Kilo's..............

Mag je Sonja Bakker ook doen bij borstvoeding? Ik weet wel dat je niet meer als 1 pond mag afvallen, maar ik weet nu gewoon niet meer verder, wil er zo graag iets vanaf. Zeker nu met dat wame weer voel ik me net een balon, daar word ik niet vrolijk van. Wie geeft er nog meer borstvoeding en wil toch gaan afvallen? groetjes Wendy

Hmmmm Tijdens de zwangerschap was ik 26 kilo aangekomen. Veel vocht vastgehouden en daardoor  anderhalve week na de bevalling alweer zo'n 20 kilo kwijt. Helaas ben ik nogal een snoeperd (eetverslaafde/vreetzak mag ook), dus de laatste kilo's gaan er niet af. Die blijven lekker zijn bij de andere overtollige kilo's die ik er voor de zwangerschap al aangesnoept had.

quote: mama van nog 2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2007 20:49:41'));

Mag je Sonja Bakker ook doen bij borstvoeding? Ik weet wel dat je niet meer als 1 pond mag afvallen, maar ik weet nu gewoon niet meer verder, wil er zo graag iets vanaf. Zeker nu met dat wame weer voel ik me net een balon, daar word ik niet vrolijk van. Wie geeft er nog meer borstvoeding en wil toch gaan afvallen? groetjes Wendy

Ik wil best afvallen (een kilootje of 15), maar niet ten koste van Lynn. Ik ga het dus gewoon proberen door minder (of niet) te snoepen en meer te sporten. Als alleen al mijn buik wat strakker is, voel ik me al beter!
Ik ken het dieet van Sonja Bakker niet echt, maar als het zo geweldig is als hier beschreven is, is het vast niet goed om naast de borstvoeding te doen. Als je meer dan een pond per week afvalt, komen er afvalstoffen in je melk.

Hmmm, ik bedenk me opeens dat ik best wel aan het afvallen ben. Ik geef nog borstvoeding en ik eet gewoon normaal en laat echt niks staan. Toch val ik de laatste tijd denk ik wel meer dan een pond per week af..... Dat is dus niet zo goed? Moet ik dan maar meer gaan eten? Ik vind het wel prima hoor, want ik wil er nog zo'n 5 kilo van af....

Hai,
hier nog een kamerolifantje. Ik woog een aantal jaar geleden nog 10 kg meer. Ben toen afgevallen en meteen zwanger geworden van Max. Ik sportte toen 3 keer in de week heel intensief. Na de bevalling van Max was ik binnen 6 dagen terug op  mijn oude gewicht en kon ik mijn kleding weer aan. Mijn buik was ook nog strak. Natuurlijk woog ik wel te veel. Ik gaf Max BV (13 maanden) en ik merkte dat het mij heel veel energie kostte. Ik moest heel veel eten om niet flauw te vallen. En dat eten verzandde in snoepen. Toen Max 10 maanden was woog ik 84 kg, dat was weer 4 kg meer dan voor ik van hem zwanger was. Toen raakteik zwanger van Liv. Ik ben zo'n 13 kg aangekomen. Toen Liv 10 dagen was woog ik weer 84 kg, maar ik merkte wel dat min buik niet in conditie was. En dat is nog steeds zo. Ik voel met echt enorm dik, maar als ik naar mezelf kijk zie ik niet dat ik extreem veel ben aangekomen. Ik wil Liv ook graag 1 jaar BV geven (heel veel allergieën, bij mezelf maar ook bij Frans, hoe langer zij BV krijgt hoe meer antistoffen), maar ik ben nu niet echt gelukkig met mezelf.
Ik loop, ik fiets, ik doe situps, ik ren trappen op en af (drive-in woning) en ik ren achter Max aan. Tijd voor de sportschool neem ik niet, maak ik niet. Ik zou moeten stoppen met snoepen, maar ik vind het zo lekker. Ik moet ook echt meer gaan eten, gisteren heb ik na het eten een halve zak chips op en daarna nog 4 mini-snickers en nog had ik honger.
Ik ga eens zoeken of Sonja ookmag met BV!
Patricia

Ik was in de zwangerschap 12 kilo bijgekomen en ben ze nu weer kwijt. Pas weer in maatje 36, dus wat wil ik nog meer. Heb ook gezegd dat het eigenlijk niet uit maakt; nadat ik Zoë had gekregen was ik hoe dan ook wel trots op mijn lijf en wat het kan!
Groetjes Ylona

Sorrie, ik weet inderdaad niet of sonja bakker mag als je borstvoeding geeft..
Heb wel eens gehoord (maar of dat klopt weet ik niet zeker!) dat je het "dieet" ook mag volgen als je zwanger bent maar dan wel aan moet passen! Normaal moet je 125 gr aardappelen en dan bijvoorbeeld 175 gr...etc, etc
Maar kijk dit inderdaad maar even eerst goed na! Het moet natuurlijk niet tenkoste van je kind gaan of van jezelf!!
Misschien staat er iets over op haar website:gewoon www.sonjabakker.nl

Succes ermee allemaal!

ik was voor mijn zwangerschap altijd 58 kilo op het eind was ik 73 kilo en 2 dagen na mijn bevalling was ik 59 kilo en nu ben ik 55 kilo wel een beetje te licht voor mij maar als er niets aan komt doe je er niets aan

groetjes ineke

Terug
Bovenaan