Nou helaas pindakaas, mijn nieuwe baan zit er de komende tijd niet in heb ik vandaag te horen gekregen. Ik ben de eerste die ze belt als het wel weer nodig is maar voor nu moet de komende tijd echt eerst afgewacht worden hoe druk het gaat zijn omdat de kans groot is dat er kinderen weg gaan van de opvang en dan is een nieuwe medewerker dus niet nodig. Ik had het er echt moeilijk mee vanmiddag, flink over moeten huilen. We hadden gewoon echt gehoopt mijn grotere salaris dan ook te hebben zodat we meer kunnen sparen dan we nu doen en qua die nieuwbouw woning, om daar uberhaupt enige hypotheek voor te krijgen had ik echt die verdubbeling in uren nodig. De vader van mijn vriend had aangegeven ons eventueel te helpen qua hypotheek als dat betekend dat we een kans zouden hebben uberhaupt op deze woning dus daar gaan we nu even mee in gesprek maar ik denk dat de kans heel reeël is dat we deze kans even aan ons voorbij moeten laten gaan.
Om dan toch wel even iets positiefs erin te gooien hebben mijn vriend en ik wel besloten dat ik morgenochtend de huisarts ga bellen om mijn spiraal eruit te laten halen. Hopen dat die niet ook opeens van gedachte zijn veranderd dat dat toch niet meer kan maar ik hoop het wel. En dan wachten we mijn menstruatie van rond de 20 mei af en dan hoop ik dat we daarna gaan proberen. Hopen dat dat dan maar ons positieve in dit verhaal wordt.
Hoe gaat het met de rest hier?
Om dan toch wel even iets positiefs erin te gooien hebben mijn vriend en ik wel besloten dat ik morgenochtend de huisarts ga bellen om mijn spiraal eruit te laten halen. Hopen dat die niet ook opeens van gedachte zijn veranderd dat dat toch niet meer kan maar ik hoop het wel. En dan wachten we mijn menstruatie van rond de 20 mei af en dan hoop ik dat we daarna gaan proberen. Hopen dat dat dan maar ons positieve in dit verhaal wordt.
Hoe gaat het met de rest hier?