kijkoperatie (ltt)

hallo meiden,

wie heeft er weleens een ltt gehad? oftewel een kijkoperatie naar de eileiders!
kan iemand er iets over vertellen die het ook heb gehad?
ik krijg het a.s donderdag,ben weer ongesteld en zit nu in ronde 20!
bloedwaarden zijn al 2 x nagekeken en eisprong verloopt goed,ik heb een regelmatige cyclus (24/31 dagen) bij mijn vriend is alles al 2 x onderzocht en ook goed!
afgelopen 2 eitjes op springen en toch nog ongesteld....
ik ben 1 x kort zwanger geweest maar is een miskraam geworden in januari (was in ronde 12 zwanger) nu alweer 8e ronde na de miskraam dus bijelkaar ronde 20....

xxx mier

Heeyy Mier en Pink,

Wat balen dat jullie ook nog steeds niet zwanger zijn zeg....
Ik herkende jullie namen, ik heb zelf in het begin ook nog bij wiebelmeiden gezeten..
@ Mier ik heb wel een eens kijkoperatie gehad, niet specifiek dan naar mijn eileiders maar gewoon in me buik.
En het is mij heel erg me gevallen.
Ik kwam 's-ochtends in het ziekenhuis, en smiddags mocht ik alweer weg.
Tuurlijk wel wat last gehad, maar ik vond het allemaal wel mee vallen. En ik heb 2 gaatjes gehad, 1 in me navel die zie je niet echt meer, en die ander in mijn schaamstreek. Dus als ze dat bij jou ook zo doen zou ik je wel thuis alvast scheren. Want in het ziekenhuis schijnen ze er gewoon een droge scheermes over heen te halen.
Ik hoop dta het voor jou ook allemaal mee valt, en dat ze wat kunnen vinden
Sterkte ermee!!!!!!

Groetjess S

Hoi Mier,

Heb 2 jaar terug een kijkoperatie gehad. Valt op zich reuze mee...op de spanning na!
Heb vooral veel last gehad van de lucht naderhand, om de organen goed te kunnen zien blazen ze je buik op met lucht, die  voel je naderhand goed zitten in je buik. Bij mij zagen ze endometriose...vandaar dat het zwanger worden bij ons ook zo lang duurde...

Heel veel sucses a.s. donderdag!
Liefs

dank je wel voor jullie reacties!  

pink ik hoop dat we ze ook mogen volgen,voor jou schiet het al op!
heel veel succes vandaag!

deksel hadden ze bij jou wat gevonden? ik ben echt heel zenuwachtig!

anne kunnen ze dat verhelpen? want dat zijn verklevingen toch? en ben je daarna nog zwanger geraakt? want ze zeggen dat je daarna extra vruchtbaar ben (maar geloof daar niet zo in want dat zeggen ze ook na een zwangerschap en dat is bij mij ook al niet dus...)

xxx mier

Hoi Mier,

Ik heb vorig jaar augustus een kijkok gehad. Via mijn buik maar ook via mijn vagina.
Doordat ze ook via mijn buik hebben gekeken was het herstel erg lang maar ik denk dat je alleen bij het kijken of je eileiders open zijn niet zo heel erg veel last zal krijgen. maar goed iedereen reageert natuurlijk anders!

Succes Ester

Heeyy Mier,

Wat ze bij mij al dachten en dat was endometriose, hebben ze ook gevonden.
Ik was toen ook zo zenuwachtig, was al zo bang voor ziekenhuizen.
En ik  had normaal nooit wat, kwam ook nooit bij de huisarts,  en dan ineens een kijkoperatie...
Je krijgt van te voren ook een pilletje (tenminste ik) waar je wat rustiger van word, en het was echt zo gedaan.
Idd dat lucht waar ze je buik mee opblazen is een  beetje vervelend. Ik voelde het ook in me schouders.
Maar ik vond het achteraf echt mee vallen.
Hoe laat moet je donderdag??
Zal aan je denken, en duimen dat alles goed verloopt!!

Groetjes S

ester de bedoeling is dat ze in mijn navel erin gaan en dan van onderen die vloeistof erin spuiten,vind het wel eng hoor!
ben je daarna zwanger geraakt? en hadden ze iets gevonden?

deksel ik moet donderdag om half 12 binnen zijn en dan wordt ik rond 1 of 2 uur geholpen.

xxx mier

Terug
Bovenaan