Kilo's..............

Hallo!

Voor m'n 1ste zwangerschap woog ik 54(iets te dun) en aan het eind woog ik 84 (heel veel gesnoept)!!!! met bv en normaal eten ben ik bijna  alle kg.  kwijtgeraakt. M'n tweede zwangerschap ging ik van 57kg naar 70kg.(niet zo gesnoept maar heel veel platgelegen)
Nu weeg ik 62kg na een hele poos 65/66. Ik heb nog steeds niet gesport. Dieeten doe ik niet aan.Gister was m'n man jarig en zaten we lekker op een terrasje in het zonnetje aan de warme wafels met ijs... Toen hebben we een tiramisu taart gekocht. Overmorgen ben ik jarig en ik ben gek op zoet... Ik heb vandaag een 'oude' broek aan met de knoop dicht! D'r puilt wel een zwemband overheen maar dat is makkelijk te camoufleren... Ik heb voor het eerst in m'n leven cellulitis op m'n bovenbenen en heb 3 verschillende bodylotions ervoor gekocht, ben benieuwd of het wat doet. Ach die kilo's.... Ik heb het (nog?) niet echt serieus genomen... Als het strandweer is dan denk ik dat ik wat meer m'n best doe!
groetjes, Priscilla

hoi hoi,

ik vraag het me af of het ooit nog goed komt met mijn buik,maar ja ik doe er ook niet veel voor,ik ben 20 kilo aangekomen en ben er nu 17 kwijt,nog 3 tegaan,maar dat komt vanzelf wel en anders pech!!! moet je kijken wat we ervoor weer hebben gekregen!!!!

ik vind alles te lekker om te laten staan dussss

suc6 allemaal ( met mij erbij;-)

groetjes nienke...(trotse moeder van aaron 24-11-2006)

quote: margreetnap reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2007 20:25:32'));

Kiloos.. tja..
Heeft iemand nog een Sonja Bakker boek in de aanbieding voor me?!
Ik woog voor de zwangerschap 68 kg, woog op het laatst 86 kg.. Zag ik dat ook ns op de weegschaal staan dacht ik.. Van die 18kg extra raakte ik er met de geboorte van Sam direct 10 kwijt.. Die andere acht bleef stug zitten. Ik eet gezond en gevarieerd, snoep niet echt, vind chips wel lekker en zag gelukkig dat ik laatst 72,5 woog.. Er gaat dus wel wat af; komt ook wel omdat ik weer aan het werk ben en misschien (ook daardoor) wat meer stress.. Maar goed; ik wil toch eigenlijk naar de 65 kg...
Op zich zit ik niet echt vast aan die kiloos.. vind het gewicht niet heel belangrijk.. Kan alleen zo verdrietig worden als ik naar m'n buik kijk.. komt dat nog wel goed???

Groetjes Margreet en Sam, 13 dec.

he margreet,

Ik heb je live gezien en die buik van jou valt helemaal niet op hoor. Je ziet er prima uit

He dames,

Ondanks dat ik niet ben aangekomen en dus niet veel mag zeggen.......ook mijn buik was slap.........kon hem alle kanten opkneden.........

Ik doe elke ocxhtend sit-ups. Duurt ongeveer 10 minuten maar........HET WERKT

Terug
Bovenaan