Kind niet naar opvang brengen waar kinderen zijn die geen vaccinatie krijgen

Helemaal mee eens, dan denk ik dat je bij een gastouder beter zit dan bij een kdv, wegens het meer persoonlijke karakter, en minder totaal aantal kinderen.
En ja, kinderen kunnen overal besmet raken, maar een hele dag tussen een hele hoop andere kinderen, is natuurlijk een extra groot risico.

Je eigen keus! Ik koos ervoor om mijn dochter niet te vaccineren en als meerdere zo denken, ben ik er wel zeker van dat mijn dochter dan meer aandacht krijgt op de opvang. Bedankt! Scheelt ook weer voor mijn dochter, hoef ze niet rond kinderen te zijn die GEGARANDEERD een virus bij zich dragen, nogmaals bedankt!

@gebruiker841793,
Bullshit argumenten?! Doe es wat ONAFHANKELIJK onderzoek (dus niet paginas lezen dat betaald wordt door de vaccinatie industrie), naar ouders luisteren die SPIJT hebben dat ze het hebben gedaan, ouders die hun kinderen hebben verloren aan vaccinaties. Ben je ook al vergeten hoe de minister van gezondheid 5 MILLION opzij wil zetten voor de mensen die schade hebben opgelopen door de Mexicaanse griep bullshit....
Die 5 million is niet de 1ste en zal zeker niet de laatste bedrag zijn die uitbetaald is aan families die zware nagevolgen hebben ervaren door vaccinaties. 
Oh en als autisme zogenaamd niet door vaccinaties komt zouden ze het ook niet in de bijsluiter vermelden. Ze plaatsen geen 'assumptions' in de bijsluiter als bijwerkingen. Ik heb genoeg kinderen compleet zien veranderen na vaccinaties, van een vrolijk babbelend kind naar een afstandelijk geen oog contact makend kind...
Volgens mij zijn jullie ook vergeten wat de HPV vaccinatie had uitgehaald... ben blij dat ik die onzin niet deed voor een vrije dag van school. De school bleef voor de helft leeg omdat bijna alle meisjes van mijn school (die wel die vaccine haalden) ziek thuis waren. 
Kom niet zeggen dat er bullshit argumenten zijn, ouders die tegen vaccinaties zijn maken zich juist ook druk om onze kinderen. We slikken teminste elk woord dat uit een witte jas komt! En dat komt van iemand die zelf een witte jas draagt! 

Fijn dat jouw kind dan meer aandacht krijgt, Lady’s Mom. Graag gedaan.
Je reageert behoorlijk agressief. Lijkt me niet nodig. Ik zou in ieder geval nog eens onderzoek doen naar autisme i.c.m. autisme. Dat is namelijk ooit gebaseerd op één slecht uitgevoerde studie, die vervolgens meerdere keren is weerlegd.
Ach, ik praat waarschijnlijk tegen een muur. 
Ps: het is miljoen, niet million.

De agressie is wat jammer, iedereen mag zijn eigen mening hebben.
Ik heb zo ook mijn mening over het niet vaccineren van je kind. Vandaar ook dit topic. Het is niet aanvallend bedoeld, jammer dat er zo heftig op gereageerd wordt. Niet nodig lijkt mij. 
En idd graag gedaan als jouw kind hierdoor meer aandacht krijgt.

@lady's mom: de meeste vaccinaties zijn geen levende virussen, de kans dat gevaccineerde kinderen een levend virus waartegen ze gevaccineerd zijn bij zich dragen is juist kleiner. Verder je eigen keuze, maar zoals gezegd ik vind niet gevaccineerde kinderen een risico voor mijn kinderen. En al was er een verband met autisme, ik heb liever een kind met autisme, dan een kind met mazelen.
Ik denk overigens dat jou onderzoek niet 'onafhankelijker' als dat van gebruiker841793.

Wou ook niet zo overkomen maar zal eerlijk zeggen dat die 'bullshit argumenten' me nogal boos maakte omdat het geen bullshit argumenten zijn. En net zoals ik al had gezegd, als het concreet is bewezen dat het geen autisme veroorzaakt zou het niet in de bijsluiter staan. 
Er zijn verschillende vaccinaties ja dat klopt waaronder ook met virussen, sommige dood en sommige (laat me maar zeggen) halfdood en andere zijn antistoffen. Alleen de vaccinatie bestaat niet alleen uit dat, er zitten veel meer dingen wat schadelijk is voor het lichaam en al helemaal een lichaam dat nog in ontwikkeling is. 
Mja het feit dat er mensen zijn die andere willen DWINGEN om hun kinderen iets aan te doen wat ze niet willen is echt belachelijk en sta ik niet toe. Er is een reden waarom steeds meer mensen hun kinderen niet vaccineren, mja daar willen jullie niet naar kijken... 
@Pooh-beer, paginas, artsen of bedrijven, die betaald worden door de industrie die ze onderzoeken is niet onafhankelijk. Ik had ook gezegd dat er genoeg kinderen zijn waar ik hun gedrag verandering heb gezien en de ouders ook. Sommige ouders hebben hun 1ste kind gevaccineerd en zagen dus watvoor negatief effect het geeft en daarom dus hun volgende kinderen niet vaccineren. Zijn die ouders dan stom? Slecht? Dom? Nee! 
Ps: ik praat 50/50 engels in mijn omgeving en lees voornamelijk onderzoeken in het engels (want onderzoeken zijn voornamelijk in het engels) vandaar die million.

Hoi, Volgens mij willen we allemaal één ding, en dat is een gezond kindje! De een met vaccinaties en de ander juist zonder. Voor ieder zijn eigen manier om risico's in te schatten en onze kindjes zo gezond en veilig mogelijk te laten opgroeien. 

Voor ons is dat de reden om wel te vaccineren en we zijn ook van opvang gewisseld omdat er (vonden wij) te veel kindjes niet ingeent waren. Ik vind het een geruststelling dat op de opvang waar we nu zitten, iedereen is gevaccineerd. Dan is het risico op de mazelen een heel stuk kleiner. Maar zoals gezegd: iedereen moet lekker zelf zijn overwegingen maken.

Terug
Bovenaan