kijkoperatie (ltt)

Ik werd op een vrijdag geopereerd en die week erna ben ik heel de week thuis gebleven. Ik had op zich op donderdag wel weer kunnen gaan werken, maar dan ben ik altijd vrij en de vrijdag erna ben ik toen ook nog maar thuis gebleven. Was wel fijn hoor, want ik was toch  best wel moe die week.
Heel veel sterkte! Het valt echt mee, zeker weten.

Groetjes, San

Nou dames het zit er al weer op de kijkoperatie. ben vandaag weer thuisgekomen. Moest een nacht blijven,  Ze hebben veel weggehaald cystes en endometriose. Helaas niet alles kunnen weghalen. het was een verkleefde  bende. Spontaan zwanger raken gaat niet meer lukken daarom wordt het voor ons nu ivf. Al met al is het me mee gevallen maar de diagnose endometriose is wel een domper. Al had ik het wel verwacht.

hoi herma,

hebben ze niet alles weg kunnen halen?
balen zeg wat ze tegen zijn gekomen! ook al had je het wel een beetje verwacht!
wanneer gaat jullie ivf-traject beginnen?
waarom moest je eigenlijk een nacht blijven?
wat een vragen he

xxx mier

Hoi Mier, ze hebben niet alles weg kunnne halen, het begon te veel te bloedden en konden er ook niet goed bij. Daar zou dan een nieuwe operatie voor gepland moeten worden. Er is wel veel weggelaserd. Ik moest een nacht blijven omdat ze bang waren voor na bloeding. Is niet gebeurt gelukkig. En ze hebben een cyste weggehaald, is toch een wond over dan van binnen. Mn eilijders zij niet doorgankelijk door de endometriose alles zit verkleefd daardoor zijn ze niet meer bruikbaar. Ik maak nog wel eitjes aan en een goede eisprong daarom is ivf voor ons de enige optie daarbij heb je geen eilijders nodig. Op 8 sept moeten we voor ivf gesprek met zn 2 en komen.

jeetje herma wat een operatie!
voel je je wel goed? en doe je rustig aan! het is niet niks hoor.
8 september schiet gelukkig al op,wordt een spannende en zware tijd!

xxx mier

Terug
Bovenaan