Hee allemaal! Fijn dat dit topic levendig blijft. Vind het echt leuk om er met mensen over te kletsen merk ik.
Al zal ik misschien binnenkort ook een "aan het proberen" topic opzoeken. Kan me voorstellen dat het niet zo leuk is als ik hier iets meld over een test bijvoorbeeld, mocht de tijd daar zijn.
@Alittlebite, dankje! Fijn om af en toe zo'n hart onder de riem te krijgen, van "als alles op één vlak goed is, dan schort er ergens anders wel weer wat". Toevallig las ook ik net zoiets over baby's. Slapen ze goed, dan eten ze weer geen groente. Zo is er altijd wat, en komt het vaak toch gewoon goed. Wij willen wel graag verhuizen op zijn tijd, maar we kunnen helaas niet zomaar ergens gaan wonen (en laten we wel zijn, dat willen we ook niet, we hebben ook zelf nog vriendschappen
). Maar idd, ik houd me vast aan dat ik nog wel een jaar of zelfs langer heb in totaal, kan het hier zeker met een kindje volhouden totdat het loopt.
@Kat, wat een mooi idee! Fijn dat het je rust geeft. Ik schrijf toevallig tegenwoordig ook weer meer. Of ja toevallig.. haha.
@Linda, zo fijn dat jouw spiraal er ook uit is! Ik vond het echt een mijlpaal. Wacht nu op menstruatie, zou eigenlijk vandaag moeten zijn. Zou ik fijn vinden om nog minimaal 1x te hebben, zodat ik beter weet hoe te tellen. Snap wel dat jij bijna niet kunt wachten! Maar moet je eens kijken hoe snel het allemaal gaat nu...
Verwijderen was bij mij niet echt prettig trouwens, maar ik dacht maar zo: bevalling is vast nog een graadje pittiger, haha.
Zo'n gek idee wel trouwens. Behalve mijn vriend weet echt helemaal niemand ervan. Terwijl ik normaal best graag met vriendinnen klets over van alles en nog wat. Maar ik sta wel achter die beslissing, zou gewoon niet willen dat iemand over 3 maanden vraagt, en hoe lang zijn jullie nou al bezig? ...