KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

Nog even klagen dan!
Dat klote huishouden! Bah!! Ik zit dan wel de hele dag thuis, maar toch, ik zit niet voor niets in de ziektewet!

Manlief steekt geen poot uit (zelfs niet op vakantie) ook niet in het weekend."ik heb de hele dag/week gewerkt hoor". En ik dan????!!!! Ik werk 24 uur!!!! Hij is teveel door zijn mama verwent vroeger, hij ruimt niets op!!! AAAAAAAAAAAHHHHH!

Ik ga nu toch maar even snel stofzuigen en dweilen,kan Lyanne zo weer kruipen als ze wakker wordt. Nadeel is dan wel dat ik vanavond om 8 uur naar bed kan van de pijn, maar ja, het huis is dan weer schoon!

Jeetje Marieke,.. als ik al zo gelukkig ben dan moet het bij jou wel helemaaaaaaal niet te houden zijn hahaha..

Is gelijk een leuke klacht: op mijn werk noemen ze me Callimero...

en ik dan? ik ben maar 1.54 (tja ik weet het ik heet ook niet voor niets kabouter) hiihi

ik zit net boven de lilliputtergrens hahahahahha.
maar vind het prima
klein is fijn
het geluk zit m in kleine dingen.
wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd
en ga zo maar door (ik weet er geen meer hahahaha)
dus alleen maar positieve spreekwoorden joh!

AUW AUW AUW AUW!!!!! Ik heb PIJN! Mijn heupen, mijn schaamstreek, mijn buik mijn onderrug!!! AUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUW!
Zo das eruit!

Bovendien is mijn kleine mannetje vannacht ook ziek geworden! En heb ik geen flauw idee wat hem mankeert. Hij laat zelfs zijn flesjes staan!

Zo dat lucht even heerlijk op! Goeie topic!

Groetjes Hanneke

Tsja, dan moet ik toch eens even denken... Nee, sorry, kan niks verzinnen.

hihihi! dan kun jij waarschijnlijk goed je ei kwijt in het happy topic, hahah!

Terug
Bovenaan