A
Anoniem
Guest
Nou dames, ik zit vanaf vandaag in ronde 10! Ik dacht het al toen ik vanmorgen ging temperaturen, mijn temp was alweer gedaald, naar 36,6 nu. Daarna ging ik naar de wc en toen kwamen die duveltjes direct. Balen!!!! Maar ja, ik had al een voorgevoel dat zouden komen. Ben natuurlijk wel teleurgesteld maar gelukkig niet down ofzo zoals een paar maanden geleden. Ben allang blij dat ik niet overtijd ben, als je dan toch ongesteld gaat worden dan liever eerder want dan zit je in ieder geval weer in de volgende ronde, toch?
Hé Kim, vaag hè dat weeige gevoel?!!! Ik hoop echt voor jou dat het een zwangerschapskwaaltje is. Bij mij was het dus blijkbaar een ongikwaaltje. Errug irritant dat die kwaaltjes zo op elkaar lijken, je kan er gewoon geen pijl op trekken. En Mees had inderdaad gisteren haar NOD. Ze heeft nog niks laten horen? Spannend!!!!
Ik ga nu gewoon lekker voor jullie allemaal duimen!
Ik hoop snel op goed nieuws van jullie allemaal!
Dikke kus Nicole
Hé Kim, vaag hè dat weeige gevoel?!!! Ik hoop echt voor jou dat het een zwangerschapskwaaltje is. Bij mij was het dus blijkbaar een ongikwaaltje. Errug irritant dat die kwaaltjes zo op elkaar lijken, je kan er gewoon geen pijl op trekken. En Mees had inderdaad gisteren haar NOD. Ze heeft nog niks laten horen? Spannend!!!!
Ik ga nu gewoon lekker voor jullie allemaal duimen!
Ik hoop snel op goed nieuws van jullie allemaal!
Dikke kus Nicole