Hai,
hier nog een kamerolifantje. Ik woog een aantal jaar geleden nog 10 kg meer. Ben toen afgevallen en meteen zwanger geworden van Max. Ik sportte toen 3 keer in de week heel intensief. Na de bevalling van Max was ik binnen 6 dagen terug op mijn oude gewicht en kon ik mijn kleding weer aan. Mijn buik was ook nog strak. Natuurlijk woog ik wel te veel. Ik gaf Max BV (13 maanden) en ik merkte dat het mij heel veel energie kostte. Ik moest heel veel eten om niet flauw te vallen. En dat eten verzandde in snoepen. Toen Max 10 maanden was woog ik 84 kg, dat was weer 4 kg meer dan voor ik van hem zwanger was. Toen raakteik zwanger van Liv. Ik ben zo'n 13 kg aangekomen. Toen Liv 10 dagen was woog ik weer 84 kg, maar ik merkte wel dat min buik niet in conditie was. En dat is nog steeds zo. Ik voel met echt enorm dik, maar als ik naar mezelf kijk zie ik niet dat ik extreem veel ben aangekomen. Ik wil Liv ook graag 1 jaar BV geven (heel veel allergieën, bij mezelf maar ook bij Frans, hoe langer zij BV krijgt hoe meer antistoffen), maar ik ben nu niet echt gelukkig met mezelf.
Ik loop, ik fiets, ik doe situps, ik ren trappen op en af (drive-in woning) en ik ren achter Max aan. Tijd voor de sportschool neem ik niet, maak ik niet. Ik zou moeten stoppen met snoepen, maar ik vind het zo lekker. Ik moet ook echt meer gaan eten, gisteren heb ik na het eten een halve zak chips op en daarna nog 4 mini-snickers en nog had ik honger.
Ik ga eens zoeken of Sonja ookmag met BV!
Patricia