijn moeder wordt dus ook opa!
Lucht wel op hé, om het toch verteld te hebben, moet er niet aan denken om het
voor mijn moeder 3 maanden stil te houden.
Ga nu lekker op de bank of in de tuin zitten, net een 9 maanden dagboek en nog een zwangerschap boek gekocht. Ik blijf aan het lezen wat er allemaal gebeurd en gebeuren gaat!

X Femke

BORDER='0'>

En nog maar een poging voor de banner!

Hopelijk luktie dit keer wel.

Jaaaaaaaaaa tis gelukt hahaha...he he.wat een toestand om zo'n ding op je scherm te krijgen hihi.

Hallo dames!

Weer een dag gewonnen! Ik ben nu eigenlijk alleen al blij dat ik het nog een dag langer bij me kan dragen. We kijken heel erg uit naar de datum van de verloskundige, nog 12 dagen, en hoop dat we dan het hartje kunnen horen. Ik ben er niet echt bang voor dat het totaal misgaat, maar hou het als mogelijkheid wel in m'n achterhoofd. Misschien om mezelf te beschermen mocht het toch misgaan. Het lijkt nu net of dit gevoel de overhand heeft, maar dat is niet zo. We zijn elke dag nog steeds heel blij en telkens als ik ergens mee bezig ben, realiseer ik het me weer: we krijgen een kindje!

De directe familie weer het inmiddels. Onze ouders en zussen/zwagers zijn op de hoogte, de rest weet het nog niet. Die vertellen we het na 5 juni als we voor de echo zijn geweest.  Het kwam door omstandigheden dat we het snel verteld hebben; ik had het het liefst nog even een week of 2 voor me gehouden, maar daar is nu niets  meer aan te doen. De reacties waren er niet minder blij om!

Haha, Petratjuh, ben blij dat je banner werkt!

Fijne avond allemaal!

Terug
Bovenaan