KKimm en Mees79

Enne Nicole hou dat boek inderdaad maar in de kast! Al die enge onzekere verhalen......
Volgende maand gaan we er gewoon weer voor!

x Mees (ronde 10!?)

PS; Kim laat eens zien dat ronde 10 geluk brengt! Ha ha

Hai Mees,
Ben blij dat je nog even reageert, ik sta op het punt de boel af te sluiten en ik was zo nieuwsgierig naar je.
Balen zeg!!! Dat die verrekte duveltjes er toch weer zijn! Je zou ze toch....!
De moed niet opgeven hoor. Ik hoop de de HA je een beetje kan opbeuren. Ik had gisteravond ook een klein dipje hoor, dat is menselijk.
Meid, het enige voordeel (duhhhh) is dat je niet alleen in ronde 10 zit. Ik doe met je mee! Fijn weekend en mid-week (ik kan zo niet zien wanneer je ook alweer gaat)!!
Dikke kus Nicole

thanx, en inderdaad we geven de moed niet op! Eens zal dat zaadje de weg toch wel vinden? x-mees

nou jongens lekker dagje vandaag.....

ben ook ongesteld geworden na 41 dagen!! nu is mijn cycles nog langer!!
als ik 2 weken terugtel dan had ik mijn eisprong op de dag dat ik ziek was en geen zin had om te sexen......en nu denk ik ...had ik nou maar toch....
maar ach ik zat pas in de eerste ronde en misschien de volgende ronde danmaar!!
maar dan wel met z'n allen tegelijk he dames!!!!!
nou mijn nieuwe nod is dan pas 26 september

nou prettig weekend allemaal....

(zo nou mag ik vanavond wel lekker een breezer )

liefs bri

He Mees, wat balen zeg!!! Echt weer een enorme teleurstelling he?! Ik kan me voorstellen dat het weer behoorlijk slikken is, ook omdat je morgen zou testen.....Maar mijn nieuwe  motto is inderdaad: na ronde 10 houden we het voor gezien. Ik hoop dat ik het goede voorbeeld kan geven en dat jullie dan volgen. We zitten nu wel alle3 in ronde 10, dus wie weet!!!!! En anders ga ik voor  jou/ jullie  motto: zwanger 2006 in! Kop op dus he?! Maar ik snap dat het  weer behoorlijk balen is....Even een mid-weekje uitwaaien, en er ook van genieten hoor!!!!

En nu ook naar de huisarts Mees??? Dat lucht inderdaad wel wat op. Hadden wij ook gedaan, maar nu wachten we dus  op een afspraak bij de gyn. Mijn Ha heeft mij doorverwezen en als het goed is krijg ik binnenkort een brief thuis met een afspraak daar. Ik weet dus nog niet wanneer die afspraak is Nicole. Maar ik laat jullie natuurlijk wel weten hoe het daar gaat enzo.

Mijn Nod duurt toch nog wel even hoor Mees; 25 augustus pas, dus voordat ik ga testen (als het nodig is).......Voortekenen ik weet het echt niet; wel wat buikpijn en steken, maar of dat iets zegt......

Nou meiden, fijn weekend en spreek jullie hopelijk snel weer!!!!!

dikke kus van mij

p.s. Bri; hopelijk wordt je cyclus inderdaad snel korter. Maar misschien toch ook even aan de HA vragen?!

Heeeee! Wat is het hier rustig zeg!!! Mees zeker al op vakantie???!! En hoe gaat het met jou Nicole?? Hier prima. nog geen rode duivels maar wel steeds wat buikpijn, dus heb zo'n idee dat ze wel weer komen. Ik geloof er in ieder geval niet zo in.....! Nou hoop snel weer wat van jullie te horen. Hopelijk gaat het weer wat beter en zijn jullie weer positief voor de volgende ronde!!!

liefs mij

Hoihoi!
Even een snel berichtje van mij!
Kim!!!! Morgen is jouw NOD! Spannend. Ben enorm voor je aan het duimen.
Ik heb even een domper. Ik heb vanmorgen mijn plas ingeleverd bij de HA, ik geloof dat ik een flinke blaasontsteking te pakken heb. Ik heb over ong. een week mijn eisprong dus ik ga onwijs hopen dat het toch nog wat gaat worden deze maand...
We  moeten zo zaggies aan weer voor het eggie gaan klussen. Maar dat zit er nu op dit moment echt even niet in. 'k heb buikpuin! Niet grappig!
Dat soort dingen zijn altijd vervelend maar nu komt het wel op een heel ongunstig moment!
Verder is het inderdaad rustig of niet?
Mees is volgens mij nog op vakantie maar hoe gaat het met Bri?
Liefs Nicole

hoi hoi,

ja met mij gaat alles goed,dankje.
zow een blaasontsteking??? das niet zo mooi.
dan moet je toch een antibioticakuurtje??
kan je dan wel zwanger worden?? volgens mij wel toch?
bij mij is de ongi bijna over....gelukkig.
ik heb geen flauw idee wat mijn nod is dus ga ik maar op de lijst der onwetenden....
maarrrr ik ben wel begonnen met theunisbloem en tarwekiem....dus ben wel erg benieuwd of het helpt.        
mijn man is deze week weer begonnen met werken dus de vakantie is voorbij
voor mij nog niet
ga straks met mijn dochter naar zo'n grote overdekte speelplaats,zijn we gister ook geweest en vond ze erg leuk.

hoest verder met jullie?

liefs bri

Terug
Bovenaan