He Mees, wat balen zeg!!! Echt weer een enorme teleurstelling he?! Ik kan me voorstellen dat het weer behoorlijk slikken is, ook omdat je morgen zou testen.....Maar mijn nieuwe motto is inderdaad: na ronde 10 houden we het voor gezien. Ik hoop dat ik het goede voorbeeld kan geven en dat jullie dan volgen. We zitten nu wel alle3 in ronde 10, dus wie weet!!!!! En anders ga ik voor jou/ jullie motto: zwanger 2006 in! Kop op dus he?! Maar ik snap dat het weer behoorlijk balen is....Even een mid-weekje uitwaaien, en er ook van genieten hoor!!!!
En nu ook naar de huisarts Mees??? Dat lucht inderdaad wel wat op. Hadden wij ook gedaan, maar nu wachten we dus op een afspraak bij de gyn. Mijn Ha heeft mij doorverwezen en als het goed is krijg ik binnenkort een brief thuis met een afspraak daar. Ik weet dus nog niet wanneer die afspraak is Nicole. Maar ik laat jullie natuurlijk wel weten hoe het daar gaat enzo.
Mijn Nod duurt toch nog wel even hoor Mees; 25 augustus pas, dus voordat ik ga testen (als het nodig is).......Voortekenen ik weet het echt niet; wel wat buikpijn en steken, maar of dat iets zegt......
Nou meiden, fijn weekend en spreek jullie hopelijk snel weer!!!!!
dikke kus van mij
p.s. Bri; hopelijk wordt je cyclus inderdaad snel korter. Maar misschien toch ook even aan de HA vragen?!