KKimm en Mees79

Heeeee! Jeetje even niet op het forum en nu zoveel berichten! Ik lees het straks allemaal door en zal vanaovnd nog wel wat schrijven. doeiiiii

Daar ben ik weer!!!! Ik heb alles gelezen; spannend hoor jullie plannen allemaal. Lijkt me ook heel leuk en inderdaad ook erg handig dat je dan je eigen kind ook bij je hebt. Over die innestelling had ik inderdaad een vraag gesteld; ik voelde namelijk van alles, maar ik moet er misschien niet te veel erachter zoeken. Maar ik ben altijd wel nieuwsgierig wat dat dan kan zijn, vandaar die vraag. Maar verder nog geen tekenen. Bij jullie dan??? Voor jullie is het nu echt spannend....? Gaan jullie bijna testen, of wachten jullie echt totdat je een week over tijd bent?

Ik neem me dat wel altijd voor, maar het lukt eigenlijk nooit. Dan test ik toch maar als het mijn NOD is. Maar even afwachten of het me deze maand lukt om langer te wachten met testen, want het scheelt ook veel geld! Poeh, ik moet sowieso nog 9 dagen wachten, wat duurt toch eigenlijk lang. Ik vind dat ze moeten uitvinden dat je meteen weet of je zwanger bent of niet, nu moet je steeds 2 weken afwachten!!!

Laat me maar even weten hoe het met jullie gaat!!!

liefs mij

hoi hoi,

nouja het is vandaag zover...mijn nod....nog niet ongi....gelukkig...
ik durf alleen niet te testen terwijl ik toen we 6 juli begonnen en dacht wow 16 aug is echt ver toen had ik zoiets ik ga meteen die dag testen...
maar ik doe het maar niet. ik heb gewoon het gevoel dat er dan niet zwanger staat en daar wil ik niet naar kijken...hahaha
ik heb mezelf ook voorgenomen alleen met ochtendurine te testen (weet dat dat niet hoeft) en dan ga ik sochtends snel plassen zodat ik niet meer kan testen....hahahaha beetje gestoord....
enja 38 dagen is niet leuk!!!
maar grote kans dat het niet meer klopt....
het is weer typisch iets voor mij om na 50 dagen ofzo ff ongi te worden...

ik heb af en toe mijn dochter mee genomen op de groep maar in principe zat zij op een ander dagverblijf....ik vind dat zelf ook lekkerder werken.

nou jongens jullie zijn ook bijna aan de beurt met je nod.
mees jij was toch morgen aan de beurt??
ga jij wel meteen testen??
en jij nicole??

liefs bri

Bri,

Ik heb volgens mij ergens gelezen dat als je zo'n lange cyclus hebt en je probeert zwanger te worden, dat je dan best eerder naar de huisarts kan gaan. Ze hebben goede pillen om de cyclus goed te krijgen en meer kans om zwanger te worden. Ik zou dat geloof ik snel doen, maar misschien heeft het er ook mee te maken dat je net gestopt bent met de pil???

dag kletskousen!!!

hoe hou je het vol bri, om niet te testen!!!!

liefs janine

is dat zo joh dat je daarvoor naar de huisarts kan gaan??
ik heb de tarwekiemoliecapsules nl. al klaar liggen voor als ik ongi wordt.
ik ben dus al 5 maanden gestopt met de pil en toen werd ik na 38 dagen spontaan ongi dus daarom heb ik een cycles van 38 dagen aangehouden.
en na 2 weken ongeveer begon ik weer bloed te verliezen en dat heeft 6 weken geduurd en is met een provera kuur gestopt. toen werd ik 9 juli weer echt ongi maarja toen had ik na 20 dagen weer ineens heel licht bloedverlies heel weinig paste in een inlegkruisje en heeft maar 3 of 4 dagen geduurd maar was echt heel weinig geen menstruatie ofzo.
dus je kan wel merken dat mijn lichaam in de war is en vraag me dan ook echt af of ik eigenlijk wel een eisprong heb gehad.
in het begin maakte ik me niet zo druk om mijn cycles want toen waren we nog niet bezig voor een kindje maar nu wel!!! DUS NU VIND IK T NIET MEER LEUK!!
en hoe hou ik t vol niet te testen?? gewoon heel snel gaan plassen.....hahahaha
heel misschien dat ik vrijdag wel ga testen....als jullie hard genoeg op me in praten hahahah

liefs bri

Hallo allemaal!
Het begint steeds spannender te worden wat onze NOD's betreft....!!!!

Mees, weet je al meer? Die van jou is vandaag toch?
En Bri, daar word je toch behoorlijk flauw van als je niet precies weet wanneer je NOD is. Het is tenminste een goed teken dat de duveltjes er nog niet zijn.
Janine, ik heb geen idee meer wanneer die van jou is. Maar als ik me niet vergis ook bijna toch?
Ik ga in ieder geval voor jullie duimen!!! Ook voor jou hoor Kim, niet denken dat ik je vergeet hoor, hahaha!
Bij mij is niks bijzonders te melden. Gevoelige borsten heb ik niet meer, dus ik ben bang dat dat een voorteken van mijn ongi is. Dat constante weeïge gevoel in mijn onderbuik is ook weg trouwens. Ben bang dat bij mij de duveltjes weer op bezoek komen. Maar goed, zolang ze er nog niet zijn blijf ik hoop houden...
Ik ga trouwens voorlopig nog niet testen hoor  mocht ik wel overtijd zijn. Ik was van plan om minstens een week te wachten maar dat lukt waarschijnlijk toch niet. Dus ik denk dat ik woensdag aan houd.
Liefs Nicole

Nicole, ik heb nu steeds dat weeige gevoel in mijn buik....maar dat kunnen ook voortekenen van de rode duivels zijn natuurlijk!!! Vooor jou morgen je NOD of overmorgen??? Ik moet nog een kleine week wachten! En Mees??? Ik benieuwd....! Mees is zeker op vakantie nu??

Ik hoor het wel,liefs mij

Terug
Bovenaan