Wou ook niet zo overkomen maar zal eerlijk zeggen dat die 'bullshit argumenten' me nogal boos maakte omdat het geen bullshit argumenten zijn. En net zoals ik al had gezegd, als het concreet is bewezen dat het geen autisme veroorzaakt zou het niet in de bijsluiter staan.
Er zijn verschillende vaccinaties ja dat klopt waaronder ook met virussen, sommige dood en sommige (laat me maar zeggen) halfdood en andere zijn antistoffen. Alleen de vaccinatie bestaat niet alleen uit dat, er zitten veel meer dingen wat schadelijk is voor het lichaam en al helemaal een lichaam dat nog in ontwikkeling is.
Mja het feit dat er mensen zijn die andere willen DWINGEN om hun kinderen iets aan te doen wat ze niet willen is echt belachelijk en sta ik niet toe. Er is een reden waarom steeds meer mensen hun kinderen niet vaccineren, mja daar willen jullie niet naar kijken...
@Pooh-beer, paginas, artsen of bedrijven, die betaald worden door de industrie die ze onderzoeken is niet onafhankelijk. Ik had ook gezegd dat er genoeg kinderen zijn waar ik hun gedrag verandering heb gezien en de ouders ook. Sommige ouders hebben hun 1ste kind gevaccineerd en zagen dus watvoor negatief effect het geeft en daarom dus hun volgende kinderen niet vaccineren. Zijn die ouders dan stom? Slecht? Dom? Nee!
Ps: ik praat 50/50 engels in mijn omgeving en lees voornamelijk onderzoeken in het engels (want onderzoeken zijn voornamelijk in het engels) vandaar die million.