Kind niet naar opvang brengen waar kinderen zijn die geen vaccinatie krijgen

Precies Oumbaby! Mijn dochtertje was ook net verkouden maar had helemaal geen koorts of dat ze erdoor slechter dronk of wat dan ook. Ze had er eigenlijk helemaal geen last van behalve soms niezen of hoesten. 
Het duurde niet lang voordat het over was. De reden waarom het misschien ook zo snel voorbij was en zei eigenlijk niks ernstigs kreeg is door me borstvoeding. Ik heb de antistoffen ook aangemaakt en zo door gegeven aan me meisje. 
Net zoals jij heb ik jaren onderzoek gedaan (zelfs voor me kinderwens) en ben op heel veel families gestuit die precies zoals jouw familie was. De schoonfamilie van mijn vriendin is het dichtstbij zijnde dat een familie is die helemaal niet gevaccineerd is en de kinderen zijn gezond. Vaccineren bouwt niet jouw immuunsysteem op, dat doet tie zelf, vaccinaties onderdrukken juist je immuunsysteem. 
De meeste hier weten waarschijnlijk niet eens waar je immuunsysteem begint...
De 1ste fase van jouw immuunsysteem wordt letterlijk doorboord door een vaccinatie... schandalig. Het idee van vaccinaties is prima maar hoe het tot nu toe nog steeds wordr uitgevoerd is schadelijk en zelfs dodelijk. 
Heel veel ouders waar hun baby eem wiegendood heeft gehad kijken niet verder omdat de artsen simpelweg zeggen dat ze niet weten waardoor het komt... ze kijken helemaal niet naar vaccinaties terwijl dat bij degene die wel onderzocht waren het wel zo was. 
Jammer genoeg wordt er besproken om vaccinaties te verplichten. Als dat gebeurt ga ik alles eraan doen om het voor mijn kinderen tegen te houden, voor hetzelfde geldt vlucht ik uit dit "VRIJE, WAAR JE EIGEN RECHTEN HEBT" land.... 

@Ielse,
Ik begrijp het niet helemaal waarom het tegen mij gericht is want ik heb liever even de mazzelen dan je hele leven autisme. Elke keer proberen ze me bij het cb bang te maken, maar ga het echt niet doen.
@W83,
Er gaan ook jaarlijks kinderen dood aan vaccinaties. De kinderen die dood gaan aan mazelen (net zoals bij polio) hebben al wat dat hun verzwakt (zoals auto immuunziekte of te vroeg geboren). Ik was gevaccineerd en kreeg toch de kinkhoest, ik was niet gevaccineerd voor waterpokken en had ook geen waterpokken maar ben wel immuun. Net zoals bij elke vaccinatie staat: er is GEEN GARANTIE! De enige garantie dat het je geeft is dat je wordt vol gespoten met schadelijke stoffen, dierlijke of kankee cellen en metalen.
Weten jullie überhaupt wat die metalen doen met neuronen? 
Je houdt je mond wel als je betaald wordt of ook niet anders denkt dan: aagh het moet wel goed zijn. Die artsen worden net zo voorschotelt als jullie hor. Mijn studie is pro vaccinatie, ik was de enige in mijn klas die het anders bekeek en zag hoe gevaarlijk het eigenlijk is. En over de oudere generaties, hun hadden nog niet mee gekregen hoe belangrijk hygiene is. De polio liep terug nadat er rioleringen en andere hygiënische maatregelen werden genomen en daarna kwam pas de vaccinatie dus het was niet de vaccinatie die de verspreiding tegen hield. 
Btw er wordt wel degelijk herrie gemaakt, het wordt alleen niet laten zien op het nieuws. Dus jullie zien dat niet, mja omdat jullie het niet zien betekent niet dat het niet gebeurd. 
Oh en over autisme, het is niet alleen genetisch. Het feit dat ze nu een spuitje vit.K willen geven inplaats van druppels (ik deed vit.K en D in olijfolie druppels) kan al voor autisme zorgen. Hoe kan jij dan weten als ouder of je kind autistisch is geboren of gemaakt door de prik? Nou niet!

Sinds de vaccinaties al zijn ingevoerd zijn er al 9000 kindersterftes voorkomen. Recent in t nieuws: hpv vaccin geeft geen bijwerkingen als vermoeidheid. Vermoeidheid komt door puberteit en hormonen. Maar anti-vacinners willen graag dat t aan vaccin ligt. 
Waarom topic schrijver bang is dat niet gevaccineerde kinderen, andere kinderen aansteken is omdat er bijv voor meningococcen pas gevaccineerd wordt op 14 maanden. Dus voor die tijd kan t kind worden aangestoken door een ander kind die wellicht ouder is en niet gevaccineerd is, waarschijnlijk net als rest familie.
mazelen is groot probleem aan t worden. Kan leiden tot de dood. Bof kan onvruchtbaarheid bij jongens, dus pas vaccineren op puberteit leeftijd is zinloos.
Trouwens ooit iemand gezien met polio? Is dat iets wat je je kind toewenst? 
ik werk in de zorg en heb kinderen van paar weken oud dood zien gaan aan kinkhoest. In belgie vaccineren ze daarom zelfs zwangere vrouwen en hun partners zodat de kinderen daar eerste weken ook beschermd zijn omdat er dan antistoffen over de placenta gaan. En ik heb al vele kinderen zien sterven aan hersenvliesontsteking. En geloof me, als je dat gezien hebt, dan twijfel je niet over vaccineren. 
Dat vaccin autisme zou geven, is onzin en staat niet in bijsluiters. Er is ooit 1 studie geweest waarbij geen juist onderzoek is gedaan en resultaten gelogen waren. Die rectificatie is vaak naar buiten gekomen maar die willen anti-vacciners niet zien. Oogkleppen hebben jullie voor de wetenschap! Maar vooral zo doorgaan... op een dag zijn jullie degene die er spijt van krijgen en ervoor zorgen dat de rest vd wereld er ook last van krijgt! 

Hmm het is eigenlijk best grappig dat niet gevaccineerd kinderen worden aangezien als een bron van dodelijke bacteriën en virussen die dan "beschermde" kinderen kan besmetten maar hun zelf niks ervan merken. ??

Hmm het is eigenlijk best grappig dat niet gevaccineerd kinderen worden aangezien als een bron van dodelijke bacteriën en virussen die dan "beschermde" kinderen kan besmetten maar hun zelf niks ervan merken. ??

[quote quote=10116785]Sinds de vaccinaties al zijn ingevoerd zijn er al 9000 kindersterftes voorkomen. Recent in t nieuws: hpv vaccin geeft geen bijwerkingen als vermoeidheid. Vermoeidheid komt door puberteit en hormonen. Maar anti-vacinners willen graag dat t aan vaccin ligt. Waarom topic schrijver bang is dat niet gevaccineerde kinderen, andere kinderen aansteken is omdat er bijv voor meningococcen pas gevaccineerd wordt op 14 maanden. Dus voor die tijd kan t kind worden aangestoken door een ander kind die wellicht ouder is en niet gevaccineerd is, waarschijnlijk net als rest familie. mazelen is groot probleem aan t worden. Kan leiden tot de dood. Bof kan onvruchtbaarheid bij jongens, dus pas vaccineren op puberteit leeftijd is zinloos. Trouwens ooit iemand gezien met polio? Is dat iets wat je je kind toewenst? ik werk in de zorg en heb kinderen van paar weken oud dood zien gaan aan kinkhoest. In belgie vaccineren ze daarom zelfs zwangere vrouwen en hun partners zodat de kinderen daar eerste weken ook beschermd zijn omdat er dan antistoffen over de placenta gaan. En ik heb al vele kinderen zien sterven aan hersenvliesontsteking. En geloof me, als je dat gezien hebt, dan twijfel je niet over vaccineren. Dat vaccin autisme zou geven, is onzin en staat niet in bijsluiters. Er is ooit 1 studie geweest waarbij geen juist onderzoek is gedaan en resultaten gelogen waren. Die rectificatie is vaak naar buiten gekomen maar die willen anti-vacciners niet zien. Oogkleppen hebben jullie voor de wetenschap! Maar vooral zo doorgaan… op een dag zijn jullie degene die er spijt van krijgen en ervoor zorgen dat de rest vd wereld er ook last van krijgt![/quote]
Als je iets beweerd moet je wel even nagaan of het juist is! Bof kan leiden tot onvruchtbaarheid ja maar NIET voor de puberteit! Een kind dat de bof krijgt voor de puberteit is levenslang immuun en kan dus ook niet meer onvruchtbaar raken.

Terug
Bovenaan