Hé dames!
Ik ben misschien niet altijd de meest actieve hier, maar vind het zeker leuk om mee te schrijven. Leuk dat het inderdaad 'actief' blijft hier.
@Kat, wat een bijzonder idee zeg! Een dagboek op papier of mail je dingen naar een e-mailadres o.i.d.? Tof dat je zo ook een fijne manier hebt gevonden om er toch een soort van mee bezig te zijn.
@Anne-VA, wat een grappige vergelijking haha. Ja, dat zal inderdaad wel zo zijn. En een beetje gek gezegd misschien, maar in dat opzicht geniet ik nu ook echt nog maximaal van 'rust' in de zin dat ik alleen voor mezelf hoef te zorgen. En dat paleisje van jullie, dat komt straks vanzelf. Geloof zelf dat alles precies komt zoals bedoeld en dat geeft mij altijd wel veel rust, om te vertrouwen dat alles wel op z'n pootjes terecht komt. Ik heb het er verder ook met niemand over. Ik heb wel vriendinnen met kinderen en zodoende gaat het daar natuurlijk wel eens over, maar heb ook niet heel veel mensen die mij er actief naar vragen. Op zich wel prettig vind ik, maar herken indd wel het af en toe gewoon even willen kletsen erover. Mooi middel, zo'n forum. ;-) En mocht het raak zijn straks: ik zou het juist leuk vinden als je dat deelt! Het is iedereen gegund, op welke tijd dan ook, wat mij betreft.
@ Foodforthought, ha wat fijn dat alles weer 'gewoon werkt' zeg! Ik kan me voorstellen dat dat een opluchting is. Hier hetzelfde verhaal: jaren aan de pil geweest en nu wachten op mijn eerste menstruatie. Ik ben tussendoor een tijdje gestopt en toen was het heel onregelmatig, maar sta er best positief in: het kan maar zo heel anders zijn nu. Jullie starten nu dus met proberen? Wat mega spannend! Leuk!
@ Linda, getsie, het zit jullie eventjes niet mee. Ik kan me voorstellen dat je staat te popelen om te beginnen en zo graag dat wat je voor ogen hebt wilt bereiken. Hopelijk geeft het verwijderen van je spiraal toch een positief gevoel; de eerste stap is gezet en ook zonder al die andere dingen gaan jullie proberen toch? You can do this. 🙂 Er komen straks heel veel zonnestralen jullie kant op, dat kan niet anders.
Hier gaat het goed. Met mijn neus in de boeken en zo nu en dan een zonnestraal pakken. Ik ga een beetje af en aan met: ik wil niet meer wachten en man, wat fijn dat ik nog alle tijd en ruimte heb. Dat laatste is vooral omdat ik het spannend vind om te studeren en straks een kleintje te hebben misschien. Beetje af en aan dus, maar over all voel ik me er rustig onder. Ik heb voldoende afleiding en de weken vliegen voorbij. Benieuwd of straks mijn cyclus goed op gang komt, dat draagt denk ik ook bij aan nog meer rust.