kijkoperatie (ltt)

hoi ester,

ik heb nog wel wat last van mijn armen,schouders en borst! vooral als ik te lang sta of zit! ik heb ook best vaak een druk op mijn blaas,had jij dat ook?

wanneer was je zwanger geraakt na de operatie?
en mag je alweer gelijk sex hebben daarna?
ik was net te laat met bellen naar het ziekenhuis!
had jij ook last van bruin slijm? sorry voor al die (onsmakelijke) vragen!

XXX mier

Hoi!

Kom maar op hoor met je vragen!

Ik ben na de operatie (augustus) zwanger geworden in februari. Na 5 maanden want je moet eigenlijk 1 menstruatie wachten, zodat je baarmoeder weer okee is. Ik baal de enorm!!!! want daar ging weer een kans. Voor de ok moest ik ook al 2 keer overslaan vanwege de HSG onderzoek en de operatie zelf....

Die pijn in je schouders vond ik echt vervelend!!! vooral als ik van lggen naar zitten ging...
En ik had ook last van bruin slijn. Is nog gewoon wat oud bloed kan geen kwaad. Zal wel snel ophouden.

Ik ben ongeveer vanaf mijn 15de tot aan mijn 20-21ste aan de pil geweest. Was al een paar jaar gestopt voordat wij ervoor gingen. Dus die was niet de boosdoener zegmaar.

Gaat het nu weer een beetje beter?

-X- Ester

hoi ester,

het bruin slijm is nu gelukkig gestopt en ik heb ook geen schouderpijn meer.
voel me al een stuk fitter,alleen ik heb nog wat last van mijn blaas,veel plassen en op dat wondje komt dan veel druk te staan.
ik had vamorgen naar het ziekenhuis gebeld en dat vrouwtje zei dat we er gelijk weer voor konden gaan omdat er bij mij geen bijzonderheden waren gevonden.
al was er wel iets gevonden dan moet je idd een maand overslaan! dat is echt heel balen!
vooral bij jou met dat hsg onderzoek van tevoren! waarom hebben ze niet gelijk een ltt gedaan? want ik heb geen hsg gehad!

xxx mier

HEy Mier,

Fijn dat het weer wat beter met je gaat! En dat je al weer mag gaan klussen!

Als de HSG goed was dan doen ze in eerste instantie geen ok. Ik was toen 25 jaar en ze hadden eigenijk niet verwacht dat ze dit zouden vinden. Bij ons is dus de regel eerst een hsg en dan een ok.....

Maar ik blijf voor je hopen dat het nu eens raak zal zijn en dat het allemaal goed zal verlopen!!!!! Ik duim voor jullie!

Ester

hoi ester,

ik had idd gelezen dat sommige ziekenhuizen de hsg overslaan en gelijk met de kijkoperatie van start gaan,mijn ziekenhuis dus! vind het wel fijn want dan heb ik het niet 2 x onder hoeven gaan.
wel gek dat het per ziekenhuis zo verschilt

ik hoop zelf ook dat het nu echt binnen een paar maanden goed komt!

hoeveel weken ben je eigenlijk? laat je wel weten wat het geworden is als het zover is!

xxx mier

Tja ik weet ook niet warom het ene zh het zo doet en de andere het weer anders doet?! Maar goed.

Ik ben nu op de dag af 26 WEKEN!!! Toch een beetje een magische grens. WIl natuurlijk niet dat hij/zij nu geboren wordt maar de overlevingskansen zijn nu wel wat groter dan voorgaande weken. 14 november ben ik uitgerekend dus nog even wachten maar de tijd gaat zo snel. Ik weet nog wel dat wij voor het eerst naar het zh gingen voor die fertiliteit en nu zit ik met een dikke buik. Is echt heel snel gegaan en ik blijft het  nog steeds raar vinden dat er een kind in mijn buik zit. Onvoorstelbaar. Maar heel gaaf. Hoop dat jij dat ook snel kan zeggen.

Ester

wauwwwwwwwwww wat gaaf zeg!
ik zal echt de gelukkigste vrouw van de wereld zijn als ik zo n mooie dikke buik krijg!
echt helemaal geweldig hoor!
weet je al wat het wordt? of wil je het niet weten?

xxx mier

Terug
Bovenaan