Kilo's..............

Hallo,

De kilo's beginnen mij ook steeds meer tegen te staan. Ik ben een paar jaar terug 20 kilo afgevallen, toen woog ik   ( na het afvallen) 73 kilo, ik voelde me geweldig. Maar in de loop van de jaren zijn die kilo's er langzaam weer aangekomen. Vanaf het moment dat ik stopte met de pil, ben ik ook gestopt met letten op mijn gewicht, zo stom, maar ik had echt de gedacht, ach straks ben ik toch zwanger en dan wordt ik toch dik. Dus toen ik zwanger werd was ik weer rond de 90 kilo. In de zwangerschap ben ik zo'n 20 kilo aangekomen. Dus op mijn top was ik 110 kilo. Gelukkig was ik vrij snel 15 kilo kwijt, maar daarna ben ik blijven steken. Soms gaat er een kilootje af en soms is er ineens weer wat bij. Ik hou niet van dieten en sporten dat stel ik ook steeds uit. Ik probeer nu heel erg op mijn eten te letten, soort Sonja Bakker eigen stijl: 1 boterham en krakker 's ochtends rond tien uur fruit of ontbijtkoek, luch twee boterhammen, uur of vier fruit of ontbijtkoek, 's avonds aardappels, vlees veel groente verder drink ik de hele dag veel water. De laatste dagen begint er iets schot in te komen

Succes allemaal
Carina

voor mijn zwangerschap woog ik ronde 58kg. en nu weeg ik 49,7kg. ik moet minimaal 2kg aankomen om op het minimale gewicht te komen.. ik moet dus van alles extra eten. dit op advies van dietiste

Hoi hoi,

Ik ben tijdens de zwangerschap van Phoebe 12 kilo aangekomen.
Normaal weeg ik ongeveer 70 a 72 kilo. Nu weeg ik 76 kilo dus er moet nog wat van af, maar echt lukken doet het niet, ik snoep niet want ik vind het niet zo lekker. Dus dat scheelt weer, ik drink veel water en roei thuis 2keer in de week. En buikspier oefeningen. Alleen heb ik daar niet altijd even veel zin in. Ik ben blij als het 20:00 uur is. en op de bank kan ploffen, met 3 kids.
Maar meer als je best kan je niet doen.
En ik doe genoeg, ik heb haast geen tijd om rustig te zitten maar de kilo ´s blijven zitten, maar ik heb nog een half jaar dus wie weet.

Succes iedereen met het afvallen,

Liefs,

Rachel

Ik woog voor mijn zwangerschap 72 kilo. Ook geen lichtgewicht dus. Tijdens mijn zwangerschap kwam ik 16 kilo aan en woog ik bijna 87 kilo. Na de bevalling vlogen de kilo's er tot mijn verbazing in een razend tempo af. Waarschijnlijk door het geven van borstvoeding. Na 8 dagen kon ik mijn kleding weer aan en na drie weken zal ik weer op mijn oude gewicht. Toen ik weer ging werken zal ik zelfs twee kilo onder mijn gewicht. Inmiddels weeg ik 71,5 en ik vind het wel prima. Aan iedereen waarbij het wat langer duurt wil ik zeggen, het komt wel goed en zeg nou zelf we hebben toch allemaal een topprestatie geleverd. Dat figuurtje komt vanzelf wel weer, eerst lekker genieten!

Nou, ben gisteren gaan shoppen en heb een nieuwe broek gekocht....maatje 36!!!!! Whahahaha
Ik al vol goede moed maatje 38 meegenomen om te passen, kom ik het hokje uit, zegt de verkoopster: "nou, die mag je best een maatje kleiner hebben hoor, zou ik even een 36 voor je halen?"    hahaha ik wist niet wat ik hoorde!!! moest echt mijn lach inhouden!
Nou weet ik wel zeker dat die broek gewoon groot uiviel (hahahaha) maar toch een heerlijk gevoel om eens in maat 36 rond te kunnen lopen!!!
Zelfs voor de zwangerschap had ik maat 40! En na de zwangerschap had ik zelfs maat 42.
Dus dat voelt wel heel erg goed! Morgenvroeg weer wegen, hoop dat er weer wat af is!
Op naar de 60 kilo!!!

Sorrie...moest het even kwijt hihihi     X 4december

Oh wat goed zeg! Echt knap dat je het volhoudt!
Ik ging net op de weegschaal staan..was ik een kilo aangekomen
Wordt je ook niet vrolijk van.
Sil

Kiloos.. tja..
Heeft iemand nog een Sonja Bakker boek in de aanbieding voor me?!
Ik woog voor de zwangerschap 68 kg, woog op het laatst 86 kg.. Zag ik dat ook ns op de weegschaal staan dacht ik.. Van die 18kg extra raakte ik er met de geboorte van Sam direct 10 kwijt.. Die andere acht bleef stug zitten. Ik eet gezond en gevarieerd, snoep niet echt, vind chips wel lekker en zag gelukkig dat ik laatst 72,5 woog.. Er gaat dus wel wat af; komt ook wel omdat ik weer aan het werk ben en misschien (ook daardoor) wat meer stress.. Maar goed; ik wil toch eigenlijk naar de 65 kg...
Op zich zit ik niet echt vast aan die kiloos.. vind het gewicht niet heel belangrijk.. Kan alleen zo verdrietig worden als ik naar m'n buik kijk.. komt dat nog wel goed???

Groetjes Margreet en Sam, 13 dec.

Hahaha dat vraag ik me dus ook wel eens af, of dat met de buik nog goed komt!
Alhoewel ik denk ik niet eens echt mag klagen, want het valt best mee bij mij...Alleen had ik van te voren echt een strakke buik en nu is hij ook wel weer redelijk dun maar veel losser zeg maar...meer vet! Toch maar aan de buikspierofeningen??? hahaha
Ik denk dat dat bij mij wel zou helpen, ik denk er alleen nooit aan om ze te doen..
Ik heb wel een boek van Sonja Bakker, maar die heb ik zelf nog nodig. Ben nu in de 1 na laatste week en ga het boek nog 1 keer overnieuw doen.
Ik woog 78.8 en nu 67.8!! Wil in ieder geval naar de 65, en misschien nog wel naar de 60..als het goed blijft gaan.
Was deze week weer 1 hele kilo kwijt, dus het gaat lekker!
Er komt binnenkort ook een speciaal zomerboek uit van S.B, is ook een ideetje misschien...die ga ik me ook halen, want om nou boerenkool te gaan eten in de zomer...haha...
En anders eens op martplaats ofzo kijken voor een boek?!

Terug
Bovenaan