kijkoperatie (ltt)

We weten nog niet wat het gaat worden. We twijfelen nog zo. dus dan maar niet. De ene keer willen we het wel weten en de andere keer niet. Dus we wachten gewoon af en het is denk ik ook wel leuk om tijdens de bevalling er achter te komen.
Ze zeggen dat ik wel straal! en ik moet als ik alleen ben ook wel vaak lachen als mijn buik beweegt.

Gaan ze nu nog onderzoeken bij je doen of laten ze het nu even zo. Wij hadden afgesproken om in het voorjaar weer verder te gaan en dan wel te starten met IUI.

Es

mooi hoor ester!
toen ik zwanger was had ik ook echt zo n grijns op mijn gezicht! alleen dit was dan maar voor korte duur.
ik weet niet wat ze nu verder gaan doen,het is afwachten tot de 18e want dan moeten we weer terug naar de gyn.

xxx mier

Hoi ladies, ik krijg een kijkoperatie in september. Ik heb nog 2 kansen om spontaan zwanger te worden maar na 1,5 jaar ga ik daar niet meer op hopen. Ik zie erg tegen de operatie op en dan voornamelijk dat enge infuus. Ik las hier dat je een pilletje krijgt waar je rustig van word?? dat is wel nodig ja. Ze vermoedden bij mij endometriose. Ik heb ook klachten tijdens de menstruatie. Ik zie er erg tegenop. Groetjes en succes allemaal

hoi herma,

het is me allemaal wel meegevallen,ik zag er ook echt heeel erg tegenop.
ik had alleen die vervelende pijn aan mijn borst,arm en schouders minder ingeschat,voor de rest is het me echt 100% meegevallen.

heel veel succes

xxx mier

Hoi Herma,

Ik heb vorige week vrijdag een kijkoperatie en was er ook erg bang voor.
Maar geloof me, het valt echt 200% mee. En als ik dat vind, dan is het echt zo ;), want ik zag er echt als een berg tegenop!
Zelfs het infuus viel mee, voel je bijna niks van.
Via het infuus word je onder narcose gebracht, dus dat is makkelijk.
Ik kreeg geen pilletje om rustig te worden, wel een paracetamol zetpil (geen idee waarom). Toch was ik erg rustig, mede omdat de mensen zo aardig waren.
Het is echt voorbij voordat je er erg in hebt. Maak je geen zorgen!

Liefs, San

Ze belden gisteren van t ziekenhuis, ik kan volgende week donderdag al komen! aan de ene kant doodeng maar ook fijn dat t nog sneller gebeurt. bedankt voor de positieve verhalen dat t wel meevalt enzo...Groetjes

hoi herma

ik wil je alvast heel veel succes wensen voor   donderdag,het valt echt allemaal wel mee!
laat je weten hoe het is geweest?

xxx mier

Hoe lang zijn jullie thuisgebleven van t werk? Ik heb een week gezegt op t werk dat moe toch te doen zijn en dan nog t weekend erbij.

Terug
Bovenaan