Kilo's..............

A

Anoniem

Guest

Hallo Memmies!!!!!!!!!

Ik was nieuwsgierig naar het gewichtstoename van jullie tijdens de zwangerschap en of jullie het alweer kwijt zijn. Ik ben tijdens de zwangerschap van mijn dochter meer dan 20 kilo aangekomen!! Ik ben het trouwens nog niet kwijt maar ik ben er ook niet zo mee bezig!!!! Ik ben nu 64 kilo en ''normaal'' 55 kilo!!! Ben benieuwd hoe dat zit met jullie??

Groetjes mem van Anniek (15-11-06)

Ik woog aan het eind over de 100, terwijl mijn gewicht altijd 59 kilo was. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik veel aangekomen ben, doordat het meteen zwanger worden niet zo lukte (hebben er 2 jaar over gedaan).
Ik weet niet hoeveel ik nu weeg, maar er moeten er nog zeker 20 af! Ik ben nu ongesteld en heb last van vreetbuien, dus over 3 dagen moet er nog veel meer af!
Ik probeer me er maar niet druk over te maken, al wil ik wel heel graag weer gewone broeken aan...

Groetjes,
Natasja

Hoi,

Voordat ik zwanger was woog ik altijd tussen de 64 en 68 kilo. Tijdens de zwangerschap ben ik wel 30kilo aangekomen en dat terwijl ik juist meer op mijn voeding lette als daarvoor. Mijn moeder had dat ook en volgens de vk kan het dus genetisch zijn. Na de bevalling was ik maar 5kilo kwijt. Nu in totaal 15 dus er moeten er nog meer af. Ben alweer een tijdje bezig met letten op wat ik eet maar blijf steken bij 79 kilo. Ben wel weer met de pil begonnen dus denk dat het daar aan ligt. Vanaf volgende week maar weer naar de sportschool en veel situps.

Groetjes Diana

Hoi hoi,

Ik was voor mijn zwangerschap ong. 56 kilo en nu heb ik afgelopen woensdag op de weegschaal gestaan bij de sportschool en daar woog ik 60,4.
Ik was intotaal maar 8 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Ik ben wel tevreden met het gewicht van rond de 60 kilo moet ik zeggen.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Hier ook een lekkere ronde moeke. ik woog voor de zwangerschap 68 kg, was net 10 kg afgevallen. En aan het einde van de zwangerschap 88 kg. Nu weeg ik 78 kg (bij 165 cm), snik. Ik kan weer opnieuw beginnen met de 10 kg afvallen. en met al het gestress en gesjouw valt lijnen niet mee, terwijl ik dit typ eet ik een zak m&m's leeg, zucht .... Maar niet getreurd. Tip: ik heb een leuk setje voor mezelf gekocht wat goed past en waar ik er leuk/flitsend in uit zie en ik ga geregeld naar de kapper voor het betere feel good gevoel. en ik heb m'n nagels weer laten groeien, zodat m'n handen er ook weer mooi uit zien. alle beetjes helpen om je je wat beter te laten voelen. En oh ja, een goede bh gekocht, H&M heeft goeie beha's voor redelijke prijzen, pas nieuw in de collectie, om de hangzakjes mooi in op te bergen, zodat het nog wat lijkt!! ha ha.

meiden sterkte met de kilo's.

groetjes, carmen

haalo, kunne we er samen niet iets aan doen? Lijkt me wel wat. Groetjes Wendyvvvvvv

Ja inderdaad wendy! Kunnen we elkaar wat aanmoedigen!!
En dan bijvoorbeeld elke week doorgeven wat je bent afgevallen (of bijgekomen) en alle frustraties lekker eruit gooien hier!!

quote: 4 december reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-04-2007 11:25:18'));

Ja inderdaad wendy! Kunnen we elkaar wat aanmoedigen!!
En dan bijvoorbeeld elke week doorgeven wat je bent afgevallen (of bijgekomen) en alle frustraties lekker eruit gooien hier!!

Elke week?? Nou, dat zou voor mij al snel frustrerend zijn. Met borstvoeding mag je maar 500 gram per week afvallen en ik denk dat ik dat nog niet eens ga redden voorlopig.

Terug
Bovenaan