KKimm en Mees79

Nou dames, ik zit vanaf vandaag in ronde 10! Ik dacht het al toen ik vanmorgen ging temperaturen, mijn temp was alweer gedaald, naar 36,6 nu. Daarna ging ik naar de wc en toen kwamen die duveltjes direct. Balen!!!! Maar ja, ik had al een voorgevoel dat zouden komen. Ben natuurlijk wel teleurgesteld maar gelukkig niet down ofzo zoals een paar maanden geleden. Ben allang blij dat ik niet overtijd ben, als je dan toch ongesteld gaat worden dan liever eerder want dan zit je in ieder geval weer in de volgende ronde, toch?
Hé Kim, vaag hè dat weeige gevoel?!!! Ik hoop echt voor jou dat het een zwangerschapskwaaltje is. Bij mij was het dus blijkbaar een ongikwaaltje. Errug irritant dat die kwaaltjes zo op elkaar lijken, je kan er gewoon geen pijl op trekken. En Mees had inderdaad gisteren haar NOD. Ze heeft nog niks laten horen? Spannend!!!!
Ik ga nu gewoon lekker voor  jullie allemaal duimen!
Ik hoop snel op goed nieuws van jullie allemaal!
Dikke kus Nicole

Balen hoor Nicole!!!! Dat is echt kl*te altijd!!!! Maar kop op inderdaad. Wie weet houden we het na ronde 10 allemaal voor gezien hier (hoop het.......)!!!

Inderdaad vaag dat gevoel; ik heb ook steken in mij buik. Maar als dat hetzelfde is als wat jij had, dan belooft het niet veel goeds. Irritant inderdaad dat je er geen pijl op kunt trekken en het is nog wel je eigen lichaam. Elke maand voel ik ook weer wat anders lijkt her. Maar goed ik wacht nog rustig af een weekje. Nou ja rustig haha....

Nou meis, nogmaals kop op!!! en op naar de volgende ronde.

Sorry, sorry, sorry hier ben ik dan hoor de vakantieganger....................... Ben een aantal dagen erg druk geweest!! Nog niet ongesteld, gister NOD maar wel het gevoel ongi te worden, wacht nog maar even af.......................
Wat klote Nicole!! balen zeg! En Bri, hoe is het bij jou afgelopen? Kimm wat spannend?!
Nou ik kom morgen weer wat langer kletsen! doei doei

Nicole geef de moed niet op he! We gaan gewoon met zijn allen met  een dikke buik 2006 in!!

Tot morgen xx Mees

hoi hoi,

wat balen nicole dat je ongi geworden bent....maar ik ben wel een beetje jaloers op je hoor....ik wou dat ik jouw cycles lengte had!!!
ik zit nu op dag 40!!
en ben nog steeds niet ongesteld.
heb vanochtend getest maar was negatief...
ik ga nu echt voorlopig niet meer testen!!!
als we 1 september weer thuis zijn dan bel ik de huisarts wel als ik nog steeds niet ongi ben.
wat een troep is de pil eigenlijk dan zeg!!
ik ga in ieder geval nooit meer aan de pil.

liefs bri

Hallo allemaal!

Ik heb gisteren iets heel doms gedaan. Ik ben in mijn zwangerboek gaan lezen over onvruchtbaarheid, gewoon omdat ik misschien hoopte dat er nog tips in zouden staan. Nou, dat had ik dus beter niet kunnen doen, ik werd er niet bepaald vrolijk van.
Ik ging gisteren vol goede moed de nieuwe ronde in maar na het lezen van dat stukje werd ik helemaal sip, terwijl zo'n verhaal natuurlijk helemaal niks zegt over mijn vruchtbaarheid. Ik heb dat boek inmiddels maar weer  in de kast gestopt en die komt er pas weer uit als ik zwanger ben.
Gelukkig gaat het nu wel weer, fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten.
En Bri, ik ben het helemaal met je eens, ik ga ook nooit meer aan de pil. Ik moet wel zeggen dat ik er weinig problemen mee heb gehad maar mijn vriendin des te meer en ik ken meer vrouwen in mijn omgeving die er niet (goed)  tegen kunnen. Dat ik nu moeite heb met zwanger worden zal daar wel niks mee te maken hebben maar voor mij hoeft de pil ook niet meer.
Oh Mees, het is bij jou nou wel spannend hoor. Heb je nog geen test gedaan? Dat vind ik wel knap hoor. Ik duim voor je!!!
Nou, ik hoop dat jullie vandaag nog even langs komen op het forum, ik kijk af en toe wel even.
Vanavond ga ik lekker op stap met vriendinnetjes, daar heb ik onwijs zin in. Even lekker uit mijn dak gaan, dat is alweer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb.
Hé meiden, tot straks of anders prettig weekend!

Liefs Nicole

He meiden,

Spannend Mees...........!!!!!!! Toch al een paar dagen overtijd! Ik zou inderdaad ook niet kunnen wachten met een test. Knap hoor! Hou ons, maar op de hoogte....

Nicole, niet meer van dat soort boek lezen, hoor. Je kunt jezelf wel helemaal gek maken!!! Het komt vast allemaal goed. Vanavond lekker feesten; ook even wat leuke afleiding en daarna kop op voor de volgende ronde! (Makkelijk gezegd....)

Voor mij komt NOD ook dichterbij, maar ik wacht ook steeds op een afspraak met de gyn. Dat duurt ook lang zeg!!! Wil nu ook wel een keer die afspraak hebben en wat testjes hebben. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar het liefste hoop ik natuurlijk dat ik  helemaal niet meer hoef, want dan zou ik zwanger zijn.....maar ja

Mees ga je niet op vakantie??? Of blijf je lekker thuis? Het weer is nu tenminste beter!

Ik kijk vandaag ook nog wel even!!!
liefs mij

Hoi Kim,
Dat boek komt inderdaad voorlopig de kast niet uit! Ik voel me nu ook wel weer een stuk lekkerder hoor.
Ik zat ook wel een beetje te zwelgen in zelfmedelijden omdat ik gisteren een beetje ruzie had met m'n vriend en die is nu op trainingskamp in Noordwijk, dat kwam er dus ook even bovenop.
Wanneer had je ook alweer die afspraak bij de gyn? Ik las gisteren nog wel een stukje in het boek dat er best veel stelletjes zijn die nadat ze de stap hebben genomen om naar de gyn te gaan, plots zwanger blijken te zijn. Omdat er toch een last van je schouders valt nu je weet dat  er iets aan  gedaan wordt. Ik hoop dat dat bij jullie ook het geval zal zijn.
Liefs Nicole

Nicole ik kan je een hand geven hoor!! Ook bij mij is "het" vandaag weer gekomen! Ben echt behoorlijk chagerijnig.......................
Vanmorgen er nog met mijn vriendje over gehad om morgen maar eens te gaan testen. Zondag wordt mijn moeder nl 50 en staat er een feestje in de planning. Zijn ouders komen ook en gezien zijn vader een neus heeft voor zwangere vrouwen!! Hij kan het nl aan de buitenkant zien......?!?!?! Echt heel vreemd maar 9 van de 10 keer heeft hij gelijk.
Ik en mijn vriend hadden het er vanmorgen nog over dat we het liever zelf eerder wilde weten als dat hij ermee op de proppen komt. ( Tja scheelt natuurlijk wel weer in de portomone, met al die dure zwangerschapstesten ha ha). Maar goed hoeft dus niet meer..........

Nou op naar ronde 10. Ik heb trouwens voor volgende week maandag al wel een afspraak gemaakt voor bij de huisarts. Maandag gaan we lekker een mid-weekje naar zee. Even alle teleurstelling wegwaaien, hopelijk wordt het een beetje mooier weer..........

Kimm ik zal voor je duimen want jou nod datum komt nu ook wel erg dichtbij?! Al voortekens??

xx Mees

Terug
Bovenaan